Je selecteert bovenin bv zilver.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:28 schreef Light het volgende:
[..]
Bij die (werkende) link die je gaf krijg ik niets van links naar rechts verschoven hoor. Andersom ook niet, maar dat was kennelijk niet de bedoeling.
Ja, ik moest dus dubbelklikken, en dan had ik nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je selecteert bovenin bv zilver.
Dan zie je rechts allerlei items staan. Als je een item dubbelklikt schuift die naar links.
Tenminste op mijn xp machine met IE en FF werkt dat
Als je een andere optie in de pulldown selecteert staat alles links en kan je door dubbelklikken naar rechts schuiven.
Nou, je zult eerst een canvas moeten maken waar je in kunt 'tekenen'. Dat tekenen gebeurt eigenlijk altijd op dezelfde wijze; kies een kleur, stijl, dikte en lijntjes tekenen maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef mschol het volgende:
heeft iemand tip voor het maken van grafiekjes met php .GD libary..
wil zelf graag een post history (aantal posts per dag) van de afgelopen 7 dagen bijvoorbeeld hebben...
weet iemand een goeie site om mee te beginnen, ik ken van GD libary alleen de echte basis dingen (zie m'n avatar)
scrippies had ik ook niet verwacht hoor, anders had ik er wel omgevraagdquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:43 schreef JeRa het volgende:
Als je php-scriptjes had verwacht moet ik je teleurstellen, dan ga je zelf maar zoekendie zijn er genoeg te vinden.
Als ik kijk naar de manual pages van include() en require() staat daar niets over meerdere includes. Dus het lijkt me van nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:38 schreef Desdinova het volgende:
@include ('data.php','recent.php');
op deze manier kan ik er niet 2 tegelijk inladen. Is er wel een mogelijkheid of moet ik gewoon 2 includes doen?
Idem, ik wil SuperRembo voordragen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:37 schreef Chandler het volgende:
Wil wel maar denk niet dat ik goed genoeg ben
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Idem, ik wil SuperRembo voordragen.
1 2 3 4 5 6 | $fu = $fc->login('gebruikersnaam', 'wachtwoord'); //eventueel met expire in seconden $profile = $fu->getProfile(); $profile['signature'] = 'blaat'; //of ondertitel, of whatever $fu->setProfile($profile); $fu->logout(); //eventueel met type logout |
Dat weet ik niet, maar in dit topic zitten een stuk of 4 'grootheden' en daar is SuperRembo er 1 van en 3 anderen developpen alquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:01 schreef JeRa het volgende:
[..]maar wil SuperRembo dat wel?
Ik dev al voor FOK! maar ben op dit moment aan het wachten op 'n ontwerp
Is het niet zo dat mensen die goed genoeg zijn, al hun geld met dit soort activiteiten kunnen verdienen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:06 schreef Breuls het volgende:
Ik weet niet of posters in dit topic veel op Developer Central kijken, dus ik spam even een linkje voor het goede doel: Ontwikkelaars gezocht.
include loopt gewoon door. require stopt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:24 schreef Jimmy het volgende:
2 includes doen.
En ik zou die @ weglaten: die onderdrukt foutmeldingen, maar de pagina zou eigenlijk niet eens door mogen gaan als een van de includes niet lukt.
Velen studeren nog. Dan kan een community als Fok! natuurlijk leuk op je CV staanquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:25 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Is het niet zo dat mensen die goed genoeg zijn, al hun geld met dit soort activiteiten kunnen verdienen?
Ik weet dat ik niet snel tijd in een vrijwillig project zou steken voor iets wat ik ook als werk doe. (En dat is in dit geval idd webontwikkeling)
Ja, dat weet ik: maar als er foutmeldingen zijn, zou je niet eens moeten willen dat ie doorgaat...quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
include loopt gewoon door. require stopt.
Nee precies.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:27 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik: maar als er foutmeldingen zijn, zou je niet eens moeten willen dat ie doorgaat...
Ok, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Velen studeren nog. Dan kan een community als Fok! natuurlijk leuk op je CV staan
Het heeft mij aan een baan geholpen, dus ja, dat kan zeker leuk op je CV staan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Velen studeren nog. Dan kan een community als Fok! natuurlijk leuk op je CV staan
Jammer dat je geen tijd hebt om af en toe hier eens je expertise te delenquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het heeft mij aan een baan geholpen, dus ja, dat kan zeker leuk op je CV staan.
Nooit geweten dat daar een internet developer zitquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:02 schreef Breuls het volgende:
Ik werk op de Mariniersweg in het centrum van Rotterdam.
Het staat ook nergens met grote borden aangegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nooit geweten dat daar een internet developer zit
ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar in dit topic zitten een stuk of 4 'grootheden' en daar is SuperRembo er 1 van en 3 anderen developpen al
Dan komt er een hele grote groepe 'leuke prutsers' waar ik zelf ook toe behoor, en dan nog een klein groepje absolute newbies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |