Lijkt me dus niet, denk dat ze gewoon het rondje zelf monteren. Als er dan nog echt iets spectaculairs gebeurt dan laten ze dat ervoor of erna zien.quote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef Jimmeh het volgende:
Vergeet niet dat ze meerdere rondjes rijdt en dat ze dus gewoon het meest spectaculaire beeldmateriaal monteren...
Ben bij iemand op bezoek geen mogelijkheid voorquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 22:08 schreef Roadster het volgende:
Damn, snelle ronde in de Liana, maar ik weer zeker dat ik er nog een seconde (of misschien zelfs meer) af kan halen...
Yep. Wel opvallend dat ze met 3 verschillende merken én 3 verschillende kleuren aankwamen...quote:Op maandag 5 december 2005 17:17 schreef Steve-O het volgende:
leuke episode trouwens
die 3 supercars
Ellen MacArthur is wereldrecordhoudster voor snelste solozeiltocht rond de aardequote:Op maandag 5 december 2005 14:03 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wat een gelul over de tijd die niet zou kloppen. Waarom zouden ze in godsnaam valsspelen bij die tijden. Als ik het interview zo hoorde was die griet aardig getalenteerd om snel te zeilen, waarschijnlijk zit de snelheid in haar bloed. Ik geloof best dat ze in een racewedstrijd goed mee zou komen, puur op talent een aanpassingsvermogen.
Uit een Volvo, toch?quote:Op maandag 5 december 2005 19:06 schreef tupolev141 het volgende:
(..)
Trouwens die zetels waar ze in zitten voor de bekende gast en het nieuws, zijn dat niet de stoelen uit Jeremy's 928 die hij toen gekocht had?
Ach houdt je klep toch dicht ouwe zeiksnor.quote:Op maandag 5 december 2005 19:06 schreef tupolev141 het volgende:
Natuurlijk doorgestoken kaart! Tis een vrouw dat kan niet volgens onze steentijdperk huispubertjes![]()
nee komen ergens anders vandaan. hij had wel 'n meubel van gemaakt van de stoelen en het blok uit de 928, maar dat is niet dat setje stoelen.quote:Op maandag 5 december 2005 19:06 schreef tupolev141 het volgende:
Natuurlijk doorgestoken kaart! Tis een vrouw dat kan niet volgens onze steentijdperk huispubertjesSommige mensen hebben nu eenmaal feeling voor iets en zijn van nature competitief, dat heeft niet veel met geslacht te maken.
ontopic vind ik die challenge items het leukste uit de shows. Zoals toen ze 3 porsches moesten kopen, dat was ook hilarisch.
Trouwens die zetels waar ze in zitten voor de bekende gast en het nieuws, zijn dat niet de stoelen uit Jeremy's 928 die hij toen gekocht had?
Je hebt gelijkquote:Op maandag 5 december 2005 19:29 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ach houdt je klep toch dicht ouwe zeiksnor.
Formule 1 rijders staan toch op een heel ander score bord?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:53 schreef Roadster het volgende:
Waarom is Damon dan niet dik sneller, dat is iemand met jarenlange formule1 ervaring.....
* Googol denkt aan Pizzonia in een standaard Jag TypeS (?)quote:Op woensdag 7 december 2005 00:49 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Mwah kan me niet voorstellen dat, ondanks de F1-ervaring, zij geen goeie lijnen voor zo een wagen kunnen vinden.
ja en ook dit geloof ik niet. ik geloof dat ik helemaal niets geloof!quote:Ik geloof er geen fluit van dat die rondjes genept zijn. En ik geloof er ook geen fluit van dat er hier mensen zijn die aan de hand van beeldenvan verschillende camera's tot op de seconden nauwkeurig de rondetijd kunnen inschatten. Ik geloof uberhaupt niet dat dat soort mensen bestaan, zeker niet gezien het feit dat er tijdens de lap geen tijd in beeld is.
dat was een lijn buiten de baanquote:Op woensdag 7 december 2005 08:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
* Googol denkt aan Pizzonia in een standaard Jag TypeS (?)
dat was een S-Type R, op nat wegdek, maar nog steeds oliedom.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
1"46.3quote:Op woensdag 7 december 2005 20:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat was de tijd van Hill eigenlijk in die Suzuki ?
Jag S-Type Rquote:Op woensdag 7 december 2005 08:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Met nat wegdek zo hard een bocht nemen.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jag S-Type R![]()
![]()
![]()
![]()
Had 'em nog online staan![]()
kom je de volgende keer bij mij kijken. Kan ik je verzorgenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:36 schreef Jill-RMC het volgende:
OW die supercars waren echt briljant. Lag met zware migraine op bed, ondanks dat tv dan niet echt leuk is om te kijken, maakte dat een hoop goed. Zo gelachen. Volgende week de Veyron!
Jeeeh...
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:24 schreef Reneuh het volgende:
woei morgen weer top gear.. heb t vorige week gemist. Ben benieuwd
Wanneer is dit gebeurd? Ik ken het hele fragment nietquote:Op woensdag 7 december 2005 21:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jag S-Type R![]()
![]()
![]()
![]()
Had 'em nog online staan![]()
De oorsprong ken ik zelf ook niet, lijkt me op een donderdag demotje voor een GP met een journalist, toen Pizonia nog voor Jaguar reed.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Wanneer is dit gebeurd? Ik ken het hele fragment nietIs dit in een ander autoprogramma gebeurd?
Ja duh, dat is toch ook maar een beetje voor de show.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:31 schreef sander89 het volgende:
Ik denk zelf ook niet dat die rondetijden nep zijn in een betaal bare auto, maar wat wel duidelijk nep is die races van die downhile bike en de renault clio. want waarvoor is die bike precies op het goeide moment bij die schans en springt over de auto.
Ik denk dat ze zo'n dingen wel echt testen, maar voor de show maken ze erna (of ervoor) nog wat extra shots.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:31 schreef sander89 het volgende:
Ik denk zelf ook niet dat die rondetijden nep zijn in een betaal bare auto, maar wat wel duidelijk nep is die races van die downhile bike en de renault clio. want waarvoor is die bike precies op het goeide moment bij die schans en springt over de auto.
beetje nutteloos om zoiets alleen voor het filmpje te doen. Lijkt me dat ze dat wel gewoon officieel testen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo'n dingen wel echt testen, maar voor de show maken ze erna (of ervoor) nog wat extra shots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |