Lieske heeft roel erg beledigd door de waarheid tegen hem te zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:09 schreef bunnyma het volgende:
Die Roel haat Lieske, zo te horen!!!!
Edit: ships... weer niet goed opgelet. Kan een mod dit naar 829 hernoemen?quote:
Roel moet echt eens kappen met zijn 'objectief' gezeik, gatverdamme.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft roel erg beledigd door de waarheid tegen hem te zeggen.
En daar begon hij in de discussie te flippen en die verloor hij toen
Dat was ook de ergenis van Lieske tegenover Roel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:12 schreef stil het volgende:
Niemand mag er over praten, behalve Dido.
Gelukkig is Roel opjectiefen geeft haar gelijk.
Daar dacht ik ook nog aan. Dat had wel een sensationelere terugkeer geweest, dan die van Ingrid.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:19 schreef mazaru het volgende:
Waarom hebben ze Chantal nou niet in dat huisje gezet
Alleen momenteel? Al sinds het dido love verhaal. Daarvoor mocht ik hem wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Roel moet echt eens kappen met zijn 'objectief' gezeik, gatverdamme.Die hangt me echt de keel uit momenteel.
Ingrid heeft in het tuinhuis alles kunnen volgenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Roel moet echt eens kappen met zijn 'objectief' gezeik, gatverdamme.Die hangt me echt de keel uit momenteel.
Maar waarom zei Ingrid nou vanmorgen "stoute Lies"?
Ja, dat weet ik ook wel. Maar waarom zegt ze 'stoute Lies'?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ingrid heeft in het tuinhuis alles kunnen volgen
Waar is de Ducktape?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad kop houden Dido.
Maar goed ze wordt wel prima ondersteund door onze LOI phygoloog
Onzin.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft roel erg beledigd door de waarheid tegen hem te zeggen.
En daar begon hij in de discussie te flippen en die verloor hij toen
Heel waarschijnlijk om de discussie tussen Lieske en de groep iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel. Maar waarom zegt ze 'stoute Lies'?
Heeft misschien te maken met de opdracht die Lieske kreeg om Ingrid weer in het huis te halen.......quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel. Maar waarom zegt ze 'stoute Lies'?
oke geef jouw mening dan eens kijken of het veel verschiltquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Onzin.
Jouw mening moeten we maar met een korreltje zout nemen, want jij bent verliefd op Lieske.
Lieske is gelukkig zichzelf gebleven. Nog steeds eenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:23 schreef regenworm het volgende:
Roel is veranderd van een [afbeelding] in een [afbeelding]
Waarschijnlijk weet Ingrid van de geheime missie van Lieske.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Roel begon er niet over hoor. Hij werd aangevallen door Lieske dat hij niet objectief is omdat ie verliefd is op Dido en hij verdedigde zich alleen maar. Nee Lieske is lekker objectief, die lult Chantal na, een eigen mening...Ho maar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Meer ditquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:25 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Lieske is gelukkig zichzelf gebleven. Nog steeds een![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Roel begon er niet over hoor. Hij werd aangevallen door Lieske dat hij niet objectief is omdat ie verliefd is op Dido en hij verdedigde zich alleen maar. Nee Lieske is lekker objectief, die lult Chantal na, een eigen mening...Ho maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |