Voetbal en spannend? Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!quote:Op zondag 27 november 2005 13:04 schreef demins het volgende:
op de radio wordt verslag gedaan van een spannende voetbalmatch
In de kachel zeker! Het is een allesbrander...quote:Op zondag 27 november 2005 13:13 schreef cuall het volgende:
[..]
lekker zeg, wat een verwennerij.
Demins is er nog een plekje bij de kachel?
Een glaszuivere treffer afgekeurdquote:Op zondag 27 november 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Voetbal en spannend? Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Geeft niks hoor, aanbedene, trek je toch lekker zelf iets spannends aan...quote:Op zondag 27 november 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Voetbal en spannend? Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
quote:Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef demins het volgende:
Bommie - Jappert 1-0 (tussenstand)
Waaom eigenlijk?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef demins het volgende:
Bommie - Jappert 1-0 (eindstand)
Ja.quote:
Omdat net als alle andere neutrale toeschouwers, ook de scheidsrechter vond dat ajax geen punt verdiende.quote:Op zondag 27 november 2005 14:35 schreef APK het volgende:
[..]
Waaom eigenlijk?
Die grens deed zijn vlag niet eens omhoog.
Neutraal.quote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat net als alle andere neutrale toeschouwers, ook de scheidsrechter vond dat ajax geen punt verdiende.
quote:
Kwaliteitspost.quote:Op zondag 27 november 2005 14:40 schreef Maurisico het volgende:
Motivatie:............APK had ruzie met Scanman over het lawaaibankstel van zijn buren. Ik heb het even nagelezen en vond dat allemaal weer erg vermakelijk. Vervolgens wordt er her en der geroepen dat APK [ en Milagro een kakwijf..] zo grof en hard is.. Dat valt toch allemaal wel mee? Of ben ik nu ookal al mij virtuele normen en waarden kwijt dat ik me hier nu eens nie tzo druk over maak?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |