ja, dat is hij sowieso al van planquote:Op zondag 27 november 2005 10:50 schreef Dementor het volgende:
Bellen naar de bank.
quote:Op zondag 27 november 2005 11:42 schreef Bjorntje het volgende:
bellen met interpay, staat vast ook op je afrekening, zij sturen je ene formulier en dan krijg je het geld terug, daarna gaan ze uitzoeken hoe het in elkaar zit. zij hebben ook meer informatie, waar en wanneer het gebeurd is (tot op de seconde). is mij ook al eens overkomen, even gebeld, blijkt dat ik op een dinsdag om half 4 's nachts een frans software pakket besteld zou hebben.maar ja ik spreek geen frans en slaap op half 4. ik heb het geld gewoon terug gestort gekregen
Als men niet kan bewijzen dat je iemand vermoord hebt ga je vrijuit ja.quote:Op zondag 27 november 2005 11:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
verdachte "ik heb geen .55 en pleeg geen moorden"
rechter "oh, ja, dan euh dan ga je vrijuit"
Er staat geen nummer op het is van de ING bank.quote:Op zondag 27 november 2005 11:34 schreef stinkie het volgende:
Klopt het kaart nummer exact? De laatste paar cijfers van een creditcard kunnen afwijken, in dat geval heb je kans dat er een duplicaatkaart gebruikt is. Bij de postbank gebeurt dit nogal regelmatig.
In dat geval meteen laten blokeren en aangifte doen.
Sowieso contact opnemen met je bank. Mochten er ook geldopnames mee gedaan zijn kun je ook interpay bellen. Die zijn wat scheutiger met informatie verstrekken
Jaja.quote:Op zondag 27 november 2005 11:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Da's een automatische maandelijkse boete van Microsoft voor het illegale gebruik van hun software.
quote:Op zondag 27 november 2005 11:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Da's een automatische maandelijkse boete van Microsoft voor het illegale gebruik van hun software.
Me vader heeft nooit zijn creditcard op internet gebruikt.quote:Op zondag 27 november 2005 12:18 schreef Billy_daKid het volgende:
http://www.pctechtalk.com/?m=show&id=968
Oke, zal ik doen.quote:Op zondag 27 november 2005 12:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat hoeft dus ook niet begrijp ik nu. ms haalt gewoon de gegevens van de computer van de cc maatschappij en haalt het bedrag voor de diensten van je rekening. je moet eerst met de cc maatschappij bellen om het bedrag terug te laten storten omdat jij die diensten nooit hebt afgenomen.
quote:Op zondag 27 november 2005 12:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat hoeft dus ook niet begrijp ik nu. ms haalt gewoon de gegevens van de computer van de cc maatschappij en haalt het bedrag voor de diensten van je rekening. je moet eerst met de cc maatschappij bellen om het bedrag terug te laten storten omdat jij die diensten nooit hebt afgenomen.
Die is wel heel origineel.quote:Op zondag 27 november 2005 12:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wat is dat voor een *#$&*#( creditcard? Ik heb een paar keer een vreemde afschrijving gehad, was gewoon een kwestie van op het overzicht een kruisje erbij, paraafje er onder en een begeleidend briefje van 5 regels erbij. Op de fax gezet en de betaling werd onmiddelijk ongedaan gemaakt. (Ik heb het hier over een Visacard die rechtstreeks van Visa komt)quote:Op maandag 28 november 2005 16:37 schreef Knoekie het volgende:
Vanmorgen naar Interpay gebeld. Het was helemaal geen probleem, ze vonden het niet nodig om te pas te blokkeren. Ze zouden een brief sturen om het geld terug te vragen.
ING Goldcard is hetquote:Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Wat is dat voor een *#$&*#( creditcard? Ik heb een paar keer een vreemde afschrijving gehad, was gewoon een kwestie van op het overzicht een kruisje erbij, paraafje er onder en een begeleidend briefje van 5 regels erbij. Op de fax gezet en de betaling werd onmiddelijk ongedaan gemaakt. (Ik heb het hier over een Visacard die rechtstreeks van Visa komt)
haha idd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |