Ik maak 'n meteen ook mod.quote:
Tijd voor wat frisse gezichten.quote:Op zondag 27 november 2005 23:40 schreef Douwe het volgende:
Mag UIO ook mod blijven in het nieuwe TRV stelsel?
Nee, die ga ik meteen bannen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:40 schreef Douwe het volgende:
Mag UIO ook mod blijven in het nieuwe TRV stelsel?
Die is toch ook druk met het IDFA?quote:
Misschien is hij al gebanned.quote:
Onthullingen!quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien is hij al gebanned.
Diego post hier ook niet.quote:
Ja, dat moet kunnen in principe. Helaas doen ze dat zo weinig.quote:
Nee. Vertelde cynix eens meende ik.quote:
Ik zal hem eens vragen of hij hier weer komt posten.quote:
Liep die permban niet tot half december?quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zal hem eens vragen of hij hier weer komt posten.
TimmyASD.quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef Douwe het volgende:
Ik meen wel dat er ooit een moderator werd gebanned... over het goede voorbeeld geven gesproken
Fernando_Redondo heeft zn eerste posts in TRV alweer gemaakt, hoorquote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zal hem eens vragen of hij hier weer komt posten.
TimmyASDquote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef Douwe het volgende:
Ik meen wel dat er ooit een moderator werd gebanned... over het goede voorbeeld geven gesproken
Volgens mij is hij alweer actief, alleen niet in dit topic.quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Liep die permban niet tot half december?
DAM terug onder die naam?quote:Op zondag 27 november 2005 23:48 schreef Douwe het volgende:
[..]
Fernando_Redondo heeft zn eerste posts in TRV alweer gemaakt, hoor
quote:Op zondag 27 november 2005 23:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij is hij alweer actief, alleen niet in dit topic.
Wat dacht je van mij? Brussel is voor mij ook dichtbij.quote:Op zondag 27 november 2005 20:30 schreef k_man het volgende:
Voor BHFH is dit natuurlijk ook naast de deur...
Dit was een goede poging om de slowchat te verplaatsen... helaas onbegrepen door Jag en CMTquote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij? Brussel is voor mij ook dichtbij.
Nog 1 vast merk?quote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Al tijden geen Martini meer gedronken.Ben meer van de Whiskey de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |