STEMBILJETquote:Op zondag 27 november 2005 11:49 schreef Kleintje het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
APK----------------> Kleintje
quote:Op zondag 27 november 2005 07:29 schreef ChantalC het volgende:
STEMBILJET
Day-----------------> Teamlead, ChantalC
Motivatie:
Het is vandaag sunDAY, dus Day...![]()
![]()
![]()
De nieuwe stand is dan:
Day--------------> 4
--------------------------------------------------------------------------------------
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
Deze volg ik even niet.. wie praatte er voor mij?quote:Op zondag 27 november 2005 12:38 schreef Kleintje het volgende:
ow... dus jij praat voor Maurisico...
God damn... gewoon een kloon.
Lekker dan.
Ik vond jou zoveel leuker dan Maurisico.
Wilde je bijna ten huwelijk vragen... maar ja... nu ik dit weet....
Gelukkig ga ik nog met BBMenno en met Isabeau trouwen!
Huhquote:Op zondag 27 november 2005 12:41 schreef Kleintje het volgende:
Jappie... aan het eind van het vorige topic...
En daarbij kwootte hij een stukje over Maurisico...quote:
Mijnheer Jappie! U weet vast wel of de confrontatie tussen de FC Utrecht (een samenraapsel van de vroeger zo fiere zelfstandige verenigingen DOS, Elinkwijk en het prachtige Velox) tegen het eertijds zo majeure Ajax doorgang vindt! En zo ja, op welk tijdstip? En dan bedoel ik de door de KNVB georganiseerde strijd en niet het door supporters rommelig georganiseerde treffen met de ME. Als u toch even stemt wilt u dan zo vriendelijk zijn om een kort moment van uw zo kostbare zondagrust af te staan om uw nederige medefinalist van de zo gewenste informatie te voorzien?quote:
As we are speakingquote:Op zondag 27 november 2005 12:43 schreef demins het volgende:
[..]
Mijnheer Jappie! U weet vast wel of de confrontatie tussen de FC Utrecht (een samenraapsel van de vroeger zo fiere zelfstandige verenigingen DOS, Elinkwijk en het prachtige Velox) tegen het eertijds zo majeure Ajax doorgang vindt! En zo ja, op welk tijdstip? En dan bedoel ik de door de KNVB georganiseerde strijd en niet het door supporters rommelig georganiseerde treffen met de ME. Als u toch even stemt wilt u dan zo vriendelijk zijn om een kort moment van uw zo kostbare zondagrust af te staan om uw nederige medefinalist van de zo gewenste informatie te voorzien?
Lieverd...ik zei slechts dat jouw minkukelgedrag je vergeven was....quote:Op zondag 27 november 2005 12:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En daarbij kwootte hij een stukje over Maurisico...
Dus ja... het leek net of Maurisico aan het woord was...
quote:Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Notaris... mooie dag om Versaugurkje uit het spel te verwijderen...vindt u ook niet ?
Nee hoor, valt wel mee. Er is tenslotte nog 10:30 te gaan om te stemmenquote:Op zondag 27 november 2005 12:57 schreef cuall het volgende:
[..]
ben net mijn je bed uit..........is het al zó laat
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 12:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nee hoor, valt wel mee. Er is tenslotte nog 10:30 te gaan om te stemmen![]()
Nope...ut is een mooi groen laken wat ik zie en we zijn inmiddels alweer bijna een half uur vertrokken....de spanning is om te snijden.quote:Op zondag 27 november 2005 12:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Mooi gevonden Jappie.
.............maar uh, ligt er daar géén sneeuw op het veld dan, gaat die wedstrijd wel door?
quote:Op zondag 27 november 2005 13:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...ut is een mooi groen laken wat ik zie en we zijn inmiddels alweer bijna een half uur vertrokken....de spanning is om te snijden.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
, nog alle tijd
eerst de grauwsluier weg drinken met een boel koffie
![]()
Onze godenzonen hebben zojuist gescored, maar zoals ik al eerder stelde...Hr bommel heeft kwistig met monopolygeld rondgezwaaid.quote:Op zondag 27 november 2005 13:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met voetbal, maar hoe liggen de kansen?
quote:Op zondag 27 november 2005 13:04 schreef demins het volgende:
Buiten valt de sneeuw, binnen snort de kachel, op de radio wordt verslag gedaan van een spannende voetbalmatch, de chocolademelk draagt een fors vel, waxinelichtjes verspreiden een gelukzalig licht, er is een koekje bij, er is geen oorlog... Demins heeft het naar zijn zin!
Voetbal en spannend? Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!quote:Op zondag 27 november 2005 13:04 schreef demins het volgende:
op de radio wordt verslag gedaan van een spannende voetbalmatch
In de kachel zeker! Het is een allesbrander...quote:Op zondag 27 november 2005 13:13 schreef cuall het volgende:
[..]
lekker zeg, wat een verwennerij.
Demins is er nog een plekje bij de kachel?
Een glaszuivere treffer afgekeurdquote:Op zondag 27 november 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Voetbal en spannend? Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Geeft niks hoor, aanbedene, trek je toch lekker zelf iets spannends aan...quote:Op zondag 27 november 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Voetbal en spannend? Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
quote:Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef demins het volgende:
Bommie - Jappert 1-0 (tussenstand)
Waaom eigenlijk?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef demins het volgende:
Bommie - Jappert 1-0 (eindstand)
Ja.quote:
Omdat net als alle andere neutrale toeschouwers, ook de scheidsrechter vond dat ajax geen punt verdiende.quote:Op zondag 27 november 2005 14:35 schreef APK het volgende:
[..]
Waaom eigenlijk?
Die grens deed zijn vlag niet eens omhoog.
Neutraal.quote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat net als alle andere neutrale toeschouwers, ook de scheidsrechter vond dat ajax geen punt verdiende.
quote:
Kwaliteitspost.quote:Op zondag 27 november 2005 14:40 schreef Maurisico het volgende:
Motivatie:............APK had ruzie met Scanman over het lawaaibankstel van zijn buren. Ik heb het even nagelezen en vond dat allemaal weer erg vermakelijk. Vervolgens wordt er her en der geroepen dat APK [ en Milagro een kakwijf..] zo grof en hard is.. Dat valt toch allemaal wel mee? Of ben ik nu ookal al mij virtuele normen en waarden kwijt dat ik me hier nu eens nie tzo druk over maak?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |