abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32613194
Mijn vader kwam vanmorgen helemaal nerveus naar me toe. Nadat hij de creditcard rekening aan het controleren was. Bleek daar een afschrijving te zijn van 'Microsoft online SVCS http://bill.m'
van ¤ 19,99. Mijn vader vult nooit zijn creditcard gegevens in op internet. Maar weet iemand hier toevallig wat het is? Op internet kwam ik alleen maar op 'rip-off' site's maar daar kon ik ook al niet teveel op vinden.
pi_32613217
Bellen naar de bank.
pi_32613234
quote:
Op zondag 27 november 2005 10:50 schreef Dementor het volgende:
Bellen naar de bank.
ja, dat is hij sowieso al van plan
pi_32613554
op deze site staat nog wat info over Microsoft online SVCS Bill.ms.net WA:
http://www.badbusinessbureau.com/reports/ripoff78626.htm
  zondag 27 november 2005 @ 11:34:26 #5
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_32613748
Klopt het kaart nummer exact? De laatste paar cijfers van een creditcard kunnen afwijken, in dat geval heb je kans dat er een duplicaatkaart gebruikt is. Bij de postbank gebeurt dit nogal regelmatig.
In dat geval meteen laten blokeren en aangifte doen.

Sowieso contact opnemen met je bank. Mochten er ook geldopnames mee gedaan zijn kun je ook interpay bellen. Die zijn wat scheutiger met informatie verstrekken
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_32613828
Ach, is maar 19,99 euro, iemand heeft nu vast een toffe dvd of cd.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_32613882
bellen met interpay, staat vast ook op je afrekening, zij sturen je ene formulier en dan krijg je het geld terug, daarna gaan ze uitzoeken hoe het in elkaar zit. zij hebben ook meer informatie, waar en wanneer het gebeurd is (tot op de seconde). is mij ook al eens overkomen, even gebeld, blijkt dat ik op een dinsdag om half 4 's nachts een frans software pakket besteld zou hebben. maar ja ik spreek geen frans en slaap op half 4. ik heb het geld gewoon terug gestort gekregen
  zondag 27 november 2005 @ 11:44:55 #8
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_32613928
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:42 schreef Bjorntje het volgende:
bellen met interpay, staat vast ook op je afrekening, zij sturen je ene formulier en dan krijg je het geld terug, daarna gaan ze uitzoeken hoe het in elkaar zit. zij hebben ook meer informatie, waar en wanneer het gebeurd is (tot op de seconde). is mij ook al eens overkomen, even gebeld, blijkt dat ik op een dinsdag om half 4 's nachts een frans software pakket besteld zou hebben.maar ja ik spreek geen frans en slaap op half 4. ik heb het geld gewoon terug gestort gekregen

verdachte "ik heb geen .55 en pleeg geen moorden"

rechter "oh, ja, dan euh dan ga je vrijuit"
pi_32614060
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:44 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

verdachte "ik heb geen .55 en pleeg geen moorden"

rechter "oh, ja, dan euh dan ga je vrijuit"
Als men niet kan bewijzen dat je iemand vermoord hebt ga je vrijuit ja.
  zondag 27 november 2005 @ 11:53:57 #10
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_32614068
Da's een automatische maandelijkse boete van Microsoft voor het illegale gebruik van hun software.
censuur :O
pi_32614431
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:34 schreef stinkie het volgende:
Klopt het kaart nummer exact? De laatste paar cijfers van een creditcard kunnen afwijken, in dat geval heb je kans dat er een duplicaatkaart gebruikt is. Bij de postbank gebeurt dit nogal regelmatig.
In dat geval meteen laten blokeren en aangifte doen.

Sowieso contact opnemen met je bank. Mochten er ook geldopnames mee gedaan zijn kun je ook interpay bellen. Die zijn wat scheutiger met informatie verstrekken
Er staat geen nummer op het is van de ING bank.
Bij interpay is de wachttijd 30 minuten
pi_32614483
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Da's een automatische maandelijkse boete van Microsoft voor het illegale gebruik van hun software.
Jaja.
Wartaal.
pi_32614506
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:53 schreef RemcoDelft het volgende:
pi_32614552
quote:
Me vader heeft nooit zijn creditcard op internet gebruikt.
  zondag 27 november 2005 @ 12:32:03 #16
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32614726
dat hoeft dus ook niet begrijp ik nu. ms haalt gewoon de gegevens van de computer van de cc maatschappij en haalt het bedrag voor de diensten van je rekening. je moet eerst met de cc maatschappij bellen om het bedrag terug te laten storten omdat jij die diensten nooit hebt afgenomen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32615224
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat hoeft dus ook niet begrijp ik nu. ms haalt gewoon de gegevens van de computer van de cc maatschappij en haalt het bedrag voor de diensten van je rekening. je moet eerst met de cc maatschappij bellen om het bedrag terug te laten storten omdat jij die diensten nooit hebt afgenomen.
Oke, zal ik doen.
pi_32628977
quote:
Wat?
pi_32632110
quote:
Die is wel heel origineel.
pi_32639492
Je creditcard nummer staat vaak op bonnetjes, wanneer je met je credit card betaald hebt.
In Enschede hebben twee studenden die in een restaurant werkten voor 53000 euro gefraudeerd: Ze bestelden goederen en internetdiensten op creditcard-nummers van mensen die geen fooi gaven.

Ik zou de rest van de rekeningen ook maar ff nalopen... ben je waarschijnlijk al aan het doen.
  maandag 28 november 2005 @ 10:55:29 #21
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_32639961
In eerste instantie heeft de kaarthouder áltijd gelijk: gewoon de betreffende betaling ontkennen bij de creditcard-maatschappij en je krijgt onmiddelijk je geld terug.

De ontvanger krijgt dan de gelegenheid om aan te tonen dat de betaling wél terecht was en krijgt alsnog zijn/haar geld als blijkt dat de afschrijving correct was.

En ga nou niet alle betalingen aanvechten, want je maakt er geen vrienden mee bij de CC maatschappij en bij de ontvanger als blijkt dat je onterecht probeert je geld terug te krijgen.
pi_32648362
Vanmorgen naar Interpay gebeld. Het was helemaal geen probleem, ze vonden het niet nodig om te pas te blokkeren. Ze zouden een brief sturen om het geld terug te vragen.
  maandag 28 november 2005 @ 17:01:20 #23
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_32648952
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:37 schreef Knoekie het volgende:
Vanmorgen naar Interpay gebeld. Het was helemaal geen probleem, ze vonden het niet nodig om te pas te blokkeren. Ze zouden een brief sturen om het geld terug te vragen.
Wat is dat voor een *#$&*#( creditcard? Ik heb een paar keer een vreemde afschrijving gehad, was gewoon een kwestie van op het overzicht een kruisje erbij, paraafje er onder en een begeleidend briefje van 5 regels erbij. Op de fax gezet en de betaling werd onmiddelijk ongedaan gemaakt. (Ik heb het hier over een Visacard die rechtstreeks van Visa komt)
pi_32649777
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Wat is dat voor een *#$&*#( creditcard? Ik heb een paar keer een vreemde afschrijving gehad, was gewoon een kwestie van op het overzicht een kruisje erbij, paraafje er onder en een begeleidend briefje van 5 regels erbij. Op de fax gezet en de betaling werd onmiddelijk ongedaan gemaakt. (Ik heb het hier over een Visacard die rechtstreeks van Visa komt)
ING Goldcard is het
  maandag 28 november 2005 @ 18:25:38 #25
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32650946
VISA , mastercard
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32667575
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
VISA , mastercard
pi_32667612
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
VISA , mastercard
haha idd.

Toch hebben de meeste Nederlanders een MC, simpelweg omdat ze alles slikken wat hun bank ze voorschoteld.

Visa all the waaaay.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')