en die dekselse waar geen pijl op te trekken is Vd Veldequote:
Met zulke slotrondjes is-ie onverslaanbaar.quote:Op zondag 27 november 2005 00:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Allemaal hosanna omdat ie 2 weken achter elkaar wint. Ik moet het Davis nog zien doen in Turijn
Erben is zeker goed.quote:Op zondag 27 november 2005 00:32 schreef Sidekick het volgende:
Ik zeg Wennemars.
Ik denk dat hij zijn moment al heeft gehad in Salt Lake. Het sprookje kan natuurlijk niet eeuwig duren.quote:Op zondag 27 november 2005 00:34 schreef maril het volgende:
[..]
en die dekselse waar geen pijl op te trekken is Vd Velde![]()
Klopt, mooier dan in SLC gaat 't echt niet worden.quote:Op zondag 27 november 2005 00:42 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat hij zijn moment al heeft gehad in Salt Lake. Het sprookje kan natuurlijk niet eeuwig duren.
Davis was een seconde sneller in SLC dan wie dan ook. Zijn talent op de 1000 is minstens zo groot als op de 1500.quote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef Norrage het volgende:
Ik zou toch denken dat Davis meer kansen heeft op de 1500 dan op de 1000 :/ De 1000 had hij vorig jaar nog niet heel veel gedaan en op de 1000 is toch wel heel veel concurrentie van de Nederlanders...(op de 1500 niet, alleen van Hedrick eigenlijk)
klopt maar de echte sprinters zullen gewoon tot 600m meer op hem moeten pakken. Een wotherspoon gaat bv echt niet een seconde harder rijden in de slotrondequote:Op zondag 27 november 2005 00:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Met zulke slotrondjes is-ie onverslaanbaar.
Ja precies. Ik kan me nog heel goed het seizoen 87/88 herinneren, waar Karlstad het ene na het andere weeldrecord reed op de 5 en 10 km, maar op de spelen was opgebrand. Davis is nu al in vorm, de anderen nog in opbouw, het is nog ruim 2 maanden naar de spelen.quote:Op zondag 27 november 2005 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
shani moet de vorm maar eerst vast zien te houden.
wordt moeilijk voor m.
bovendien zit hij nog met t shorttracken daar.
Lijkt me niet handig voor hem om het zo te doen. Dat wordt dan 2 keer brons of zilver en brons op de Spelen ipv een kans op goud.quote:Op zondag 27 november 2005 13:37 schreef MiLalaa het volgende:
Toch heeft Wotherspoon wel eens slechtere 1000meters gereden. Het lijkt of ie zich hier wat op heeft verbeterd, misschien dat ie daardoor ietsje aan snelheid mist op de 500m? Hoewel, het is natuurlijk nog snel.
zeker een talentquote:Op zondag 27 november 2005 13:28 schreef Arcee het volgende:
Volgens mij is 't bij Davis meer talent dan vorm.
Maar dat shorttrack kan 'm opbreken.
Sorry niet geluktquote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef Arcee het volgende:
Ochowicz in 't eerste paar.
Remzz! Caps!
quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 19:07 schreef Remzz het volgende:
Zie net dat ze zometeen in het eerste paar zit op de 1000 meter. Probeer het dan nog wel een keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |