volgens mij hebben Lieske & Chantal allebei 1 keer mogen koken van Robquote:Op zondag 27 november 2005 18:09 schreef koffiemokjes het volgende:
kookt lieske weleens??
kijk nooit op de streams rond etenstijd..
Knip en plak dat ook even hierheen dan, deze veer in den bips.quote:Op zondag 27 november 2005 17:56 schreef Minouishere het volgende:
Is wel grappig, ik was hier ook bij een van de vorige BB's (weet niet precies welke) onder een andere naam (die ik dit jaar dus niet meer wist waardoor ik me opnieuw moest registreren) maar toen was scanman er ook en heeft 'ie me enorm vermaakt met z'n gevatte humor, z'n realistische beschouwingen en natuurlijk z'n captures. Het was ontzettend leuk om te merken dat 'ie er dit jaar ook weer was (en met hem vele anderen) want het voelt toch een beetje of je elkaar kent (is niet zo, maar het is het vertrouwde denk ik).
Ik wist alleen niet dat 'ie soms zomaar verdwijnt maar altijd terug komt, dat las ik pas hier.
Dus Scan, als je dit leest: kom alsjeblieft terug want je wordt gemist.
Zelfs mijn vriend (die zich helemaal niet voor BB interesseert maar die ik af en toe vertel wat Scan nou weer heeft geschreven omdat 'ie zich dan afvraagt waarom ik zo'n lol heb achter de PC) vroeg gisteravond of Scanman er al weer was.
En nu ff ontopic: .............gaaaaaaaaaaaaaap .........
gedaanquote:Op zondag 27 november 2005 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Knip en plak dat ook even hierheen dan, deze veer in den bips.![]()
Het grote Scanman kom terug-topic deel 2a
jaloers cuall ?quote:Op zondag 27 november 2005 18:35 schreef cuall het volgende:
Nou wil ik dat geneuzel over Scan hier niet meer lezen, hij heeft nu zijn eigen topic.
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 18:23 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij hebben Lieske & Chantal allebei 1 keer mogen koken van Rob
en Tanja een paar keer voor zichzelf
dat zei ik toch?quote:Op zondag 27 november 2005 18:38 schreef cuall het volgende:
Lieske maakt zich regelmatig verdienstelijk in de keuken hoor. De warme maaltijd ziet Rob als zijn alleenrecht om te scoren, en zich onmisbaar te maken, dus voor de anderen niet eenvoudig om hun culinaire gaven tot bloei te kunnen brengen.
De eerste dag in het huis zei Rob dat al zijn rijke vrienden op hem zouden stemmen en hij gaat daarom winnen. Dat is wat ik me kan herinneren.quote:Op zondag 27 november 2005 14:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Pfff...gelukkig, begon al aan mezelf te twijfelen. Voor hetzelfde geld had ik het gedroomd of zo....(dan had ik moeten toegeven dat ik ook wel eens over BB droom, zou een nieuw dieptepunt zijn in mijn, toch al met argusogen door mijn eega bekeken, verslaving ...)
Moet het niet zijn: survival? kan servival niet vinden in de van Dale..........maar het komt wel veel voor in Googlequote:Op zondag 27 november 2005 18:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al véél langer mijn eigen topic![]()
Notaris Cuall - controle Servival User Game
quote:Op zondag 27 november 2005 18:47 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Moet het niet zijn: survival? kan servival niet vinden in de van Dale..........maar het komt wel veel voor in Google![]()
......is nieuwe (lovebear) spellingquote:Op zondag 27 november 2005 18:47 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Moet het niet zijn: survival? kan servival niet vinden in de van Dale..........maar het komt wel veel voor in Google![]()
Maar een beperkt aantal users vinden dat een erg leuk topic.quote:Op zondag 27 november 2005 18:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al véél langer mijn eigen topic![]()
Notaris Cuall - controle Servival User Game
quote:Op zondag 27 november 2005 18:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar een beperkt aantal users vinden dat een erg leuk topic.
quote:
Merk t erg boringquote:Op zondag 27 november 2005 19:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis erg boeiend nu op de streams (not)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |