Blijft top vermaakquote:Op zondag 11 december 2005 03:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En in voorbereiding van morgen genieten we nog eens van de laatste "race-challenge" ...
http://video.google.com/videoplay?docid=4249603624232671282&q=Top+Gear
Hehe,quote:Op zondag 11 december 2005 02:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die aflevering van een hele tijd terug, waarin de de Porsche Carrera GT testen, "Zo zou een duitser het doen...."![]()
Ik kan me nog herinneren dat de kofferbakklepspoiler van de Ford GT erg aparte reflectie gaf van de strepen op de weg, is dat het niet?quote:Op zondag 11 december 2005 14:37 schreef Googolplexian het volgende:
Dat wilde ik nog vragen...
bij vorige aflevering (met de Zonda, F430 en GT40) viel me op dat de GT40 -bij het loslaten van z'n remmen- heel apart knipperden ... leek een beetje of ze aangesloten waren op een uitlaatdrukmeter(knipperen op de plofjes?)
Weet iemand hier meer van?
Nee... waren echt felle, korte, onregelmatige flitsen (waaraan je ook kon zien dat het LED-verlichting is)quote:Op zondag 11 december 2005 14:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat de kofferbakklepspoiler van de Ford GT erg aparte reflectie gaf van de strepen op de weg, is dat het niet?
Wow, ja, idd. Even opgezocht, bij het stukje: "The petrolstation, the natural, home territory, of the Ford GT. And there it is, at the wateringhole, drinking it's fill, for the 47th time this day.quote:Op zondag 11 december 2005 14:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee... waren echt felle, korte, onregelmatige flitsen (waaraan je ook kon zien dat het LED-verlichting is)
Je ziet het heel goed als Jeremy het benzine station binnenrijdt in France
edit: ik had het dus over de remlichten
Hoe sad is het dat ik hier al sinds vorige week naar uitkijk...quote:Op zondag 11 december 2005 19:59 schreef j0rrit het volgende:
Nog een uurtje!
..niet ongeduldig worden lieve kijkbuiskindertjes..
Wat een verhaalquote:Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
JC heeft al es wat over die Veyron geschreven: http://driving.timesonline.co.uk/article/0,,12529-1890873,00.html
Sinds de seizoens intro van de eerste episode wacht ik al op deze afleveringquote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hoe sad is het dat ik hier al sinds vorige week naar uitkijk...![]()
Ah, ik ben niet de enige, begrijp ikquote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hoe sad is het dat ik hier al sinds vorige week naar uitkijk...![]()
Zo, dat beloofd wat voor vanavondquote:Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
JC heeft al es wat over die Veyron geschreven: http://driving.timesonline.co.uk/article/0,,12529-1890873,00.html
Die heb ik gelukkig gemistquote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Sinds de seizoens intro van de eerste episode wacht ik al op deze aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |