Ik snap je niet echt geloof ik...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je altijd maar 1 teken tussen de komma's? Want anders zal je toch echt die explode moeten gebruiken, en als je zeker weet dat er altijd een komma achter staat dan doe je ipv -1 een -2.
Het laatste teken kan je zeg maar met de substr die je kreeg van iemand wel halen maar het laaste woord niet, maar ik las je code verkeerd.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik snap je niet echt geloof ik...
Ik heb altijd maar 1 teken tussen de komma's (maar wat zou het probleem zijn als ik dat niet had?)
Ja, nu begrijp ik je, ik dacht zeg maar dat je alleen maar de substr gebruikt, daarom was er een misverstand.quote:En ik gebruik de explode al, maar wel na de functie om de komma eruit te halen
wat meer code
[ code verwijderd ]
1 |
Ik snap niet precies wat je wilt doen, maar:quote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hm klein dilemma. Nu wil ik diezelfde query gebruiken om in een andere tabel te kijken of die users ook niet van dat IP gepost hebben. Maar het lijkt er om één of andere reden op dat mn database het niet leuk vindt ca. 35.000 items te vergelijken
Mn SQL code:
[ code verwijderd ]
Ik krijg geen foutmelding maar hij is erg lang aan het laden....
Iemand die een oplossing weet?
Het wordt pas echt studeren als je een datum hebt geprikt voor het examen (die kun je overigens wel weer verplaatsen).quote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een ZCE voucher besteld.
Dat wordt studeren
Hoe komen die mensen bij Zend dan achter jouw icq nummer? Ik heb er iig nergens een plek kunnen vinden om dat ding in te voeren.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, ik heb een poosje terug ook Zend Studio 5 Beta gedownload dus ik sta in de Zend database.
Krijg ik vanavond Idan Zuckerman van Zend op ICQ. Hoe ik Studio vond, en of ik nog van plan was ZCE te halen etc. Hij wilde dus wat verkopenen deed me een aanbod:
Studio
ZCE voucher
exame practise
verzendkosten
$550,-
$399,-
Mooi aanbod, maar ik vind Zend Studio niet genoeg toevoegen tov goede freeware development omgevingen.
Maar uiteindelijk heb ik ZCE voucher plus het practise exam book plus verzendkosten voor $175,- in plaats van $225,- gekocht. En de voucher is een jaar geldig ipv een half jaar. Op zich wilde ik wel een stok achter de deur, want tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik pas 3 pagina's heb gelezen in Roonaans boek en ik wil gewoon die certificering halen.
Qua kennis hoef je natuurlijk geen ZCE te zijn. Je kunt de kennis ook op doen zonder ¤300 te besteden.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:12 schreef DionysuZ het volgende:
Ik vraag me af wat het voor voordelen heeft als je ZCE bent? Dus niet dat je de stof kent, maar dat je het titeltje kan dragen. Het is nl. vrij duur zo te zien.
1 |
Klopt. Dat geldt trouwens voor alle form elementen die disabled zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:32 schreef the_disheaver het volgende:
Geeft een disabled checkbox geen value door?!?
Flauw...Opgelost met een hidden field, toch een stukje minder mooi....quote:Op donderdag 1 december 2005 07:48 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Klopt. Dat geldt trouwens voor alle form elementen die disabled zijn.
Geen fijn programma, nooit gevonden ook. PhpED van Nusphere vind ik een stuk lekkerder werken.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:44 schreef mschol het volgende:
zijn er mensen die zend studio draaien?
en zo ja wat vinden jullie ervan?
ik wilde het gewoon eff proberen omdat ik had gehoord dat het kennelijk erg goede code completeion had o.a.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef JeRa het volgende:
Wat zijn de beweegredenen eigenlijk om zo'n IDE te gebruiken? Natuurlijk kan het tijdens het ontwikkelen een aantal features handig zijn, maar het is niet zo benodigd als Java (dat gecompiled moet worden) of C/C++ (dat gecompiled en gelinken dient te worden) lijkt me
Voor mij is het altijd nog een aantal schermpjes tegelijk openen: remote shell naar de server, een editor schermpje (Crimson editor) en een browserschermpje. IDE's gebruik ik voor programmeertalen en niet zozeer voor scripttalen.
Duur? $200 voor een certificering vind ik niet overdreven duur eigenlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:12 schreef DionysuZ het volgende:
Ik vraag me af wat het voor voordelen heeft als je ZCE bent? Dus niet dat je de stof kent, maar dat je het titeltje kan dragen. Het is nl. vrij duur zo te zien.
Dat wist ik niet, dat je het examen nog kon verplaatsenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef Light het volgende:
[..]
Het wordt pas echt studeren als je een datum hebt geprikt voor het examen (die kun je overigens wel weer verplaatsen).
Ik had een mail gekregen van die zuckerman. Daarin stond zijn ICQ nummer. Ik had hem toegevoegd omdat er hier in dit topic een misverstand ontstond over de geldigheid van de voucher (infinite of 6 months).quote:Op donderdag 1 december 2005 00:21 schreef Light het volgende:
[..]
Hoe komen die mensen bij Zend dan achter jouw icq nummer? Ik heb er iig nergens een plek kunnen vinden om dat ding in te voeren.
En dat practise exam book is erg nuttig, daar heb ik ook nog best veel aan gehad
ik draai het ook, op een celly 1.6 met 780 mb intern, en het werkt prima. Soms wat gemopper als ik probeer op te slaan via webdrive, maar niets ernstigs.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:44 schreef mschol het volgende:
zijn er mensen die zend studio draaien?
en zo ja wat vinden jullie ervan?
ik draai zend 5 en vind persoonlijk dat het er op lijkt dat het erg slecht is geschreven..
ik heb nu een amd athlon 2600+ met 1280MB ram en als zend een uurtje aanstraat is het programma niet meer vooruit te branden...
als ik ga kijken naar de processen heb ik een javavw.exe die >280MB geheugen uinneemt...
sluit ik die dan sluit ik ook zend...
Ik heb vooral een gat bij OOP en streaming.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef JeRa het volgende:
Die ZCE ziet er erg interessant uithoewel ik een studie doe die vrij weinig met dit soort zaken te maken heeft is het altijd handig iets achter de hand te houden. Als ik die objectives bekijk die Zend stelt voor dat examen heb ik toch zeker 80% - 90% nu onder de knie (alhoewel het natuurlijk zo is dat ze een terminologie zullen gaan voeren waarvoor iedereen wel moet leren).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 | echo"<LINK HREF='white.css' TYPE='text/css' REL='stylesheet'>"; echo"<b><u>Let op! Het forum wordt door gebruik van deze tool zwaar vertraagd! </u></b>"; <br><br> include("connectpf.php"); $query = "SELECT * FROM ibf_members WHERE id='".$_COOKIE["member_id"]."' AND password='". md5($_POST["wachtwoord"]) . "' AND mgroup = 4 OR mgroup = 6 OR mgroup = 11 AND name = '" . $_POST["naam"] ."' "; $result = mysql_query($query); if(mysql_num_rows($result) > 0) { // Genereer lijst dubbele IP's van registratie echo "Dubbele <b>registratie</b> IP Adressen:"; echo "<table>"; echo "<tr><td>Naam / link </td><td>IP adres</td></tr>"; $sql = "SELECT m1.id, m1.name, m1.ip_address FROM ibf_members AS m1 LEFT JOIN ibf_members AS m2 ON m2.ip_address = m1.ip_address WHERE m1.id <> m2.id ORDER BY m1.ip_address"; $query = mysql_query($sql) or die(mysql_error()); while ($result = mysql_fetch_array($query)) { $IPA = $result["ip_address"]; $Nick = $result["name"]; $IDNR = $result["id"]; echo "<tr><td><a href = 'http://www.pestforum.nl/forum/index.php?showuser=".$IDNR."'>".$Nick."</a></td><td>".$IPA."</td></tr>"; } echo "</table><br><hr>"; // Genereer lijst IP's van registratie, waarmee later gepost is echo "Dubbele <b>registratie</b> IP Adressen, waarmee later <b>gepost</b> is:"; echo "<table>"; echo "<tr><td>Naam / link plaatser </td><td>IP adres</td><td>Naam / link geregistreerde user</td></tr>"; $sql = "SELECT m1.author_id, m1.author_name, m1.ip_address, m2.name, m2.id FROM ibf_posts AS m1 LEFT JOIN ibf_members AS m2 ON m1.ip_address = m2.ip_address WHERE m1.author_id <> m2.id ORDER BY m1.ip_address"; $query = mysql_query($sql) or die(mysql_error()); while ($result = mysql_fetch_array($query)) { $IPA = $result["ip_address"]; $Nick = $result["author_name"]; $IDNR = $result["author_id"]; $Nick2 = $result["name"]; $IDNR2 = $result["id"]; echo "<tr><td><a href = 'http://www.pestforum.nl/forum/index.php?showuser=".$IDNR."'>".$Nick."</a></td><td>".$IPA."</td><td><a href = 'http://www.pestforum.nl/forum/index.php?showuser=".$IDNR2."'>".$Nick2."</a></td></tr>"; } echo "</table><br><hr>"; } else { $text = "Geen crewlid! ga terug!"; die($text); } ?> |
Zoals ik al zei, zoiets mag eigenlijk helemaal niet lang duren; dan is er wrs iets fout met je indicesquote:Op donderdag 1 december 2005 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eigenlijk wil ik em ook laten kijken welke berichten een andere naam bevatten maar hetzelfde IP.. maar als ik zie hoe lang hij hier al mee bezig is....
Wat is eigenlijk het verschil met magic quotes en add_slashes?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef Ro�a� het volgende:
Je zou ook eens moeten overwegen om dingen als mysql_real_escape_string te gaan gebruiken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |