jah als je alleen met je voorrem kan remmen...quote:
ook dat jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:44 schreef Het_hupt het volgende:
bagger topique!
en dan heet het nog geen burnoutquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah als je alleen met je voorrem kan remmen...
ook dat jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:45 schreef skiczukie het volgende:
Kut dat je niet dood bent gegaan!
zal weinig meer uitmaken, dat wat je niet hebt kun je ook niet schuddenquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maakte je wel een hendig sjieke slip voordat je je gezicht het asfalt opboekte?
ook dat jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:46 schreef Slarioux het volgende:
HCC dagen, hoe pauper.
Zoek je weer aandacht?quote:
was verplicht met schoolquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:46 schreef Slarioux het volgende:
HCC dagen, hoe pauper.
Pieperdje.quote:
Wat een pauperscooter heb je dan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:52 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
was maar 70km. 2uurtjes rijden
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:58 schreef l3laster het volgende:
ik heb gister 2 scooters op hun bek zien gaan, geweldig ! heb me nog nooit zo vermaakt de weg terug naar huis op m'n fiets
kanslose stumpers
Dus jij rijd 35km/u met een bromscooter?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:52 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
was maar 70km. 2uurtjes rijden
Het is helemaal leuk als hun pauperscooter compleet aan gort is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:58 schreef l3laster het volgende:
ik heb gister 2 scooters op hun bek zien gaan, geweldig ! heb me nog nooit zo vermaakt de weg terug naar huis op m'n fiets
kanslose stumpers
Jaja, je bent gewoon jaloers op zijn Speedfight 2!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:45 schreef skiczukie het volgende:
Kut dat je niet dood bent gegaan!
Stel je voor, dat je andere mensen iets gunt met wat ze leuk vindenquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:46 schreef Slarioux het volgende:
HCC dagen, hoe pauper.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jaja, je bent gewoon jaloers op zijn Speedfight 2!![]()
Helemaal als je er op een pauperscooter heengaat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:46 schreef Slarioux het volgende:
HCC dagen, hoe pauper.
Je mag in de bebouwde kom niet harder dan 30quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:03 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Dus jij rijd 35km/u met een bromscooter?![]()
Alles tussen Utrecht en Zoetermeer is bebouwde kom.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:12 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
Je mag in de bebouwde kom niet harder dan 30![]()
Nee, dan was hij niet op zijn muil gegaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:13 schreef erikkll het volgende:
je had natuurlijk ook gewoon de sleutel uit het contact kunnen halen en normaal remmen
Hem? Yeah right.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Stel je voor, dat je andere mensen iets gunt met wat ze leuk vinden![]()
Jammer dat je niet met dat lelijke plastic schijthok zo hard op je muil bent gegaan zodat we tenminste die irritante puber topics over die kut scooter van je niet meer hoeven te lezen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:35 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben geen een keer op me bek gegaan met me scooter...
en waarom me zo langzaam reden? we gingen donderdag avond weg en aangezien het net had gehageld was het overal uberglad! dus daar ga ik niet met 80 overheen boeken...
* Het_hupt vraagt zich ook af waar het hang en sluitwerk blijft van z'n fav. modjequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jammer dat je niet met dat lelijke plastic schijthok zo hard op je muil bent gegaan zodat we tenminste die irritante puber topics over die kut scooter van je niet meer hoeven te lezen.![]()
Hier is ie. Als jij een mooie sluitpost maakt sluit ik hem met die tekstquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt vraagt zich ook af waar het hang en sluitwerk blijft van z'n fav. modje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |