Ook in Venlo, dikke natte vlokkenquote:Op zondag 27 november 2005 15:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Het sneeuwt in Kerkrade
Ik zat donderdag en vrijdag voor werk in Groningen (woon zelf in Maastricht). Toen ik vrijdag rond 17.00 uur in de auto zat, heb ik meteen m'n baas maar gebeld, dat ik vrij snel een hotel zou boekenquote:Op zondag 27 november 2005 15:50 schreef Speed-Addicted het volgende:
Ben overigens toch van culemborg naar eindhoven gegaan. Ik ging 20:00 weg en was er om 0:30
Vanaf den bosch wel heerlijk onverantwoord veels te hard gereden op een snelweg die op sommige stukken van ijs was, heerlijk die adrenaline
heel wijs besluitquote:Op zondag 27 november 2005 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zat donderdag en vrijdag voor werk in Groningen (woon zelf in Maastricht). Toen ik vrijdag rond 17.00 uur in de auto zat, heb ik meteen m'n baas maar gebeld, dat ik vrij snel een hotel zou boeken. Ergens in Drente ('t plaatsje Spier?) hotel geboekt en daar tot gistermorgen gebleven. Uiteindelijk toch nog 4,5 uur erover gedaan van daar tot in Maastricht. Uurtje langer dan 'normaal'. Dus mij hoor je verder niet klagen
.
800+ KMquote:Op zondag 27 november 2005 16:49 schreef coz het volgende:
dikke chaos op de weg en op het spoor, lees 650 km file ..
Geen chaos zoals vrijdag (uiteraard), maar wel gladheid. Oppassen dusquote:Op zondag 27 november 2005 16:45 schreef Lariekoek het volgende:
Kunnen we morgen tijdens de spits nog chaos verwachten?
Je gaat me toch NIET vertellen dat ik godverdomme morgenochtend mijn auto of fiets moet uitgraven om naar het werk te komen hequote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je gaat me toch NIET vertellen dat ik godverdomme morgenochtend mijn auto of fiets moet uitgraven om naar het werk te komen he
HEEL het weekend mag het met bakken uit de lucht vallen, maar neuh... in Rotterdam krijgen we regen.... Tot zondagavond 23:30... DAN komt er een sneeuwbuitje aan.
Want ondertussen vriest het hier al sinds een uurtje of 7 vanavond.
Huilie!quote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je gaat me toch NIET vertellen dat ik godverdomme morgenochtend mijn auto of fiets moet uitgraven om naar het werk te komen he
HEEL het weekend mag het met bakken uit de lucht vallen, maar neuh... in Rotterdam krijgen we regen.... Tot zondagavond 23:30... DAN komt er een sneeuwbuitje aan.
Want ondertussen vriest het hier al sinds een uurtje of 7 vanavond.
Dan wordt het een gladde boel, aangezien het hier vriest.quote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef junkiexp het volgende:
Ik gok erop dat het regen is.
Hier in Rotterdam ookquote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan wordt het een gladde boel, aangezien het hier vriest.
Heel goed!quote:Op maandag 28 november 2005 08:17 schreef indahnesia.com het volgende:
regen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |