Hallo PC Eend, ik vind dat je het vertrek van Scanman niemand anders kunt aanrekenen dan Scanman zelf...er wordt hier tegen niemand een hetze gevoerd.....als iedereen de zaken in dit forum oppakt zoals dat hoort...=LUCHTIG... dan hoeft er niemand te vertrekken.quote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over het scanmantopic, volgens mij heb jij de hetze hier gewoon doorgezet
Ik word hier zo moe van, als het zo doorgaat overweeg ik zelf WEER een exit
Achjoh, je reageerd veel te weinig tegedraads om het urenlang in te gaan smerenquote:Op zondag 27 november 2005 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar waren we ook alweer gebleven?![]()
Ow ja...Scanman01 dus![]()
WAAR?????????quote:Op zondag 27 november 2005 20:21 schreef APK het volgende:
JOSTIFLIP!
Heb jij ook zo'n bank?quote:Op zondag 27 november 2005 20:23 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hallo PC Eend, ik vind dat je het vertrek van Scanman niemand anders kunt aanrekenen dan Scanman zelf...er wordt hier tegen niemand een hetze gevoerd.....als iedereen de zaken in dit forum oppakt zoals dat hoort...=LUCHTIG... dan hoeft er niemand te vertrekken.
Je neemt jezelf toch wel heel serieus als je met hart en ziel de lawaaibank van je buren gaat verdedigen...![]()
Je moest eens weten wat ik allemaal flauw vind, het is zo makkelijk allemaalquote:Op zondag 27 november 2005 20:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Cuall is bij alle opdrachten van deelname uit gesloten.![]()
...beetje flauwe opmerking![]()
Het gaat verdomme helemaal niet over mijn bankquote:Op zondag 27 november 2005 20:23 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hallo PC Eend, ik vind dat je het vertrek van Scanman niemand anders kunt aanrekenen dan Scanman zelf...er wordt hier tegen niemand een hetze gevoerd.....als iedereen de zaken in dit forum oppakt zoals dat hoort...=LUCHTIG... dan hoeft er niemand te vertrekken.
Je neemt jezelf toch wel heel serieus als je met hart en ziel de lawaaibank van je buren gaat verdedigen...![]()
Trap maar af!quote:Op zondag 27 november 2005 20:24 schreef demins het volgende:
Mag ik deze bash van u?
* Hoofse buiging maakt
quote:
JOSTIFLIP!quote:Op zondag 27 november 2005 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal flauw vind, het is zo makkelijk allemaal
quote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef versabommie het volgende:
Jij bent nietsontziend in je poging op een bitch te lijken! zijn![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nee, maar mijn buren wel....euhh zes jaar geleden....![]()
JOSTIFLIP!quote:
Nee doe maar vlaflip...quote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef versabommie het volgende:
JOSTIFLIP!
quote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nee, maar mijn buren wel....euhh zes jaar geleden....![]()
Wat zie je er trouwens leuk uit, vanavond!quote:
Ik had zonder meer aangenomen dat een Bitch zou leiden in de dans!quote:
Dank je fanclublid... (zie onder)quote:Op zondag 27 november 2005 20:29 schreef versabommie het volgende:
Wat zie je er trouwens leuk uit, vanavond!
Ik waardeer een serieuze toon, mag ik?quote:Op zondag 27 november 2005 20:23 schreef Maurisico het volgende:
[..]
EY! royeer mij eens, je ziet er leuk uit met die nieuwe bezem, takkeheks. Dat bedoelde ik!quote:Op zondag 27 november 2005 20:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dank je fanclublid... (zie onder)![]()
Wel jammer eik....ik heb zowel Utregse als Rotterdamse collega's die het mij en mijn mede amsterdamse collega's echt wel voor de voeten gaan gooien...if not de hele week...je zou goed hebben kunnen dienen als oefenstofquote:Op zondag 27 november 2005 20:23 schreef versabommie het volgende:
Achjoh, je reageerd veel te weinig tegedraads om het urenlang in te gaan smeren
ok ok omdat je zo aandringt nog ff jennen dan :quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wel jammer eik....ik heb zowel Utregse als Rotterdamse collega's die het mij en mijn mede amsterdamse collega's echt wel voor de voeten gaan gooien...if not de hele week...je zou goed hebben kunnen dienen als oefenstof![]()
......roddelen Versaugurkje, daar doen we hier niet aan, dat zijn beschouwingenquote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef versabommie het volgende:
HEYYYYYYYY Gooise hoeren v rouwen is begonnen, dus ChantalC heeft de pleiterik genomen, wie heeft er zin in het roddelbadje?
Er bestaan ook zoiets als commercial breaks Bommiemans....quote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef versabommie het volgende:
HEYYYYYYYY Gooise hoeren v rouwen is begonnen, dus ChantalC heeft de pleiterik genomen, wie heeft er zin in het roddelbadje?
Heb je die labtop nog geregeld?quote:Op zondag 27 november 2005 20:44 schreef APK het volgende:
Ik moet van mama naar de avonddienst.
Wreed,
Laterz.
ok....quote:Op zondag 27 november 2005 20:44 schreef cuall het volgende:
[..]
......roddelen Versaugurkje, daar doen we hier niet aan, dat zijn beschouwingen![]()
ooohhhquote:Op zondag 27 november 2005 20:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok ok omdat je zo aandringt nog ff jennen dan :
9. Ajax 13 5 3 5 18 17-13![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok....
Wat een lelijke bezem heeft die tovertrol he?
jamaar waar ben ik dan in godsnaam lid geworden?quote:Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Er bestaan ook zoiets als commercial breaks Bommiemans....
lidmaatschap is voor het leven, royeren is niet mogelijk
oh jawel hoor.... met luchtig bedoel ik niet dat allles maar ongein moet zijn... maar hier worden discussies gevoerd met letters en smileys.. als je dan alles meteen letterlijk neemt wordt het allemaal wel heeel zwaar, toch? Iedereen zit hier toch voor zijn lol?quote:Op zondag 27 november 2005 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik waardeer een serieuze toon, mag ik?
Ik zie het als een oase van rust in de waanzin van dit forum
Ik denk dat ze bij de wibra nog hun neus ophalen voor zo'n debiel ding!quote:
Nee ik heb een Nimbus 2000quote:
Wel knap dat je dat onthouden hebt BTWquote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef versabommie het volgende:
Een kenner!quote:
De verhalen ja... Harry zelf is nou niet echt knap... Of vind je van wel?quote:
Hoi Beaver en snaptnix!quote:
kook, maar dat ding ligt al sinds vrijdag op de kast..ik durf bijna niet te kijken na al die verhalen!quote:
Nee echt de verhalen.quote:Op zondag 27 november 2005 21:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
De verhalen ja... Harry zelf is nou niet echt knap... Of vind je van wel?![]()
Jij hebt ook een bezem? Coooooool!quote:Op zondag 27 november 2005 21:30 schreef versabommie het volgende:
kook, maar dat ding ligt al sinds vrijdag op de kast..ik durf bijna niet te kijken na al die verhalen!
Hoi ChantalC !quote:Op zondag 27 november 2005 21:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
De verhalen ja... Harry zelf is nou niet echt knap... Of vind je van wel?![]()
yeps, kep plavuizen he!quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij hebt ook een bezem? Coooooool!![]()
quote:
Ik laminaat...quote:Op zondag 27 november 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
yeps, kep plavuizen he!
En hij was toch echt definitief weg had ik ergens gelezenquote:Op 27-11-2005 @ 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Joos verkleedt zich maar weer eens als vrouw
+ foto's
was dus op http://bigbrother.fok.nl/blog/1087
quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij hebt ook een bezem? Coooooool!![]()
Zeker van de Blokker?quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef cuall het volgende:
mijn bezem kan niet vliegen, die veegt alleen maar schoon
Hallooooooooo Cruela!quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef cuall het volgende:
[..]
mijn bezem kan niet vliegen, die veegt alleen maar schoon
quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En hij was toch echt definitief weg had ik ergens gelezen![]()
denk dat ze dat ding bij de wibra nog niet willen hebben!quote:
Ach scanman is zooooooooooo verslaafd, die moet ergens zijn scans kwijt anders krijgt ie afkickverschijnselen...quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef M-en-A het volgende:
En hij was toch echt definitief weg had ik ergens gelezen![]()
je valt in herhalingquote:Op zondag 27 november 2005 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ze dat ding bij de wibra nog niet willen hebben!
Ik heb gewoon moeite die naam goed te typenquote:Op zondag 27 november 2005 21:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieffie ik heet Cuall![]()
....zoals jij het post ppast het niet echt bij elkaar![]()
IK GA NOMINEREN!quote:
Zou kunnen, maar gezien de verhitte discussies ook hier in het topic wilde ik het ff melden.quote:Op zondag 27 november 2005 21:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach scanman is zooooooooooo verslaafd, die moet ergens zijn scans kwijt anders krijgt ie afkickverschijnselen...
quote:Op zondag 27 november 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
Ik heb gewoon moeite die naam goed te typen![]()
Zodra ze bij deel 3 zijn van zijn slijm-topic komt hij als grote triomfator weer terug naar zijn onderdanenquote:Op zondag 27 november 2005 21:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach scanman is zooooooooooo verslaafd, die moet ergens zijn scans kwijt anders krijgt ie afkickverschijnselen...
Tja hij moet toch ergens zijn "Lieske extremisme" kunnen plaatsen...quote:Op zondag 27 november 2005 21:45 schreef cuall het volgende:
Zodra ze bij deel 3 zijn van zijn slijm-topic komt hij als grote triomfator weer terug naar zijn onderdanen![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar gezien de verhitte discussies ook hier in het topic wilde ik het ff melden.
(verder zeg ik er niks meer over)![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite die naam goed te typen![]()
EY! doe eens ff normaal joh, zit de hele tijd gewoon lief te doen tegen je!quote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je kan wel "ChantalC" foutloos typen... slap excuus!
![]()
Nog 21 postings. Gewoon doen wat ik doe, kladblok erbij en turven!quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef cuall het volgende:
Is dit topic al bijna vol? Ik weet nog steeds niet hoe/waar je dat kunt zien.
Ik kan echt niet lief tegen je doen als je mij telkens een jostiflipdinges noemt...quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef versabommie het volgende:
EY! doe eens ff normaal joh, zit de hele tijd gewoon lief te doen tegen je!
JOSTIFLIP!
*zucht* Ik doe de jostiflip bij je, dat is anders dan je josti noemen!quote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik kan echt niet lief tegen je doen als je mij telkens een jostiflipdinges noemt...![]()
Maar waar zie je dat dan?quote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog 21 postings. Gewoon doen wat ik doe, kladblok erbij en turven!
manne...quote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef versabommie het volgende:
*zucht* Ik doe de jostiflip bij je, dat is anders dan je josti noemen!
op mijn kladblok! DUH!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |