quote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Best wel een goede tactiek trouwens om je nooit in dit topic te vertonen. Snaptnix zit dagenlang op het toiler te vingeren en iedereen vergeet haar te nomineren.![]()
Lees je met je neus of zoquote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Best wel een goede tactiek trouwens om je nooit in dit topic te vertonen. Snaptnix zit dagenlang op het toiler te vingeren en iedereen vergeet haar te nomineren.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Best wel een goede tactiek trouwens om je nooit in dit topic te vertonen. Snaptnix zit dagenlang op het toilet te vingeren en iedereen vergeet haar te nomineren.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lees je met je neus of zo![]()
Ze is hier heel vaak![]()
Helaas minder dan jij.quote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
Lees je met je neus of zo![]()
Ze is hier heel vaak![]()
Ik ben even naar het toilet!quote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Best wel een goede tactiek trouwens om je nooit in dit topic te vertonen. Snaptnix zit dagenlang op het toilet te vingeren en iedereen vergeet haar te nomineren.![]()
Ja Joohanna, het is jammer dat je dit topic pas later hebt ontdekt, actief mee doen met het spel kan niet meer, maar verder blijf je welkom hoor.............en goede ideeen ookquote:Op zondag 27 november 2005 00:15 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als ik vrijwillig mag exitten had ik ook mogen stemmen!![]()
Hoef je niet voor naar de plee hoor, je weet , zolang ik een gezicht heb, heb jij iets om op te zitten!quote:
tis weer een leuke avond op de servivalquote:Op zondag 27 november 2005 00:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij ook al ?![]()
![]()
![]()
...ik moet hier echt weg folks...waar is de uitgang![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
In 't vervolg mijn teksten dus maar zingen![]()
Zo een beetje de enige plek op het forum waar je scan niet mist....may his soul rest in peacequote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis weer een leuke avond op de servival![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef Snaptnix het volgende:
Cuall----------------->Versabommie ,Lovebear, Snaptnix
quote:Op zondag 27 november 2005 00:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo een beetje de enige plek op het forum waar je scan niet mist....may his soul rest in peace![]()
![]()
![]()
JOSTIFLIP
![]()
![]()
![]()
Hoe wéét jij dat APK? Zit jij te gluren als wij op de wc zittenquote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Stond dat niet in Jappie zijn sig?quote:Op zondag 27 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoef je niet voor naar de plee hoor, je weet , zolang ik een gezicht heb, heb jij iets om op te zitten!
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:31 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik even langs komen om je te overtuigen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |