dat is natuurlijk het teken dat je richting badkamer cq. mach3 terug moet eigenlijk hoor !quote:Ik krijg m'n t-shirt niet meer over m'n kop getrokken!
Je bent gewoon jaloers dat jij die ervaring niet zult hebben...quote:
Haha, nee. Een paar weekjes voor gek lopen vind ik wel voldoende.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:00 schreef TeChNo2 het volgende:
dat is natuurlijk het teken dat je richting badkamer cq. mach3 terug moet eigenlijk hoor !![]()
.quote:Haha, nee. Een paar weekjes voor gek lopen vind ik wel voldoende. .
Ik laat het zeker ook wel weer eens groeien maar zeker niet deze zomerquote:Nu mag 't weer langer groeien
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heeft iemand een fotootje van hoe het er uitziet als je het scheert met de tondeuse op 6 millimeter?
Haha, ja... maar ik vind het na een tijdje ook saai worden eigenlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef TeChNo2 het volgende:
bij mij heeft het verslavend gewerkt, loop al bijna een jaar voor gek...![]()
Als 't koud is buiten, dan is het ook wel comfortabeler mét haar.quote:Ik laat het zeker ook wel weer eens groeien maar zeker niet deze zomer![]()
Daarom zat ik er ook over te denken om t zo te doen.... lekker koel onder mn helm met fietsen (zeker bij lange beklimmingen)quote:Op woensdag 26 april 2006 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
(Wel handig als je veel een muts/helm op moet.)
In dat geval ben je bijna gek als je 't niét doet!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Daarom zat ik er ook over te denken om t zo te doen.... lekker koel onder mn helm met fietsen (zeker bij lange beklimmingen)
Zal je net zien dat het tijdens La Marmotte (8 juli) vréselijk noodweer isquote:Op woensdag 26 april 2006 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
In dat geval ben je bijna gek als je 't niét doet!.
Dan doe je een capuchon erbij op ofzo.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zal je net zien dat het tijdens La Marmotte (8 juli) vréselijk noodweer is
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef BertV het volgende:
[..]
[afbeelding]
kan me er ff alleen dit bij voorstellen.
Al veel minder eng.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
Update, een halve week later: Deze en deze.
Kaal he? Niet slechts millimeteren.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:53 schreef LostFormat het volgende:
Oeh, that reminds me...
Even de tondeuse bij m'n ma halen...
Huh?. waar zie jij ze?, ik zie er maar 1 en die was voor de grap.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:06 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Toch opvallend dat er nog veel reacties in de sfeer van "gabber/chemo/tsjernobyl" geplaatst worden! Mensen, kijk eens wat verder dan je neus [haar] lang is!
Een korte kop is hip!
[ik loop zelf ook al n jaar of 2 met max 1 mm aan haar op mn kop rond, heerlijk!!]
Trouwens, wel effe voor en na foto's posten he?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Daarom zat ik er ook over te denken om t zo te doen.... lekker koel onder mn helm met fietsen (zeker bij lange beklimmingen)
Laat gelijk een hawk staan.quote:Op donderdag 27 april 2006 07:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Trouwens, wel effe voor en na foto's posten he?.
Dit deed me gelijk hier aan denken:quote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef BertV het volgende:
[..]]
kan me er ff alleen dit bij voorstellen.
Voor mij in het fotoboek.. TS is niet meer gezien zeker?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:21 schreef TeChNo2 het volgende:
tja af en toe een cap op hee !
trouwens: waar blijft de bijbehorende foto cq bewijs ?
Als je kort haar hebt moet je echt vaker je haar bijhouden dan eens in de 2 maanden, nou groeit mijn haar erg snel maar meestal zien de nekharen er zo vreemd/vies uit icm kort haar en moet dat vaker bijgehouden worden. Ik ga zelfs eens in de 4 weken naar de kapper en tussendoor gaat de tondeuse er nog een keer overheen(om de 2 weken dus). Foto's in het fotoboek ziijn voornamelijk fotos van vakantie die 4 weken duurde en aan het eind was mijn haar dan ook echt te 'lang'quote:Op maandag 24 april 2006 11:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het is ook lekker goedkoop btw.
Kapper kost gauw 15 euro, bij eens per 2 maanden is dat 90 euro per jaar.
Tondeuse heb je al voor een tientje :S)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |