Al die standaardmededelingen: Dames en heren, de <intercity/sneltrein/stoptrein> naar <steden en dorpen> van <tijd> heeft een vertraging van ongeveer <aantal> minuten..herhaling... is op alle stations met dezelfde stem te horen. De berichten worden samengesteld met een computer en klinken daardoor altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:22 schreef Sud het volgende:
op Den Haag HS (robotachtige vrouwenstem) : "De internationale trein uit Brussel naar Amsterdam Centraal komt over enkele ogenblikken binnen op spoor 5" horen ze dus in heel fucking Nederland? Nooit geweten.
Maar dan nog, lijkt me sterk.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:39 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ey swa! Die trein komt wat later op het station aan jonga.
Haha, dat is onze grap, altijdquote:Op maandag 28 november 2005 22:33 schreef Vava het volgende:
Ik vind die man altijd grappig, die zegt "hurhalieng!!"![]()
Ik moet ook altijd weer aan jou denken als ik die vent hoor pratenquote:Op maandag 28 november 2005 22:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Haha, dat is onze grap, altijd
quote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef FiveseveN het volgende:
Op het CS Amsterdam hebben ze een meesterijlke timing door een lawaaierige trein door het station te laten razen precies gedurende elk belangrijk omroepbericht.
BLIENG BLONG BLIENGG.... De sneltrein richtinRRAH RRAH RRAHH KNERS KNNEEERSSSS PIEIEIEPPP RAHR RAH RAAH BONKBONK KNERSS RAHRAHZZZSSJJJJjjertraging.
Als er geen trein rijdt dan hoor je de rookvrij station of goed op je bagage letten-berichten.
Toch wel een geile stem hoorquote:Op zondag 27 november 2005 00:46 schreef stumbleupon het volgende:
[..]
Ze spreekt heel veel dingen in.
Ze heeft ook Net5 voice overs gedaan..
Hier haar omroepberichtje als mp3 *click*
bl0emetjE, even offtopic maar wat is jouw website leukquote:Op maandag 28 november 2005 23:07 schreef bl0emetjE het volgende:
Anders herhaal je ook nog een keer: 'dames en heren'....
Is hij de man van "hurhalieng"quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:12 schreef Nuvole het volgende:
De mannenstem is van Arie Leenman, zijn standplaats is Breda.
Hier een stukje over hem.
(Ja, een site van de EO, kan er ook niks aan doenmet een stomme typefout in de naam van de man ook nog eens)
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Is hij de man van "hurhalieng"ik had me er een heel ander type bij voorgesteld
![]()
Jaaaaaaaa hahahahahhaa, een erg keurige man iddquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ook!
Echt zo'n dunne man in pak met een heel serieus gezichtje en een aktetas
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Is hij de man van "hurhalieng"ik had me er een heel ander type bij voorgesteld
![]()
22 ofzo? Ik vind 'm juist heel serieus klinken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:25 schreef Vava het volgende:
Ook veel jonger, 22 ofzohij klinkt jong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |