abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32628171
Nu komt Nathalie weer uit de DBK en moet Ingrid naar de DBK komen. Ze vinden dat Nathalie niet echt vrolijk klinkt, maar ze denkt dat het beter is om er niet over te vertellen. Maar het is wel leuk zegt Joost. Nathalie voegt nog toe.... "Je merkt het wel als je in de DBK geweest bent".
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32628275
Joost staat nu te overleggen met Nathalie over wat er in de DBK besproken is.

Nathalie verteld hem dat ze gevraagd heeft hoe ze er nu voor staat. Maar BB wilde haar daar niets over vertellen. Nu vraagt Roel of het met nominaties te maken heeft. "Nee, het is meer BB algemeen", wordt er gezegd. Nathalie en Joost willen er verder niets over kwijt. Lieske vraagt of ze iets mogen veranderen. Joost zegt dat ze gewoon 4 minuten moeten wachten en dat ze het dan vanzelf weten. Lieske blijft dus toch doorgaan met vissen. Rob denkt dat er over dingen gesproken is en dat ze daar voor op de vingers getikt worden (de nominaties verwacht ik). Lieske vind dat ze daar dan niet persoonlijk voor geroepen hoeven te worden.
pi_32628360
De bewoners blijven vragen stellen. Als Lieske vraagt of het leuk is, zegt Joost: "Nee het is niet leuk, maar Naat lacht zich rot." Ingrid is nu terug en Rob mag naar de DBK. Ingrid zegt nog maar weer eens dat ze er niets over mogen zeggen. "Maarrrr...... het slaat dus wel op Robbie....", begint Lieske weer. En zo blijft het speculeren maar door gaan.
pi_32628632
Na Rob mag Dido als volgende de DBK in. Lieske vraagt gelijk of het was wat Rob voorspelt had. Maar Rob laat er niet veel over los.
pi_32628859
Dido komt terug en Lieske is aan de beurt. Roel vraagt nog even "Mag je iemand kiezen of zo". Maar ze willen gewoon maar niks concreets loslaten.
Het duurt Joost allemaal veel te lang, hij wil dat ze sneller gaan, want hij wil niet nog langer zo blijven zitten.
pi_32629034
Dido zegt: "Ik heb iets gevraagd waarvan ik wist dat ik er toch geen antwoord op zou krijgen". Roel kijkt haar vragend aan, want hij begrijpt er echt niks meer van. De anderen zeggen dat ze dat dus niet had mogen zeggen, omdat Roel het nu eigenlijk wel zou moeten weten.

Rob zit nog even lekker te stoken door te zeggen: Als ik Roel of Dido geweest zou zijn weet ik wel wat ik nu zou doen. Maar nog steeds niet duidelijk natuurlijk wat er nou aan de hand is.
pi_32629078
Lieske is inmiddels ook uit de DBK. Roel is de volgende.
Het enigste wat ze tegen mij zei was dat ik een vraag moest stellen, zegt Lieske. Nou ik wist niet zo gauw wat ik moest vragen.
pi_32629591
Ook Roel is weer terug. Alle bewoners hebben dus blijkbaar iets mogen vragen in de DBK. Maar niemand laat naar de anderen los wat hij/zij gevraagd heeft. Blijkbaar heeft BB weer eens iets bedacht om de bewoners voor een verrassing te zetten en zullen we er op een later tijdstip wel achter komen wat het is.
  zondag 27 november 2005 @ 22:28:59 #59
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_32630258
De lachsessie met Rob is voorbij. vol trots zei rob: Zo dat was het avondje weer.

Dido vraagt Roel over het zoenen met Linda.Dido reageert zeer verbaasd op wat er tussen Roel en Linda gebeurd is. Ze hoort nu pas dat hij met Linda gezoend heeft. Roel kijkt erg schuldbewust en vraagt: Wist je het echt niet? Hij heeft het ook nog over de derde hand uitspraak van Bridget.
Dido lijkt erg geschokt, schakelt snel over in een gesprek met Naat en vraagt of ze gaan verhuizen. Het gaat over de slaapkamer begrijp ik nu.
Naat gaat opruimen Dido huppelt er een beetje beduusd achteraan.
  zondag 27 november 2005 @ 22:38:38 #60
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_32630549
Iedereen nu aan het opruimen. Dido zegt nog tegen Naat "ik kan ook niks voor jou verborgen houden" .
Joost is bezig met de geleende vrouwenspulletjes terug te geven. De kousen mag hij houden van Lieske
Dido en Naat gaan afwassen en zichzelf bewonderen in de spiegel bij het aanrecht.Door het geluid van het water is het gesprek/gemompel niet te volgen..
Naat zit met een tandenstoker tussen haar kromme bek zichzelf te bewonderen.
Naat vond het wel grappig net in de dagboekkamer...Dido is duidelijk frussie Naat fluisterd "trek het je niet aan schat"
pi_32630645
Lieske, Joost en Ingrid proberen of ze de DBK in mogen.

Het blijkt dat ze hun schoen willen zetten. De DBK gaat echter niet open, dus zetten ze de schoen en de schaal met water en wortel maar in het washok.

Samen zingen ze een aantal Sinterklaasliedjes.

[ Bericht 18% gewijzigd door M-en-A op 27-11-2005 22:47:39 ]
pi_32631206
Roel en Dido hebben zich teruggetrokken op de slaapkamer. Ze praten nu over het derde-handje incident. Dido is er erg van geschrokken dat ze het vanavond pas hoorde en dat terwijl bijna iedereen het wist. Zij en Nathalie lagen toen dus in het bubbelbad en wisten echt van niks verteld ze hem nu.
Roel probeert het nog eens aan te halen dat Bridget het er in de live-uitzending over gehad heeft en dat hij echt niet wist dat zij nog van niks weet.

Dido zegt hem dat ze het beslist niet fijn vind om te horen. Ze zegt: "Hoe zou jij het vinden als ik zou vertellen dat ik met Menno gezoend heb en dat hij me daarbij ook nog even gevingerd heeft. Dat zou je toch ook niet fijn vinden??" Roel bevestigt dat hij dat niet leuk zou vinden nee.
  zondag 27 november 2005 @ 22:57:59 #63
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_32631229
Dit is een waarschuwing..Dit is een waarschuwing zegt een stem!!! Is dit voor ons vraagt Rob zich af
Ze mogen dus niet meer over de opdracht praten.
Stukje gemist...Make-up remover is op. Rob stelt voor om geen make-up meer te gebruiken..."Ja, Joost dan doen we geen make-up meer op "
Iemand vraagt aan Dido of het echt zo erg is...Dido zucht dat het echt erg is..En loopt weg.
Lieske danst vrolijk rond.
Rob haalt Sinterklaas anekdotes op.
Hij verteld nu over een bejaarde man die helemaal in gedachte verzonken zat en ineens dook op en die man ging tekeer en Rob tuimelde helemaal om..Joost: Had je zwarte pieten bij..Rob: Ik had dikke tietenpieten bij HAHAHA.
Ingrid had in haar broek gepoept toen sinterklaas op de basisschool was. Ze schaamde zich rot, een kindje zei: wat stinkt het hier..Ze had gezegd "ja gadver" later kwam uit dat ze het zelf was en ze is er erg mee gepest. Ze had de hele dag met een poepbroek rondgelopen.
Rob heeft bijna exact hetzelfdemeegemaakt..Ook in zijn broek gepoept
pi_32631258
Dido snapt niet hoe hij zo iets heeft kunnen doen terwijl hij toen al wat voor haar (Dido) voelde. Ze vindt het gewoon smerig en dat het maar weer is getuigd van mannelijke geilheid. Ze heeft het er gewoon erg moeilijk mee. "Dat ik het nu pas hoor, daar baal ik van. Maar ja, het is toch al gebeurd, daar verander ik niets aan.
Het is meer zoiets van...... dat stukje probeer je te vergeten omdat het gewoon zo een walgelijk stukje is dat ik niet meer wilde weten. Het was gewoon walgelijk, alleen al dat gezoen weet je, en dan dit smerige gedoe nog eens er boven op. Ik vind het walgelijk gewoon, echt walgelijk, bahhhh...".

"Ik ben niet kwaad, maar het is gewoon omdat jij altijd zegt.......... het is gewoon een afknapper nu, sorry maar het is niet anders", zegt Dido.
Roel snapt het wel, en zegt: "Als jij je aan een ander gegeven had, dan trok ik dat niet".
"Stel je voor dat ik die keer nadat ik met jou hier in bed heb gezoend he, dat ik daarna bij Menno in bed was gaan liggen en gaan zoenen en dat hij me daar ook nog is bij gevingerd zou hebben. Dat is gewoon niet te geloven. Dat kan gewoon niet."

[ Bericht 35% gewijzigd door M-en-A op 27-11-2005 23:04:44 ]
pi_32631645
"Dat je het niet wist, dat wist ik ook niet, anders had ik het je wel verteld. Het laatste wat ik wil is dat je op mij afknapt. .....(even stilte)... Ja ik ben echt, echt gek op, dat moet je weten", zegt Roel.
"Wat ik in mijn buik voel en in mijn hoofd voel over jou, dat is iets dat gebeurd me 1 keer in de 26 jaar, dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat meen ik serieus", komt Roel weer.
Weer even stilte.
"Hoe het met jou zit kan ik niets over zeggen, maar het bij is mij dat er niets, helemaal niets kan zijn wat me bij jou weg houdt. Ik kan soms domme dingen doen, maar als ik met jou samen zou zijn, dan doe ik echt geen domme dingen meer".
(En weer valt er een grote stilte).
Dido: "Als ik dat had geweten, dan had ik je echt, echt geen nieuwe kans meer gegeven weet je. Echt niet, voor geen goud. Ik dacht dat het alleen maar een keertje zoenen was geweest........ nou zeggg."
pi_32631735
"Ik ben ook niet kwaad, maar het geeft gewoon een akelig rotgevoel. Het is een afknapper, ik weet niet, het is echt.....(Stilte). Ik wordt er eigenlijk alleen maar heel erg verdrietig van, maar goed", zegt Dido. (weer stilte)
pi_32631843
"maar ja, je kunt het niet meer terugdraaien, ik zie wel hoe het weer verder gaat. Maar ik kan het gewoon niet begrijpen, ik snap het gewoon niet, ik kan het niet begrijpen, absoluut niet. Dat weet je toch dat je daar iemand zeer mee doet, dat weet je van te voren".
Roel: "Ik had toen niet verwacht dat het nog goed zou komen, was gewoon het moment, had ook weinig impact bij mij".
Dido: "Ja dat bedoel ik toch, als dat weinig impacht had, waarom heb je het dan gedaan. Maar goed het is gebeurd. (weer een korte stilte) En waar heb je bij haar allemaal aangezeten dan??", vraagt Dido.
"Eigenlijk niks....... ja waar ik aan gezeten heb....... " en Roel valt stil.
pi_32632014
"Ga je nou weg...... neem je nou al je eigen spullen mee???", vraagt Roel. "Hoe bedoel je neem je nou al je spullen mee", vraagt Dido. "Kom je nou niet meer bij me slapen", vraagt hij verslagen. "Weet ik niet, misschien is het inderdaad even beter van niet", zegt Dido.
Ze probeert hem nu duidelijk te maken dat ze even een plekje voor zichzelf moet hebben, even tot zichzelf komen. "Het zal wel weer over gaan, maar heeft even zijn tijd nodig. Dus laat me maar even gaan".

"Dido wacht nou ff, alsjeblieft". "Nee Roel, ik heb gewoon even geen zin om nog verder te kletsen, laat me maar gaan, het trekt wel weer weg", zegt Dido.
Ze belooft Roel dat als hij iets voor haar kan doen dat ze het hem dan zal laten weten.
pi_32632140
Dido heeft haar foto's meegenomen naar haar kamer en plakt ze nu weer bij haar eigen bed neer. Nathalie vraagt wat er is. "Ben je boos", vraagt ze. "Nee hoor", zegt Dido. "Ja dat ken ik........ dat zeg ik ook altijd als ik boos ben, maar ik zie het aan je", zegt ze.
Ingrid en Lieske zijn ondertussen ook op de slaapkamer en mengen zich in het gesprek. Lieske gooit nog is extra olie op het vuur door te zeggen dat Roel altijd heeft ontkent dat hij het gedaan heeft, dat hij het niet zou weten omdat hij dronken was. Toen Dido tegen hun zei.... "ja maar jullie wisten het allemaal wel", stribbelden Lieske en Ingrid tegen. "We wisten het alleen van Bridget, maar dachten dat die gewoon een geintje maakte".

Roel is ondertussen naar de huiskamer gegaan om een sjaggie te roken.

Dido is op de slaapkamer nog steeds heel verontwaardigt over het voorval met de andere meiden aan het kletsen.
pi_32632424
Roel heeft een biertje gepakt. Dido, Nathalie, Rob en Joost zitten nu ook in de huiskamer.

Ondertussen praten Lieske en Ingrid in hun bed nog even door over de gebeurtenissen.
pi_32632591
Dido legt haar tijger op de kast in de gang en gaat haar tanden poetsen. Ze lijkt klaar om zo naar bed toe te gaan in de meidenslaapkamer.

Dido komt op de slaapkamer en loopt naar haar bed.
Lieske: "Je bent niet kwaad, maar je staat nu wel zowat je BH aan flarden te scheuren".

Dido: "Ik lig nou lekker in mijn eigen bedje, met mijn allerbeste vriendje, mijn tijger. Die is gelukkig nog nooit vreemd gegaan".

(helaas moet ik even stoppen, misschien dat iemand anders het nog even over kan nemen )
pi_32632875
haha quote van de dag!
Dido zegt: Het "trekt" wel weer bij tussen Roel en mij
  zondag 27 november 2005 @ 23:58:55 #73
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32633341
Dido: Het feit wat ik met roel heb uitgespookt zeg maar tentje bouwen is voor mij iets heel speciaals. Dat hij dat met een ander heb gedaan doet het voor mij teniet.

Ingrid: je bent gewoon boos, dat is het .

Dido: ik doe niet kwaad omdat ik weet dat ik niet kwaad mag zijn
naat: het liefst zou je toch zijn huid volschelden maar dat slaat nergens op.

Ingrid: hij zorgt nu voor pijn bij jou
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 28 november 2005 @ 00:01:19 #74
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32633416
d: ze lopen allemaal hun pik achterna
i: ze kunnen nog geen maan dzonder
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 28 november 2005 @ 00:01:39 #75
6941 APK
Factual, I think.
pi_32633425
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')