volgens mij wel je hebt als je het aanklikt ergens proporties en dan kun je dingen veranderen verder kun je scale reference length gebruikenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:44 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe is het mogelijk om maten achteraf te veranderen? Want dat wil niet lukken bij mij, wel als ik bezig ben met het object maar niet als ik het een keer los heb gelaten als het ware...
Hele nacht bezig geweest zo te zien ?quote:
Hehehe, nee, een uurtje vanmorgen.quote:
Wauw, die is mooi gelukt. Heb je een linke naar je boompjes, bosjes en texture?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:27 schreef Kriebbel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ons huis nagemaakt![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:11 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wilde m'n woning schetsen, maar er klopt helemaal niets van de verhoudingen, en nu zit ik met allemaal niet-bestaande lijnen, die ik weg wil gummen, maar dan verdwijnen complete vlakken....
Toch maar eens een keer wat gestructureerder opzetten, en eerst effe met de rolmaat in de weer.
Wat enorm cool!!quote:Op maandag 19 juni 2006 12:47 schreef DennisMoore het volgende:
Omdat ik nogal eens kratjes gebruik als provisorische tafels etc () heb ik effe snel deze gemaakt, een simpel blokje met foto-textures, ware grootte etc:
Wat leuker is om te doen;quote:Op maandag 19 juni 2006 12:47 schreef DennisMoore het volgende:
Omdat ik nogal eens kratjes gebruik als provisorische tafels etc () heb ik effe snel deze gemaakt, een simpel blokje met foto-textures, ware grootte etc:
[afbeelding]
Grolsch_kratje.skp.
Ik ga een flesje brouwen, m'n creatie van gister is toch grandioos mislukt.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:23 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Wat leuker is om te doen;
Het kratje namaken, zónder textures, oftewel echt namaken flesjes, vorm etc
Puntdak:quote:Op maandag 19 juni 2006 21:38 schreef Furious het volgende:
Hoe maak ik een gladde opbouw naar een verdikking?
En hoe maak ik een puntdak?.
Dank.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Puntdak:
Blok -> bovenkant in 2en delen met een lijn, lijn optillen.
Move toolquote:
1 2 3 | <-|-> v |
Ja, da's ook een leuk projectje.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:23 schreef Kriebbel het volgende:
Wat leuker is om te doen;
Het kratje namaken, zónder textures, oftewel echt namaken flesjes, vorm etc
Zet je 'm online, als je een bierflesje hebt nagetekend?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:16 schreef Furious het volgende:
Ik ga een flesje brouwen, m'n creatie van gister is toch grandioos mislukt.
hoe heb je dat sketchy effect gekregenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:27 schreef Kriebbel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ons huis nagemaakt![]()
Even de extended + jitter edges aanzetten, en dan bewerken in Photoshopquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe heb je dat sketchy effect gekregen
Seht aus als een iMac.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:43 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
'k Ben een kast en een plank aan de achterwand aan 't verzinnen, geknutseld rond een bestaand bureau. Als ik het virtueel kloppend weet te krijgen, kan ik denk ik wel hout gaan kopen..
Je kunt een halve dwarsdoorsnede maken, en die dan 360 roteren met de Follow-Me-tool.quote:
Ja, ik moet moet nog even een mooie pc-component zoeken.quote:
Alles zwevend?quote:Zo komt mijn kamer er ongeveer uit te zien als-ie eenmaal uit de verbouwing is na 3 jaar.
Yep. Alleen moet er nog een hoop gedaan worden, gips muur naar beneden en afvoeren, bakstenen muur stucen etc. Als ik de enorme blokken hout nu aan de muur hang neem ik de gipsblokken mee naar beneden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ik moet moet nog even een mooie pc-component zoeken..
[..]
Alles zwevend?
En dezelfde vloer als ik..
Wat gaat het eigenlijk worden ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:40 schreef Weemz het volgende:
Nog een vraag:
Hoe krijg ik de surface glad? De streepjes deleten helpt niet...
[afbeelding]
quote:[quote]Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt een halve dwarsdoorsnede maken, en die dan 360 roteren met de Follow-Me-tool.
Net als in dit filmpje (vanaf 1:30 min). ("The profile is swept around the path and closed automatically.")
Handiger is het om een bestaande component te gebruiken die je overal online kunt vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |