Dido snapt niet hoe hij zo iets heeft kunnen doen terwijl hij toen al wat voor haar (Dido) voelde. Ze vindt het gewoon smerig en dat het maar weer is getuigd van mannelijke geilheid. Ze heeft het er gewoon erg moeilijk mee. "Dat ik het nu pas hoor, daar baal ik van. Maar ja, het is toch al gebeurd, daar verander ik niets aan.
Het is meer zoiets van...... dat stukje probeer je te vergeten omdat het gewoon zo een walgelijk stukje is dat ik niet meer wilde weten. Het was gewoon walgelijk, alleen al dat gezoen weet je, en dan dit smerige gedoe nog eens er boven op. Ik vind het walgelijk gewoon, echt walgelijk, bahhhh...".
![]()
"Ik ben niet kwaad, maar het is gewoon omdat jij altijd zegt.......... het is gewoon een afknapper nu, sorry maar het is niet anders", zegt Dido.
Roel snapt het wel, en zegt: "Als jij je aan een ander gegeven had, dan trok ik dat niet".
"Stel je voor dat ik die keer nadat ik met jou hier in bed heb gezoend he, dat ik daarna bij Menno in bed was gaan liggen en gaan zoenen en dat hij me daar ook nog is bij gevingerd zou hebben. Dat is gewoon niet te geloven. Dat kan gewoon niet."
[ Bericht 35% gewijzigd door M-en-A op 27-11-2005 23:04:44 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.