Ik snap niet dat meer mensen hebben gestemd voor I-jay dan voor Marescha.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Maar even extra beltegoed inkopen voor volgende week ofzo, dit sloeg nergens op.
Dat wou ik nou ook weer niet zeggen, maar slecht was ze zeker niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef Christine het volgende:
Wat was ze goooooooooooooooed vandaag![]()
![]()
![]()
Hmm. Wat betekend het eignelijk als iemand op de kruk zit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wou ik nou ook weer niet zeggen, maar slecht was ze zeker niet.
Goeie reden om iemand eruit te stemmen idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:35 schreef carmiie het volgende:
ik vind dr een beetje op een hamster lijken
dat is niet DE reden waarom ik haar eruit zou stemmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goeie reden om iemand eruit te stemmen idd.
Dan moet je nog een keer naar Lost luisteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat is niet DE reden waarom ik haar eruit zou stemmen.
ik vind dat ze ook niet zo goed kan zingen![]()
Daar heb je dus het Nederlandsch publiekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goeie reden om iemand eruit te stemmen idd.
Je bedoelt dat de manier van zang je niet zo ligt ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:38 schreef carmiie het volgende:
ik vind dat ze ook niet zo goed kan zingen![]()
Dat ze een van 3 is die de minste stemmen heeft gekregenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm. Wat betekend het eignelijk als iemand op de kruk zit?
Ah ok. Bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ze een van 3 is die de minste stemmen heeft gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |