Je pakt 'm wel op bij de (groene)grips?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:01 schreef onderjas het volgende:
Ik heb het net (weer) gedownload, maar de push/pull tool die rekt niks uit maar verplaatst het alleen.
Dus als ik een vierkant heb maakt hij er geen qubus van maar verplaatst hem naar boven.
Ik doe iets fout, maar wat?
Ik zie nieteens groene grips (wel gele puntjes op het oppervlak).quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:10 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Je pakt 'm wel op bij de (groene)grips?
Ja, maar dat werkt dus bij mij nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:24 schreef Kriebbel het volgende:
Sorry had even de verkeerde tool voor m'n ogen.
Dat van die gele puntjes in het oppervlak klopt! als je dan 1x klikt kun je dat vlak naar boven/beneden verplaatsen
Dit gebeurt er:quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:27 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt dus bij mij niet
wat hij zegtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:44 schreef WesleyW het volgende:
Verwijder alle daken, deze kan je later nog wel terug maken.
selecteren en dan op del drukkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:39 schreef Sandertje het volgende:
en hoe verwijder ik alle daken ?
Selecteren met de select-functie (zwarte pijl) en dan op delete drukken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:39 schreef Sandertje het volgende:
en hoe verwijder ik alle daken ?
Dat ziet er vaag uit. Nieuwste versie geinstalleerd?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:37 schreef onderjas het volgende:
Het werkt allemaal nog steeds niet. Ik kan met de push/pull tool nogsteeds niks uitrekken
video:
http://video.google.com/videoplay?docid=9137941042679783496
Ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Dat ziet er vaag uit. Nieuwste versie geinstalleerd?
Google wil oorlogje spelen, netzoals vroeger. google wil alles overnemen.....! net zoals DELL probeert te doen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
lees ik net dat google sketchup heeft gekocht
http://www.heise.de/newsticker/meldung/70843
wat ze daar nu weer mee willen?
Wow, ziet er vet uit zeg!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
even een doorsnede gemaakt van de woonkamer van ons nieuwe huis met sketchup
ideaal om alvast even een "gevoel" te krijgen van wat waar moet staan..
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |