quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef versabommie het volgende:
BELANGRIJKE MEDEDELING
![]()
Mochten Jappie en ik deze bank overleven dan is het tijd voor een gevecht man tegen man, mano a mano!
Ik daag die neus uit om de BB -Challenge aan te nemen die ik hem nu wil bieden!
Ik ben bereid om voor de komende zondag als FC Utreg tegen die neuzen speelt mijn lot te koppelen aan FC Utreg en daarbij hopend dat Jappie nu eindelijk eens ballen gaat tonen en zijn lot koppelt aan de blinde brigade uit ammerdam!
Jappie eruit of ik eruit, en wat mij betreft mag APK zich er ook in mengen![]()
EINDE BELANGRIJKE MEDEDELING
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?
Uiteraard ben ik akkoord met deze uiterst geslepen manier om alle resterende stemmen van deze stemronde nog naar jou of naar mij te laten gaan.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef demins het volgende:
Bommie - Jappert 1-0 (eindstand)
No problem, ik had ook niets aangekondigd. Je kon de hele middag een kanon afschieten hier. En nou wordt iedereen nerveus... Bommie komt eraan!!!quote:Op zondag 27 november 2005 14:45 schreef Maurisico het volgende:
Soory Deminss.... had het even moeten aankondigen... trek jij het ff recht?
Met excuus!!
Ik ben echt niet bang voor dat varkentje hoor... Ik heb mijn slachtgereedschap al klaar liggen...quote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef demins het volgende:
En nou wordt iedereen nerveus... Bommie komt eraan!!!
En aangezien het na 18 minuten alweer 2-0 staat in De Kuip, ga ik eens lekker genieten van het zielige tegenstribbelen van de neusjes dat "die goal onterecht was afgekeurd" en zo.quote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef demins het volgende:
En nou wordt iedereen nerveus... Bommie komt eraan!!!
We hebben vandaag dus al een exit, (Jappiequote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef cuall het volgende:
EDIT.
Jappie, het was maar een spel, ondanks alles ben ik er toch wel een beetje verdrietig onder.
Dat moet je de commissaris vragen! (quote:Op zondag 27 november 2005 14:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben vandaag dus al een exit, (Jappie![]()
) maar vanavond gaat er nog iemand weg of laten we het hierbij
![]()
Vanavond nog iemand, dit tussen Jappie en Versbommie speelde er tussendoor.quote:Op zondag 27 november 2005 14:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben vandaag dus al een exit, (Jappie![]()
) maar vanavond gaat er nog iemand weg of laten we het hierbij
![]()
Dan schiet het aardig op in het huisquote:Op zondag 27 november 2005 15:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Vanavond nog iemand, dit tussen Jappie en Versbommie speelde er tussendoor.
Of een hele Versabommie vrije avondquote:Op zondag 27 november 2005 15:02 schreef demins het volgende:
Voor mij zou een collectieve radiostilte van minstens een half uur na de eerste geexalteerde post van Bommie wel een mooi afscheidsgebaar aan Jappie zijn![]()
Dat hebben we niet zelf in de hand!quote:Op zondag 27 november 2005 15:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of een hele Versabommie vrije avond![]()
![]()
Hij is net als Joostquote:Op zondag 27 november 2005 15:08 schreef demins het volgende:
[..]
Dat hebben we niet zelf in de hand!
quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En aangezien het na 18 minuten alweer 2-0 staat in De Kuip, ga ik eens lekker genieten van het zielige tegenstribbelen van de neusjes dat "die goal onterecht was afgekeurd" en zo.![]()
Als je negeren bedoelt: dat was mijn voorstel! Collectief, minstens een half uur. Dan wordt ie gek!!!quote:Op zondag 27 november 2005 15:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is net als JoostGewoon al zijn berichten reageren dan gaat hij vanzelf in de mannen slaapkamer liggen huilen
![]()
![]()
Nou dat lijkt me lastig, want daar zou ik een voordeel aan hebben. ......... Dus gewoon hierquote:Op zondag 27 november 2005 15:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan schiet het aardig op in het huis![]()
Gaan de volgende nominaties per mail?
Maar dan zelf ook niet een half uur posten hier? Dat kan ook hoorquote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef demins het volgende:
[..]
Als je negeren bedoelt: dat was mijn voorstel! Collectief, minstens een half uur. Dan wordt ie gek!!!![]()
Zodra Cuall eruit ligt, kunnen we gaan mailen! Als Zij het toestaat, that is!quote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me lastig, want daar zou ik een voordeel aan hebben. ......... Dus gewoon hier![]()
Is er dan verder geen enkel betrouwbaar persoon hier? stomme vraag eigenlijk, laat maarquote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me lastig, want daar zou ik een voordeel aan hebben. ......... Dus gewoon hier![]()
Dus alleen je been gaat eruitquote:Op zondag 27 november 2005 15:15 schreef Jappie het volgende:
Vanaf de positieve kant bekeken:
Nossie was half right 1 - 4 0![]()
Neh....ik heb hier heel lang over nagedacht....wilde eerste nog een epistel in 3 delen schrijven over de hardheid van het spel/ de toorn gods/ en al mijn geweldige karaktereigenschappen...echter dan kom je op een punt waarop je zegt....."waarom?"quote:
Buiten smelt de sneeuw, de kachel maakt een bijgeluid, op de radio zijn korfbaluitslagen, de chocolademelk is koud, de waxinelichtjes zijn uit, de koek is op, er komt oorlog... Bommie is nakende! Demins heeft het naar zijn zin!quote:Op zondag 27 november 2005 13:04 schreef demins het volgende:
Buiten valt de sneeuw, binnen snort de kachel, op de radio wordt verslag gedaan van een spannende voetbalmatch, de chocolademelk draagt een fors vel, waxinelichtjes verspreiden een gelukzalig licht, er is een koekje bij, er is geen oorlog... Demins heeft het naar zijn zin!
Uiteraard zijn er altijd weer die Jappert nog erger aan het huilen kunnen makenquote:Op zondag 27 november 2005 15:29 schreef demins het volgende:
Bommie is nakende! Demins heeft het naar zijn zin!
Heej Bommie...hoe ist ? Een beetje naar je zin gehad ? had je nog wat aan die sloffen ?quote:Op zondag 27 november 2005 15:35 schreef versabommie het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Wat die sloffen betreft: Demins, 27-11-2005 hou die datum in gedachten!quote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heej Bommie...hoe ist ? Een beetje naar je zin gehad ? had je nog wat aan die sloffen ?![]()
![]()
![]()
Het kan altijd ergerquote:Op zondag 27 november 2005 15:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh....ik heb hier heel lang over nagedacht....wilde eerste nog een epistel in 3 delen schrijven over de hardheid van het spel/ de toorn gods/ en al mijn geweldige karaktereigenschappen...echter dan kom je op een punt waarop je zegt....."waarom?"
....waarom zou ik mij nog langer inspannen om het volk te vermaken in een reeds verloren spel.
.....waarom zou ik hier enige traan laten veroorzaakt door verregaande pesterijen
......waarom zou ik Bommie het genoegen der overwinning misgunnen
......waarom zit ik hier te typen achter mijn pctje ipv lekker onderuitgezakt te hangen op de bank
......waarom?
......waarom?
waarom nouhouhou.....![]()
![]()
huhuhuhuhuh waarom nou ik god...waarom niet die bloedzuiger....wat heb ik u misdaahaan...
![]()
![]()
AHUM...verman jezelf Jappert![]()
waarom?![]()
Lijkt me niet meer dan normaalquote:Op zondag 27 november 2005 15:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat die sloffen betreft: Demins, 27-11-2005 hou die datum in gedachten!
En ja heb het goed naar de zin gehad, weer beetje met de maten zitten bieren en ouwehoeren ..altijdleuk. Vanaf 10:00 behoorlijk aan het ier dus ik ga zo denk ik ff legguh!
ja...geef eidereen van de zogenaamde f-side eens een navvigator.....asl ze willen rellen en afsrpeken in het centrum, dan is dat niet op het randje van de stad bij de julianaparkquote:Op zondag 27 november 2005 15:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan normaalGa jij maar ff lekker liggen.
Kan ik nog wat voor je doen ?
![]()
Tja jee hee Bommie...wat kan ik zeggen...Utrecht wereldstad enzo...grote metropoolquote:Op zondag 27 november 2005 15:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja...geef eidereen van de zogenaamde f-side eens een navvigator.....asl ze willen rellen en afsrpeken in het centrum, dan is dat niet op het randje van de stad bij de julianapark![]()
![]()
Onee ikke geen lefquote:Op zondag 27 november 2005 15:47 schreef versabommie het volgende:
Lovebevear: heb niet het klef om te vragen of ik ga strippen...
Zo en nu ga ijk naar bed! Tot straxx
Wat een watje!quote:Op zondag 27 november 2005 15:47 schreef versabommie het volgende:
Zo en nu ga ijk naar bed! Tot straxx
quote:Op zondag 27 november 2005 15:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja...geef eidereen van de zogenaamde f-side eens een navvigator.....asl ze willen rellen en afsrpeken in het centrum, dan is dat niet op het randje van de stad bij de julianapark![]()
![]()
Daar gaat mijn image.quote:Op zondag 27 november 2005 15:45 schreef cuall het volgende:
Ik heb APK de laatste dagen juist wel als sportief en lief ervaren. Hij was er op het juiste moment, met een lief gebaar, (smiley of een glaasje) of het juiste opbeurende woordje, om mij uit mijn dip te halen.
Sssst niet te hard!!quote:
Heeft t onder zn lange tocht nog geregent of gesneeuwdquote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sssst niet te hard!!![]()
Maar als je het mij vraagt had die schijtbak daar gewoon zijn auto geparkeerd......durfde hem niet meer open te maken en moest dus noodgedwongen 45 minuten naar huis lopen![]()
Hij wilde nog achter het stuur kruipen met drank op ook dus.quote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sssst niet te hard!!![]()
Maar als je het mij vraagt had die schijtbak daar gewoon zijn auto geparkeerd......durfde hem niet meer open te maken en moest dus noodgedwongen 45 minuten naar huis lopen![]()
Nu je um geedit heb snap ik um pas......quote:Op zondag 27 november 2005 16:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heeft t onder zn lange tocht nog geregent of gesneeuwd![]()
![]()
Denk dat we het dit jaar maar onder ogen moeten zien...Ajax speelt geen rol meer in de competitiequote:Op zondag 27 november 2005 16:38 schreef Gert het volgende:
Als ajaks niet elke keer zo'n pech had gehad, stonden ze nu op 4 punten van de bovenste plaats, aldus Danny Blind.![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich klopt dat toch?quote:Op zondag 27 november 2005 16:38 schreef Gert het volgende:
Als ajaks niet elke keer zo'n pech had gehad, stonden ze nu op 4 punten van de bovenste plaats, aldus Danny Blind.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |