abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 08:22:08 #51
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_32718652
Wat een trade!

Joe Thornton naar de Sharks, voor Brad Stuart, Wayne Primeau en Marco Sturm, die dus naar de Bruins gaan.

Opmerkelijke trade omdat Thornton toch het boegbeeld van de Bruins was de afgelopen jaren. Kijk je wat verder, dan zie je bijvoorbeeld dat de onderhandelingen voor zijn contract dit seizoen niet echt soepel verliepen en dat Boston tien keer achter elkaar heeft verloren. Dat heeft ervoor gezorgd dat er wat gedaan moest worden, en dit komt eruit. Sturm en Stuart zijn zeer aardige hockeyers, waar Boston zeker wat mee kan. Primeau is niet veel meer dan ervaring en lijnopvulling ben ik bang.
Het blijft natuurlijk maar de vraag hoe dit uitpakt voor beide teams.
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_32720066
De Bruins zijn trouwens erg sterk in de derde periode dit jaar.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32721229
Boston bespaart ongeveer 2 miljoen dollar met deze deal.

Thornton is natuurlijk echt heel erg goed maar Stuart en Sturm zijn ook goede spelers. Aan het eind zal deze trade beide teams wel beter maken.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32722738
Sharks wissen nu wel nog een defender, terwijl de defense al vrij zwakjes was. Denk dat Boston er inderdaad wel beter van wordt. De offense van de sharks ook, maar die hebben nu echt problemen achterin.

Verder Thibault, Yabukov en Husselius niet geclaimed. Zou dit het einde zijn van Husses NHL-carriere?
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_32723779
Ja, en hij kan beter in Zweden gaan spelen dan in de AHL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32729401
AHL heeft hij inderdaad niets te zoeken. Kan in Zweden nog jarenlang de beste speler zijn. Heb hem vorig jaar stuk of 20 keer mogen zien spelen. Het is toch echt een fenomeen. Jammer dat hij de fysiekere NHL niet aan lijkt te kunnen. Had er nochthans op gehoopt met de nieuwe regels.

Och ja... zolang LHC hem maar aantrekt voor volgend jaar. Ben ik tevreden
O-H-I-O; Buckeyes
pi_32743521
Gooo Detroit tonight
  Moderator / Redactie FP vrijdag 2 december 2005 @ 08:53:30 #58
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_32747570
En Detroit verliest met 3-2 van de Flames
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_32748576
Yup

Bruins winnen toch wel verrassend van de Senators.
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:13:01 #60
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32748824
Verlies Red Wings, dat doet me goed
Die bandwagon-popovski heeft het veel te makkelijk daar met integreren als sportief alles over rozen gaat.
pi_32749199
Iemand het shoot-out doelpunt van Malik (Rangers) gezien?

Als 15de (!) in de line-up wipt hij de bal gewoon door z'n benen over de goalie van Washington heen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:39:37 #63
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32749406
Ik zat echt met m'n bek vol tanden op de bank.

Bij MSG hadden ze de hele shoot-out gemixt met een ander 'groot gevecht' uit de Madison Square Garden, een gevecht van Mohammed Ali. Dat gevecht duurde ook 15 ronden.

Notice this, you can't spell Malik without Ali..
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:43:18 #65
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32749455
Het commentaar van de coach ook na afloop, of hij de volgende keer eerder aan de beurt zou komen in de shoot-out.

Yes, I think I'll move him up to the 14th place
pi_32749883

Wat een koning Hoe gaaf
pi_32750033
quote:
Last Saturday night, Malik ended the longest shootout in NHL history in the 15th round against Washington with a sparkling between the legs move. That winning shot was replayed on the center ice screen early in the game Thursday, one night after it was shown during the New York Knicks' NBA game while Malik sat courtside.

"I'm scared to turn on the TV now. You can't hide from him," said Czech countryman Jagr, who has 21 goals and assisted on Kondratiev's score. "I can't go to the bar without people showing it. I can't even go to the Giants game because I think he is going to be there again. It's just unbelievable."

Gisteren maakte Malik de winnende voor de Rangers trouwens.
pi_32750054
Tevens zijn allereerste doelpunt dit jaar.
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:13:12 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:40:58 #71
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_32752161
Marco Sturm scoort de 1-0, terwijl Boston voor het eerst na 10 verliespartijen weer eens wint. Met 3-0 van, let op, overall nummer 1 Ottawa. Ik denk dat ze Thornton nu al vergeten zijn in Boston!
pi_32752189
Ik denk het niet.

Stuart is volgend seizoen een UFA, dat gaat nog leuk worden
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:23:05 #73
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32753157
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:13 schreef pfaf het volgende:
Verlies Red Wings, dat doet me goed
Die bandwagon-popovski heeft het veel te makkelijk daar met integreren als sportief alles over rozen gaat.
Whehe.
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:34 schreef zjroentje het volgende:
Iemand het shoot-out doelpunt van Malik (Rangers) gezien?

Als 15de (!) in de line-up wipt hij de bal gewoon door z'n benen over de goalie van Washington heen.
Je loopt een dag of twee achter.

Briljante goal, dat zeker.

[ Bericht 21% gewijzigd door popolon op 02-12-2005 13:30:25 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_32753954
quote:
stond al een link in dit topic sinds afgelopen zondag.

Malik scoort gewoon weer gisteren. En wederom redt Henke ze weer. Als hij zo door blijft gaan met zo'n svs%en gaa dan verdient hij de Calder ipv Crosby of Ovechkin. Hij is iedere keer dat hij speelt weer geniaal.
O-H-I-O; Buckeyes
pi_32756038
De Calder zal hij nooit winnen
pi_32771978
"Ik weet nog steeds niet hoe ik wedstrijden kan downloaden" vroeg geen argentijn, nou amigo met een torrentje en onderstaand adres haal je mpeg4 kwaliteit wedstrijden binnen waar de reclame ook nog uit verwijderd is.

http://ciforums.cjb.net/index.php?
pi_32772080
Ik weet niet hoe je van een torrent file een MPEG file maakt.

Als je overigens mpeg-bestanden hebt mag je ze van mij via msn doorsturen
  zaterdag 3 december 2005 @ 10:47:06 #78
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_32775673
Als je een Torrent-bestand download, en je laadt hem in je Torrent-programma (Azureus of iets anders), gaat hij vanzelf die mpeg downloaden. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar het is dus zo: je downloadt een .torrent, die laad je in bijv. Azureus en die gaat dan automatisch het grote bestand/de grote bestanden (in dit geval de mpeg) downloaden. Je hoeft dus niets om te zetten verder...
  zaterdag 3 december 2005 @ 15:21:17 #79
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32781277
Seantors - Kings is een waar slagveld, in totaal 91 Penalty Minutes.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_32781736
Potverdorie ik kan de highlights van nhl.com niet meer zien. Ligt dit nu weer aan mijn pc of zijn er nog meer slachtoffers op dit forum
pi_32781798
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef JZweeds het volgende:

[..]

stond al een link in dit topic sinds afgelopen zondag.
Er kunnen niet genoeg links van deze beauty geplaatst worden.
pi_32786679
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:21 schreef popolon het volgende:
Seantors - Kings is een waar slagveld, in totaal 91 Penalty Minutes.
Volgens mijn info 119 min. 95 in 3e periode.

Verder is Husselius nu weg bij de Panthers en gaat hij het in Calgary proberen.
O-H-I-O; Buckeyes
  zaterdag 3 december 2005 @ 20:06:43 #83
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32788463
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:06 schreef JZweeds het volgende:

[..]

Volgens mijn info 119 min. 95 in 3e periode.

Verder is Husselius nu weg bij de Panthers en gaat hij het in Calgary proberen.
Ja nog meer zelfs, handmatig tellen gaat me niet goed af.
pi_32797194
Mooie gevechten en Chara is een loser.

Nu op sopcast: Hockey night in Canada

Op welke dagen is er nog meer een sopcast uitzending van de NHL?

zondag 4 december 2005 @ 05:31:46 #85
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32800033
Jiri Hudler van de Grand Rapids Griffins, ik heb hem vanavond nog zien spelen (man of the match en de winnende in OT), is opgeroepen door de Red Wings vanavond.

Een klein opdondertje (5'11) maar spelen dat ie kan.

pi_32800383
Hoe gaat het nu met de andere Jiri (Fischer)?
pi_32820760
Rangers hadden gisteren een slechte avond.

Husselius heeft er in zijn 1e game met de Flames er direct weer 3 assists bij.
O-H-I-O; Buckeyes
  zondag 4 december 2005 @ 23:09:55 #88
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32822289
quote:
Op zondag 4 december 2005 08:54 schreef Leatherface het volgende:
Hoe gaat het nu met de andere Jiri (Fischer)?
Nog in de lappenmand, als het aan Fischer zelf had gelegen had ie alweer meegedaan.
pi_32823509
1-1 na de eerste periode bij Detroit vs Islanders.

Come on Detroit
  maandag 5 december 2005 @ 00:02:58 #90
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32824018
Shit totaal vergeten.

Thanks.
pi_32824083
  Moderator / Redactie FP maandag 5 december 2005 @ 02:00:09 #92
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_32826061
En de Wings hebben met 2-1 van de Islanders verloren

Een late goal van York (na 16:19 in de 3e periode) deed de Wings de das om.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 5 december 2005 @ 02:05:39 #93
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32826114
Yep, goede overwinning van NYI, spannend wedstrijd met niet al teveel goals.

Terechte overwinning.
pi_32855225
De Senators blijven maar winnen, 6-3 bij de Panthers. Ook winst voor de Rangers.

Hoe zit het eigenlijk met de OS? Gaan Amerika/Canada etc met het beste team naar de OS en leggen ze dan de competitie stil?
pi_32860715
ja
pi_32861213
Van 12 februari tot 1 maart ligt de NHL stil.

Rangers hebben het wweer goed gedaan. Vooral Prucha en Lundqvist weer.
O-H-I-O; Buckeyes
pi_32861549
Ben benieuwd welke NHL - spelers er naar Turijn gaan, en welk team de sterkste selectie zal blijken te hebben.

Ik hoop in ieder geval als fan van de Oost - Europese teams op goede Tsjechische en Russische selecties en wil Jaromir Jagr nog een laatste keer zien vlammen op de Spelen.
pi_32862213
12feb tot 1maart joh?

Ik dacht dat de OS midden Januari zou beginnen Hoop het ijshockey wel te kunnen volgen .. Hopen dat Eurosport veel uitzendt. Al schijnt Canal+ met een sportzender te komen met 8 channels, die waarschijnlijk elke ijshockeywedstrijd uitzenden. Dat zou een plan zijn oid.
pi_32879204
Denk je aan Detroit straks, Popo

Hopelijk gaan ze weer eens winnen thuis, moet toch wel lukken tegen New Jersey.
  woensdag 7 december 2005 @ 00:27:12 #100
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32879653
's Avonds vergeet ik ze niet.

Heb ook zin in de OS en dan voornamelijk 't ijshockey.

Europese teams zullen weer sterk zijn met Canada.

Van de Amerikanen verwacht ik vrij weinig maar goed, die hebben al die sterren het hele jaar al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')