Als je alleen maar stoppels op je hoofd hebt, dan is het best moeilijk om je shirt eroverheen te trekken.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:21 schreef veldmuis het volgende:
Je hoofd is gegroeid?
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Eitherway, ik ga voorlopig de zijkanten wat laten groeien om vervolgens te kleuren.
Past zeker goed bij jequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:57 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou vooruit dan maar, kan na DennisMoore niet achterblijven natuurlijk dus zal ik me "coupe" dan ook maar 's laten zien...
[afbeelding]
Hahahahaha gabber/chemo kapselquote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor en na. Bleedin' ugly, zal blij zijn als er over een week weer wat dons op zit..
Met scheermes krijg ik wel zo'n chemo-look.
En ik ben me al mentaal aan 't voorbereiden op de verbijsterde blikken van honderd collega's maandag.
M'goed, het voelt superlekker, en da's ook wat waard..
dat is natuurlijk het teken dat je richting badkamer cq. mach3 terug moet eigenlijk hoor !quote:Ik krijg m'n t-shirt niet meer over m'n kop getrokken!
Je bent gewoon jaloers dat jij die ervaring niet zult hebben...quote:
Haha, nee. Een paar weekjes voor gek lopen vind ik wel voldoende.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:00 schreef TeChNo2 het volgende:
dat is natuurlijk het teken dat je richting badkamer cq. mach3 terug moet eigenlijk hoor !![]()
.quote:Haha, nee. Een paar weekjes voor gek lopen vind ik wel voldoende. .
Ik laat het zeker ook wel weer eens groeien maar zeker niet deze zomerquote:Nu mag 't weer langer groeien
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heeft iemand een fotootje van hoe het er uitziet als je het scheert met de tondeuse op 6 millimeter?
Haha, ja... maar ik vind het na een tijdje ook saai worden eigenlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef TeChNo2 het volgende:
bij mij heeft het verslavend gewerkt, loop al bijna een jaar voor gek...![]()
Als 't koud is buiten, dan is het ook wel comfortabeler mét haar.quote:Ik laat het zeker ook wel weer eens groeien maar zeker niet deze zomer![]()
Daarom zat ik er ook over te denken om t zo te doen.... lekker koel onder mn helm met fietsen (zeker bij lange beklimmingen)quote:Op woensdag 26 april 2006 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
(Wel handig als je veel een muts/helm op moet.)
In dat geval ben je bijna gek als je 't niét doet!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Daarom zat ik er ook over te denken om t zo te doen.... lekker koel onder mn helm met fietsen (zeker bij lange beklimmingen)
Zal je net zien dat het tijdens La Marmotte (8 juli) vréselijk noodweer isquote:Op woensdag 26 april 2006 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
In dat geval ben je bijna gek als je 't niét doet!.
Dan doe je een capuchon erbij op ofzo.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zal je net zien dat het tijdens La Marmotte (8 juli) vréselijk noodweer is
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef BertV het volgende:
[..]
[afbeelding]
kan me er ff alleen dit bij voorstellen.
Al veel minder eng.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
Update, een halve week later: Deze en deze.
Kaal he? Niet slechts millimeteren.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:53 schreef LostFormat het volgende:
Oeh, that reminds me...
Even de tondeuse bij m'n ma halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |