dankjequote:Op maandag 22 mei 2006 23:07 schreef Paedicator het volgende:
Ik vind Dennis kaal beter en dat geldt ook voor TechNo. Ik zit er over te denken om van de zomer weer eens radicaal kort te gaan, maar dat kan nu nog niet ivm werk (helaas)
Wat voor werk doe je dan waarbij niet radikaal kan gaan?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:07 schreef Paedicator het volgende:
Ik vind Dennis kaal beter en dat geldt ook voor TechNo. Ik zit er over te denken om van de zomer weer eens radicaal kort te gaan, maar dat kan nu nog niet ivm werk (helaas)
Foto!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:17 schreef Kogando het volgende:
DennisMoore topic bij uitstek...
* Kogando enkele dagen geleden ook weer de tondeuse eroverheen gehaald heeft..
had ik ook..steeds korter...en toen ik het uiteindelijk durfde (en deed) viel het de meesten niet eens op dat het van bijna kaal naar helemaal kaal was gegaan. Maar ja vooraf werd dat mij ook verteld en dacht ook van ja dat zal wel... ach als je het eenmaal doet dan denk je naderhand waarom heb ik het niet veel eerder gedaan...quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:41 schreef Paedicator het volgende:
tja, lijkt natuurlijk wel het proberen waard, maar toch: heb toch angst die me tegenhoudt
hee...enne...foto ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:51 schreef Paedicator het volgende:
ik heb het vorig jaar helemaal kaal gehad (glad), maar vond dat er toch wel wat chemisch uitzien (paar keer erg slechte reacties gehad). toen was ik nog geen docent en doe je dat makkelijker
Ik ben denk ik niet objectief voor advies... mijn advies kun je wel raden... (doe wat je zelf wilt zou ik zeggen...)quote:Op zondag 28 mei 2006 18:37 schreef Paedicator het volgende:
ben wel weer terug. ik zou wel advies willen krijgen of ik mijn haar er weer eens moet afhalen of toch beter niet
Volgens mij is je bril ook opeens wegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:33 schreef Illuvatar het volgende:
Ik heb de tondeuze er ook maar overheen laten halen, aangezien de natuur steeds minder begaan was met mijn haar.![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Excuses voor de slechte kwaliteit van de Na foto.![]()
Grappig...Dit kreeg ik echt te vaak te horen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef Laton het volgende:
stukken beter ! al was het maar omdat je me op foto 1 aan guus meeuwis doet denken..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |