Zie OP.quote:
Die doen niet allemaal mee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:53 schreef mitt het volgende:
In plaats van ER vanavond
Maar goed, ben benieuwd wat onze jongens nu doen.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar is Erben? Die sprint toch ook?
hoeft niet, allee wereldrecords zullen moeilijk zijn. kan toch spannend worden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
Na het geweld van de afgelopen twee weken zal het wel weer tegenvallen, maar ik zal toch wel weer kijken.
En gewonnen door weer een andere Wang.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:30 schreef Arcee het volgende:
B-divisie 500m dames heeft inmiddels gereden.
sorry wat betekend OPquote:
De meeste schaatsers zijn weer terug in Europa. Erben bereidt zich denk ik voor op de 1500m bij de WC in Heerenveen van volgende week en voor de kwalificatiewedstrijden voor de OS.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat zijn dat voor b-schaatsers?
Waar is Erben? Die sprint toch ook?
In Korea zeggen ze op een Forum zoals Fok :quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat een schitterende naam zeg![]()
ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Korea zeggen ze op een Forum zoals Fok :
'Van Deutekom, wat een schitterende naam zeg.'
van wat ik begrepen heb vandaag niet live ,dus zullen de uitslagen voordat studio sport begintquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag is het niet live op tv toch?
raar hè want van velde bv mag hem rijden maar rijd de 1000 meter waar hij eigenlijk niet voor uit komt .quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:50 schreef Skande het volgende:
Iemand een idee wanneer de laatste keer was dat er geen enkele Nederlander in de A-poule van een wereldbkerwedstrijd meedeed? Ik vind het nogal opvallend eigenlijk....
Ik las het jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:50 schreef maril het volgende:
Morgen daarintegen zouden ze live zijn, en speciaal voor jou Ambrosius, doet Dione de Graaff
de presentatie.![]()
vast welquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik las het ja, hopelijk wordt het voetbal dan ook afgelast morgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |