die gaan we es opzoeken, thxxquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:42 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
'Human traffic' - Odd
Had er nog nooit van gehoord, komen ergens uit Scandinavie geloof ik, maar het is echt een superliedje!![]()
Di's pure heiligschennis.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:08 schreef borisz het volgende:
onder het motto geen plaat is meer heilig
Flatpack - sweet child of mine
KT Tunstall - Suddenly I seequote:Op zaterdag 17 december 2005 12:03 schreef Frutsel het volgende:
KT Tunstall - Under the weather
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:59 schreef furanku het volgende:
Gisteravond zag ik op tv een clip van
The Source ft. Candi Station - You Got The Love..
Of het een nieuwe is weet ik niet, want de clip heb ik nog niet eerder gezien, maar weet wel dat dit nummer de eindsong is van Sex And the City.Leuk nummertje btw.. (maar dan toch al behoorlijk oud, maarja dat zijn Gabriel Rios en Annie ook terwijl die nu ook behoorlijk vaak gedraaid worden).
En deze... natuurlijk waar ik dus wel gelijk hadquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
origineel 1991
die remix waar jij over praat 1997
Relax nummer van z'n nieuwe cd (volgens mij onderdeel van een film, toch?)quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:28 schreef borisz het volgende:
Jack johnson - upside down
Hij is wel al langs geweest op TMF hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:05 schreef DaMook het volgende:
The pussycat dolls - Beep
ik heb hem iig nog niet op de nlse mtv of tmf gezien (wel op mtv hits en mtv base)
En ik had er nog een, maar ben nu zelf de titel en artiest vergeten
Ow nog niet gezien danquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij is wel al langs geweest op TMF hoor![]()
het is wel ft. Will.i.am (van de Black Eyed Peas)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |