quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef versabommie het volgende:
BELANGRIJKE MEDEDELING
![]()
Mochten Jappie en ik deze bank overleven dan is het tijd voor een gevecht man tegen man, mano a mano!
Ik daag die neus uit om de BB -Challenge aan te nemen die ik hem nu wil bieden!
Ik ben bereid om voor de komende zondag als FC Utreg tegen die neuzen speelt mijn lot te koppelen aan FC Utreg en daarbij hopend dat Jappie nu eindelijk eens ballen gaat tonen en zijn lot koppelt aan de blinde brigade uit ammerdam!
Jappie eruit of ik eruit, en wat mij betreft mag APK zich er ook in mengen![]()
EINDE BELANGRIJKE MEDEDELING
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?
Uiteraard ben ik akkoord met deze uiterst geslepen manier om alle resterende stemmen van deze stemronde nog naar jou of naar mij te laten gaan.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef demins het volgende:
Bommie - Jappert 1-0 (eindstand)
No problem, ik had ook niets aangekondigd. Je kon de hele middag een kanon afschieten hier. En nou wordt iedereen nerveus... Bommie komt eraan!!!quote:Op zondag 27 november 2005 14:45 schreef Maurisico het volgende:
Soory Deminss.... had het even moeten aankondigen... trek jij het ff recht?
Met excuus!!
Ik ben echt niet bang voor dat varkentje hoor... Ik heb mijn slachtgereedschap al klaar liggen...quote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef demins het volgende:
En nou wordt iedereen nerveus... Bommie komt eraan!!!
En aangezien het na 18 minuten alweer 2-0 staat in De Kuip, ga ik eens lekker genieten van het zielige tegenstribbelen van de neusjes dat "die goal onterecht was afgekeurd" en zo.quote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef demins het volgende:
En nou wordt iedereen nerveus... Bommie komt eraan!!!
We hebben vandaag dus al een exit, (Jappiequote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef cuall het volgende:
EDIT.
Jappie, het was maar een spel, ondanks alles ben ik er toch wel een beetje verdrietig onder.
Dat moet je de commissaris vragen! (quote:Op zondag 27 november 2005 14:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben vandaag dus al een exit, (Jappie![]()
) maar vanavond gaat er nog iemand weg of laten we het hierbij
![]()
Vanavond nog iemand, dit tussen Jappie en Versbommie speelde er tussendoor.quote:Op zondag 27 november 2005 14:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben vandaag dus al een exit, (Jappie![]()
) maar vanavond gaat er nog iemand weg of laten we het hierbij
![]()
Dan schiet het aardig op in het huisquote:Op zondag 27 november 2005 15:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Vanavond nog iemand, dit tussen Jappie en Versbommie speelde er tussendoor.
Of een hele Versabommie vrije avondquote:Op zondag 27 november 2005 15:02 schreef demins het volgende:
Voor mij zou een collectieve radiostilte van minstens een half uur na de eerste geexalteerde post van Bommie wel een mooi afscheidsgebaar aan Jappie zijn![]()
Dat hebben we niet zelf in de hand!quote:Op zondag 27 november 2005 15:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of een hele Versabommie vrije avond![]()
![]()
Hij is net als Joostquote:Op zondag 27 november 2005 15:08 schreef demins het volgende:
[..]
Dat hebben we niet zelf in de hand!
quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En aangezien het na 18 minuten alweer 2-0 staat in De Kuip, ga ik eens lekker genieten van het zielige tegenstribbelen van de neusjes dat "die goal onterecht was afgekeurd" en zo.![]()
Als je negeren bedoelt: dat was mijn voorstel! Collectief, minstens een half uur. Dan wordt ie gek!!!quote:Op zondag 27 november 2005 15:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is net als JoostGewoon al zijn berichten reageren dan gaat hij vanzelf in de mannen slaapkamer liggen huilen
![]()
![]()
Nou dat lijkt me lastig, want daar zou ik een voordeel aan hebben. ......... Dus gewoon hierquote:Op zondag 27 november 2005 15:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan schiet het aardig op in het huis![]()
Gaan de volgende nominaties per mail?
Maar dan zelf ook niet een half uur posten hier? Dat kan ook hoorquote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef demins het volgende:
[..]
Als je negeren bedoelt: dat was mijn voorstel! Collectief, minstens een half uur. Dan wordt ie gek!!!![]()
Zodra Cuall eruit ligt, kunnen we gaan mailen! Als Zij het toestaat, that is!quote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me lastig, want daar zou ik een voordeel aan hebben. ......... Dus gewoon hier![]()
Is er dan verder geen enkel betrouwbaar persoon hier? stomme vraag eigenlijk, laat maarquote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me lastig, want daar zou ik een voordeel aan hebben. ......... Dus gewoon hier![]()
Dus alleen je been gaat eruitquote:Op zondag 27 november 2005 15:15 schreef Jappie het volgende:
Vanaf de positieve kant bekeken:
Nossie was half right 1 - 4 0![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |