quote:Last Saturday night, Malik ended the longest shootout in NHL history in the 15th round against Washington with a sparkling between the legs move. That winning shot was replayed on the center ice screen early in the game Thursday, one night after it was shown during the New York Knicks' NBA game while Malik sat courtside.
"I'm scared to turn on the TV now. You can't hide from him," said Czech countryman Jagr, who has 21 goals and assisted on Kondratiev's score. "I can't go to the bar without people showing it. I can't even go to the Giants game because I think he is going to be there again. It's just unbelievable."
Whehe.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:13 schreef pfaf het volgende:
Verlies Red Wings, dat doet me goed
Die bandwagon-popovski heeft het veel te makkelijk daar met integreren als sportief alles over rozen gaat.
Je loopt een dag of twee achter.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:34 schreef zjroentje het volgende:
Iemand het shoot-out doelpunt van Malik (Rangers) gezien?
Als 15de (!) in de line-up wipt hij de bal gewoon door z'n benen over de goalie van Washington heen.![]()
stond al een link in dit topic sinds afgelopen zondag.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:36 schreef zjroentje het volgende:
Hier een link: http://video.google.com/videoplay?docid=-5675272436036532702&q=malik
Er kunnen niet genoeg links van deze beauty geplaatst worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef JZweeds het volgende:
[..]
stond al een link in dit topic sinds afgelopen zondag.
Volgens mijn info 119 min. 95 in 3e periode.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:21 schreef popolon het volgende:
Seantors - Kings is een waar slagveld, in totaal 91 Penalty Minutes.
Ja nog meer zelfs, handmatig tellen gaat me niet goed af.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:06 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Volgens mijn info 119 min. 95 in 3e periode.
Verder is Husselius nu weg bij de Panthers en gaat hij het in Calgary proberen.
Nog in de lappenmand, als het aan Fischer zelf had gelegen had ie alweer meegedaan.quote:Op zondag 4 december 2005 08:54 schreef Leatherface het volgende:
Hoe gaat het nu met de andere Jiri (Fischer)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |