Stop je leuter in een peuter. Rekt het niet, dan scheurt het wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:03 schreef renz0r het volgende:
*fap fap fap*
Rijmen is niet iedereen gegeven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:11 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Stop je leuter in een peuter. Rekt het niet, dan scheurt het wel.![]()
En kinderen kijken rond dit uur nog TV? Terwijl Idols op is?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:02 schreef Cheesecake het volgende:
Jammer idd. dat Dit was het nieuws er voor moet wijken. Maar ach, voor de kinderen ist gewoon leuk.
Dat vroeg ik mij daarnet ook af. Toen ik 8 was lag ik rond dit uur al lang in bed.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En kinderen kijken rond dit uur nog TV? Terwijl Idols op is?
Heb je net de slechjtste van het stel gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:38 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb slechts 15 seconde van dat britse meisje gezien en dat waren al 15 secondes van pure ergelijkheid.
Daarvoor werd het Internet toch ook uitgevonden?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:47 schreef Agiath het volgende:
Grrrr... op ned2, geen dit was het nieuws vanavond![]()
Kutflikkers in opleiding, dat is wat het volk leuker vindt zeker![]()
Mag ze bij je kleine tietjes site?quote:
Ik open morgen een topic in het babes-forum over haar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mag ze bij je kleine tietjes site?
Tess haar liedje was best goed jah.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:16 schreef Imberr het volgende:
Dat meisje dat gewonnen heeftdamn, die kreetjes op t einde van elke gezongen zin..
![]()
Tess
had moeten winnen! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mag ze bij je kleine tietjes site?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |