Maar niet jaloers?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:39 schreef johancore het volgende:
ging ik met de bus naar de stad, komt er een dikke negerin nasst me zitten. nou heb ik niks tegen dikke negerinnen maar wel als ze je bijna pletten en je bijna platgedrukt word door die massa's vetrollen. Nou ben ik zelf niet mager dus dat zegt el iets
idd, vetklepquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:40 schreef Mainport het volgende:
Je bent zelf ook al niet mager, dus wat zeur je mên.
ik ben lang maar niet dik...heb ook niks tegen echte dikke emnsen..kunnen heel lief zijn...dat mens nam bijna 1,5 stoel in met die kont van drquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:40 schreef Mainport het volgende:
Je bent zelf ook al niet mager, dus wat zeur je mên.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:39 schreef johancore het volgende:
Nou ben ik zelf niet mager dus dat zegt el iets
niet mager...niet dik....je bent gewoon niet??quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:42 schreef johancore het volgende:
ik ben lang maar niet dik...
jij bent ook lief..ik wou vragen of ze wou opschuiven...maar toen moest ik er al uit...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Jij bent echt een kneus. Snel naar huis gaan om er een topic over te openen ipv die negerin te zeggen dat ze een dikke vetklep is.
ik ben breedquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:44 schreef Oldbie het volgende:
[..]
[..]
niet mager...niet dik....je bent gewoon niet??
Da's wel heel goedkoop, vind je nietquote:
je hebt een ajax logo..ga je eens diep schamenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:46 schreef keijz het volgende:
Die arme vrouw kon amper meer normaal zitten doordat er een of andere vetklep zat! ga jij je eens diep schamen![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's wel heel goedkoop, vind je niet![]()
Ik denk eerder dat je er geen geld voor hebt. Met regen/sneeuw ben ik maar al te blij om warm/droog vervoerd te worden. Ik dan niet met OV, maartoch..quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:21 schreef l3laster het volgende:
precies de reden wrom ik elke dag een uur lekker door de regen, sneeuw etc fiets naar school
ik heb een hekel aan de bus, of liever gezegt de mensen die er door vervoerd worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |