quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef Tybris het volgende:
het is zaterdagavond....u kunt geen kant meer op.....dit is kopspijkers.
In alle eeuwigheid.quote:
Zo'n persoon heet niet "een Jehova" maar een Jehova's getuige. Jehova is een ander woord voor God.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:07 schreef veldmuis het volgende:
Ga eens praten met een Jehova.
copy-paste...quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
heb jij (god) ook typeles gehad? zo nee, hoe lang heb je er over gedaan om dit te typen?
KOPSPIJKERSquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef Tybris het volgende:
het is zaterdagavond....u kunt geen kant meer op.....dit is kopspijkers.
Grappig dat je dan weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:20 schreef LSS het volgende:
[..]
Zo'n persoon heet niet "een Jehova" maar een Jehova's getuige. Jehova is een ander woord voor God.![]()
Maar je krijgt er nooit genoeg van.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef Intxaurraga het volgende:
Ja, deze heeft ook al een paar keer de revue gepasseerd.
Er zijn Goden die elkaar liever ontwijken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:07 schreef veldmuis het volgende:
Ga eens praten met een Jehova.
Wie anders?quote:
ONDERBOUWINGquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef trancethrust het volgende:
Ah de theorie van de oneindige kleinheid en grootheid duikt ook bij Fok op. Jammer van de 'onderbouwing' wel.
Maar ook heel LIEF, hoor !!quote:
Ik vind dit eerder de theorie zelf. Volgens mij moet de onderbouwing nog komen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:25 schreef harriechristus het volgende:
[..]
ONDERBOUWING
Hier komt een begin van onderbouwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |