Ehm, het gaat hier om het hoofd hè, even voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef floopzz het volgende:
kale mannen zijn leuk!
je hebt er idd wel het hoofd voor.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ja... ik ben bevooroordeeld want ik ben gek op kale mannen.
Zie je?! We hebben fans!quote:Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef floopzz het volgende:
kale mannen zijn leuk!
Maar wanneer scheer je die vieze kringbaard af?quote:Op maandag 28 november 2005 10:44 schreef BrauN het volgende:
Millimeteren.
Heb ik in de zomer gedaan, maar het valt me zo goed dat ik het nu nog steeds doe.
again: kale mannen zijn leuk!quote:Op maandag 28 november 2005 11:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ehm, het gaat hier om het hoofd hè, even voor de duidelijkheid.
Ach, maar hij komt uit 1928 (zie profiel), dus...quote:Op maandag 28 november 2005 18:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Maar wanneer scheer je die vieze kringbaard af?
Eens.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:07 schreef Abonides het volgende:
Mijn haar is gemillimeterd (zie fotoboek)... maar dat is meer omdat ik toch kaal ga worden en ik er zo het beste aan kan wennen. Om nou te zeggen dat het logisch is dat gemillimeterd haar slecht uitpakt vind ik apart. Ik neem aan dat je dit bedoeld met oog op extreem rechts.
Daarbij, ook ik heb een representatieve baan. Ik zit 40 uur in de week bij de klant. Naar mij mening gaat het om de gehele package, hoe kleed je jezelf erbij en hoe gedraag je je.
Gemillimeterd haar staat naar mijn mening als erg verzorgd. Alsof je net terug komt van de kapper zeg maar.
Dat kun je moeilijk van tevoren inschatten, zeker niet op basis van één foto. Het ligt ook aan iemands uitstraling enzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Cliffhanger het volgende:
Zit er ook al een tijdje aan te denken om het te millimeteren maar twijfel enorm of het me staat.
Me hele familie wordt kaal dus ik denk ook wel
En ja de inhammen beginnen al te komen haar wordt dun moeilijk in model te brengen dus ja.
Alleen de vraag zal het staan hmhm
[afbeelding]
wat denken jullie?
Maikuuul-kapsel!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Cliffhanger het volgende:
Zit er ook al een tijdje aan te denken om het te millimeteren maar twijfel enorm of het me staat.
Me hele familie wordt kaal dus ik denk ook wel
En ja de inhammen beginnen al te komen haar wordt dun moeilijk in model te brengen dus ja.
Alleen de vraag zal het staan hmhm
[afbeelding]
wat denken jullie?
Ik vindt dat het wel kan heb al genoeg vertegenwoordigers gezien met een kaal hoofde maar je meot niet een berg litekens in je hoofd hebben dat ziet er dan niet uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tja.. heb je meestal wel een pak aan? Ik kan mijn voorstellen als je het echt kaal hebt dat je er dan inderdaad vuig uitziet, maar gemillimeterd moet het toch wel meevallen
fotoquote:Op zondag 23 april 2006 08:30 schreef DennisMoore het volgende:
En ik ging gisteren van 3 cm naar 0,0 cm..
I look like an alien and it feels like rubberrrr.
Jij kunt idd beter gewoon je haar houden, overigens gaat dons nog veel sneller, nog een dag voel je het alweer als je het volledig glad heb geschoren.quote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor en na. Bleedin' ugly, zal blij zijn als er over een week weer wat dons op zit..
Met scheermes krijg ik wel zo'n chemo-look.
En ik ben me al mentaal aan 't voorbereiden op de verbijsterde blikken van honderd collega's maandag.
M'goed, het voelt superlekker, en da's ook wat waard..
Staat wel beter ja. M'goed, ik vind niet dat je per se altijd er op je best hoeft uit te zien.quote:Op zondag 23 april 2006 16:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Jij kunt idd beter gewoon je haar houden
Eerst een paar dagen schuurpapier nog... daarna een paar dagen dat je de haartjes iets kunt 'bewegen', en dan pas richting zacht dons.quote:overigens gaat dons nog veel sneller, nog een dag voel je het alweer als je het volledig glad heb geschoren.
Neuh, gewoon zo over straat gaan.quote:Koop anders gelijk een muts, doe ik ook altijd op als'k mn haar niet heb gedaan.![]()
Good luck friendquote:Op zondag 23 april 2006 16:30 schreef DennisMoore het volgende:
Neuh, gewoon zo over straat gaan.
Goed voor je zelfvertrouwen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |