Als leider vrij vragen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet het is nu weekend, mag ik ook een keertje vrij zijn
Bijna.quote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat zegt het dan..............zoiets?
ach 120 PK cdti motor houdt me aardig wakker, als de dvd installatie het al niet doet of de dvd/mp3/cd installatie met 7 behoorlijke speakersquote:Op zondag 27 november 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En jij durft te lachen om onze "speciale" auto![]()
Je moet wel een hele grote lul zijn om in een Opel te gaan rijden![]()
![]()
We rijden liever in een auto die niet iedereen heeft en altijd een gesprek opleverd en waar zeker niet de massa in rijd![]()
Ik hoopdat je genoeg slaapruimte hebt in je Zafira![]()
![]()
Huh, ..............................neequote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet het is nu weekend, mag ik ook een keertje vrij zijn
Nee nu je t zegquote:Op zondag 27 november 2005 01:24 schreef cuall het volgende:
Niemand heeft nog in de gaten gehad dat ik in de TT 40 plus heb gezet
quote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Huh, ..............................nee![]()
![]()
Zie je over 5 uurquote:Op zondag 27 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
nu ga ik het meteen weer afscheren!!!!!
eigenlijk welquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Moet nog een klein stukje groeien zeker![]()
Zoveel pk, kan ie zeker wel hard he? Jammer dat 120 de max is in Nederlandquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach 120 PK cdti motor houdt me aardig wakker, als de dvd installatie het al niet doet of de dvd/mp3/cd installatie met 7 behoorlijke speakers![]()
geen verklaring? zelfs geen motivatiequote:
moe je ff naar Duitsland gaanquote:Op zondag 27 november 2005 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoveel pk, kan ie zeker wel hard he? Jammer dat 120 de max is in Nederland![]()
Ieder kijkt anders naar een auto, wij hebben de ruimte nodig voor hulpmiddelen en een hond en de rest zal me werkelijk aan me reet roesten![]()
cuall is the boss heet geen motivatie nodigquote:Op zondag 27 november 2005 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
geen verklaring? zelfs geen motivatie![]()
Daar rijden ze op dit moment ook niet zo hardquote:
kwil 'm ook lekker ruim, en vd zomer weer naar italie dus dat scheuren komt welquote:Op zondag 27 november 2005 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoveel pk, kan ie zeker wel hard he? Jammer dat 120 de max is in Nederland![]()
Ieder kijkt anders naar een auto, wij hebben de ruimte nodig voor hulpmiddelen en een hond en de rest zal me werkelijk aan me reet roesten![]()
PARTYPOOPER! Met je stomme bank!quote:
zie andere reactiequote:Op zondag 27 november 2005 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar rijden ze op dit moment ook niet zo hard![]()
Ik heb geen dvd speler nodig voor of tegen lastige kinderen, 2x knippen en je hoeft je nooit druk te maken of je later van die klote koters krijgtquote:Op zondag 27 november 2005 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
kwil 'm ook lekker ruim, en vd zomer weer naar italie dus dat scheuren komt wel![]()
Ik wilde ruimte en zeker een dvd installatie zodat ik geen last van zeikende kinderen heb![]()
Lieve schat, lees even het nieuws. En reageer laterquote:
Dat is volgens mij in het begin van jaar afgeschaftquote:Op zondag 27 november 2005 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sommige stukken zo hard als je wil op snelweg![]()
Ik geef het op, krijg pijn in mijn kaken.quote:Op zondag 27 november 2005 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2005 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
geen verklaring? zelfs geen motivatie![]()
Het is wel zo op sommige snel wegen in Duitsland mag je zo hard je wil is geen maximum snel heidquote:Op zondag 27 november 2005 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lieve schat, lees even het nieuws. En reageer later![]()
OOHH dat is al snelquote:
Klopt, ik heb er een keer met de motor 160 gereden, maar dat vond ik toch wel een beetje snel gaanquote:Op zondag 27 november 2005 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet je wel een Po rsche hebben en niet een Pu nto zoals jij!quote:Op zondag 27 november 2005 01:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is wel zo op sommige snel wegen in Duitsland mag je zo hard je wil is geen maximum snel heid![]()
t is weekendquote:Op zondag 27 november 2005 01:36 schreef cuall het volgende:
Lovebeartje, volgens mij ben je echt een beetje dronken, maar dat geeft niet hoor meid![]()
hey lieverd, trouwens je haar gefohned?quote:
'quote:Op zondag 27 november 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel een Po rsche hebben en niet een Pu nto zoals jij!
Ik weet ni maar dr broek kan ni bol staan tis een meidquote:Op zondag 27 november 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey lieverd, trouwens je haar gefohned?
Je broek staat zo bol!
Mooi he, net bij de kapper geweest.quote:Op zondag 27 november 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey lieverd, trouwens je haar gefohned?
Je broek staat zo bol!
Ik had die seat cordoba 2004 signo zwaarste model...wist je dat die maffe dingen op 220 k/h nog adem hebben om te accelereren? Heb nog nooit zoveel boetes gehad als toen ik met dat ding reed.quote:Op zondag 27 november 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel een Po rsche hebben en niet een Pu nto zoals jij!
met een open ruggetje ja!quote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi he, net bij de kapper geweest.
Zit ook gel in, moet je maar eens voelen net zo'n ontplofte egel.
OMFG! kappe met de drank schatquote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik weet ni maar dr broek kan ni bol staan tis een meid![]()
Mag ik ook een keerquote:Op zondag 27 november 2005 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG! kappe met de drank schat![]()
Ik geloof je nog ook.quote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had die seat cordoba 2004 signo zwaarste model...wist je dat die maffe dingen op 220 k/h nog adem hebben om te accelereren? Heb nog nooit zoveel boetes gehad als toen ik met dat ding reed.
maarja volkswagenmotor he...
Mannen houden van voetbal!quote:Op zondag 27 november 2005 01:45 schreef cuall het volgende:
XVS650A DragStar
Type: Viertakt, tweecilinder V-motor
Koeling: Luchtgekoeld
Cilinderinhoud: 649 cc
Boring x slag: 81 x 63 mm
Compressieverhouding: 9:1
Max. vermogen: 29,4k W (40 pk) @ 6.500 tpm
Max. koppel: 50,1 Nm (5,1 kg-m) @ 3.000 tpm
Carburateur / Brandstofvoorziening: Mikuni BDS28/2
Ontsteking: TCI
Startsysteem: Elektrisch
Transmissie: 5 versnellingen
Eindoverbrenging: Cardan
Tankinhoud: 16 liter
Olietank inhoud: 3,2 liter
Rijwielgedeelte
Voorvering: Telescoop
Veerweg voor: 140 mm
Achtervering: Swingarm
Veerweg achter: 98 mm
Voorrem: Schijfrem, Ø298 mm
Achterrem: Trommelrem, Ø200 mm
Bandenmaat voor: 160/90-16M/C 67S
Bandenmaat achter: 170/80-15M/C 77S
Afmetingen
Lengte: 2.450 mm
Breedte: 930 mm
Hoogte: 1.105 mm
Zithoogte: 710 mm
Wielbasis: 1.625 mm
Minimum grondspeling: 145 mm
Gewicht leeg: 229 kg
[afbeelding]
Ik dacht laat ik ook eens technies doen, dat vinden mannen leuk![]()
jaaaaa, schenk mij ook maar bijquote:Op zondag 27 november 2005 01:48 schreef cuall het volgende:
Ik neem nog een laatste portje en dan nok ik af, nog meer liefhebbers?
denk dat jij beter niets meer moet nemen Lovebear![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |