Neuh, ligt niet aan jou... Hij ziet er niet uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:48 schreef melke het volgende:
[..]
Harm moet ook eens een kijkje in de spiegel van de kapper gaan nemen of ligt dat aan mij?
Hij zal inmiddels wel min of meer moeten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:51 schreef melke het volgende:
Ik vraag me wel eens af of Joost in het echte leven veel vrienden heeft. Het lijkt me echt zo'n huisje boompje beestje jongen
Hé Bommiequote:Op zaterdag 26 november 2005 20:54 schreef versabommie het volgende:
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
jongejonge...
Ik denk dat Roel eindelijk snapt dat tactiek belangrijker is dan kinderachtige rancune als hij wil winnen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verbaasde me dat ze elkaar in eerste instantie niet meer nomineerden
De streamers hebben inmiddels echt wel door dat natte Lie in het echte levenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:53 schreef Pinball het volgende:
Ik kan me Nathalie wel voorstellen als raveteefje.
Nou ik ben alweer toe aan de volgende keerquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé Bommie
Hoe voel je jezelf nu... Alweer een aantal uren ná de eerste keer?![]()
Wanneer zei ze dat dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:58 schreef Pijlemans het volgende:
De streamers hebben inmiddels echt wel door dat natte Lie in het echte leven
pillen vreet alsof het smarties zijn. Ze heeft zelf bekent er rustig (naast de rest)
5 of meer op een avond te nemen.
<..>
Naspel doe ik niet aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik ben alweer toe aan de volgende keer![]()
Beetje tederheid achteraf had ook wel gemogen!![]()
Gabberen kan je ook zonder drugs.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:02 schreef Sonique het volgende:
het laten zien ook hoe goed ze wel niet kunnen gabberen trouwens...
Moet je trots op zijn, dat je naar die kutherrie kan luisteren. Geen wonder dat men dan drugs nodig heeft...
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:03 schreef luciano het volgende:
Zwaait @ Flügeltje ....... ik ben er weer hoor , ik was / ben aan het werk , dus kon niet eerder reageren , dus laat ze maar komen die commentaren welke jij bedoelde , zodat ik jou ff kan ontlasten ( als ik nog had mogen stemmen in het servival ding dan had ik het nu wel geweten hoor)
Alléén gaat dat nu een beetje moeilijk , nu je deel 2 van het_je_weet_wel_topic hebt gesloten![]()
Sterker nog: ze is ermee gestopt. Kun je geloven of niet, maar ze heeft het wél gezegd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wanneer zei ze dat dan?
Ik heb haar zelf horen zeggen dat ze juist serieus geminderd was, en nog maar af en toe slikte.
Niet om die trieste snol te verdedigen, maar jouw verhaal klinkt nogal verzonnen.
Met of zonder... Het blijft graftakken herrie... Maar toch geloof ik dat het meer regel dan uitzondering is...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gabberen kan je ook zonder drugs.
Sommige zijn zo stom dat ze denken dat t erbij hoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |