hoe heb je dat sketchy effect gekregenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:27 schreef Kriebbel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ons huis nagemaakt![]()
Even de extended + jitter edges aanzetten, en dan bewerken in Photoshopquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe heb je dat sketchy effect gekregen
Seht aus als een iMac.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:43 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
'k Ben een kast en een plank aan de achterwand aan 't verzinnen, geknutseld rond een bestaand bureau. Als ik het virtueel kloppend weet te krijgen, kan ik denk ik wel hout gaan kopen..
Je kunt een halve dwarsdoorsnede maken, en die dan 360 roteren met de Follow-Me-tool.quote:
Ja, ik moet moet nog even een mooie pc-component zoeken.quote:
Alles zwevend?quote:Zo komt mijn kamer er ongeveer uit te zien als-ie eenmaal uit de verbouwing is na 3 jaar.
Yep. Alleen moet er nog een hoop gedaan worden, gips muur naar beneden en afvoeren, bakstenen muur stucen etc. Als ik de enorme blokken hout nu aan de muur hang neem ik de gipsblokken mee naar beneden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ik moet moet nog even een mooie pc-component zoeken..
[..]
Alles zwevend?
En dezelfde vloer als ik..
Wat gaat het eigenlijk worden ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:40 schreef Weemz het volgende:
Nog een vraag:
Hoe krijg ik de surface glad? De streepjes deleten helpt niet...
[afbeelding]
quote:[quote]Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt een halve dwarsdoorsnede maken, en die dan 360 roteren met de Follow-Me-tool.
Net als in dit filmpje (vanaf 1:30 min). ("The profile is swept around the path and closed automatically.")
Handiger is het om een bestaande component te gebruiken die je overal online kunt vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |