Niet veel, Dido heeft gewoon een slechte dag denk ik, dacht niet dat er iets was gebeurdquote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef Muerte het volgende:
Ben vanmiddag een tijdje buiten geweest, is er ondertussen iets gebeurd?
Ik zie hier namelijk een enorme onvrede / frustratie bij deze dame.
[afbeelding]
Alweer haar dag niet?quote:Op zondag 27 november 2005 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet veel, Dido heeft gewoon een slechte dag denk ik, dacht niet dat er iets was gebeurd
Roel had een sjaccho bui en nu heeft ze niet zo veel aandacht van hem gekregen en dat zal ze niet leuk vindenquote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef Muerte het volgende:
Ben vanmiddag een tijdje buiten geweest, is er ondertussen iets gebeurd?
Ik zie hier namelijk een enorme onvrede / frustratie bij deze dame.
[afbeelding]
Graag gedaanquote:Op zondag 27 november 2005 19:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Alweer haar dag niet?
In elk geval bedankt voor de info!![]()
Het is t uiterste van je zelf gevenquote:Op zondag 27 november 2005 19:30 schreef Minouishere het volgende:
Ik hoop toch zo dat ze vanavond een opdracht krijgen waarbij ze nou 's echt het uiterste van zichzelf moeten eisen.......alhoewel ik denk dat deze sukkels (op een paar na) liever opgeven dan..
edit: of is het: het uiterste van jezelf vergen![]()
Vergen dus....quote:Op zondag 27 november 2005 19:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is t uiterste van je zelf geven![]()
Lieverd geloof me nou... Het is vergen....quote:
Speel nou meequote:Op zondag 27 november 2005 19:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieverd geloof me nou... Het is vergen....![]()
Alweer ? Hahahahaaaaaaaaa geinig, net goed trouwens ! Kutjong !quote:Op zondag 27 november 2005 19:48 schreef Falco het volgende:
Roel krijgt effe op zijn flikker van Lieske
Ik weet het, maar er valt gewoon écht niets te melden nu...quote:Op zondag 27 november 2005 20:06 schreef Falco het volgende:
Het is nog nooit zo rustig in de SC geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |