Een bekend probleem, ik ben ritmisch niet zo goed ontwikkelt maar ik doe nog steeds mijn best.quote:Op zondag 11 december 2005 15:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bassen is gaaf... Helaas heb ik voor bassen nog minder talent dan voor gitaar spelen, dus ik heb mijn Fender bas toentertijd vrij snel weer verkocht...![]()
Lucky Bastard!quote:Op maandag 12 december 2005 00:16 schreef Fixxxer het volgende:
Er was hier eerst een vent (in de 30 ofzo) die zo'n white falcon kreeg van zn Pa toen hij 18 werd. (2e hands, was eerst van zn vader...)
Nou, ik kan er nu ook wel van genieten hoor, geen probleem!quote:Op maandag 12 december 2005 09:03 schreef Jorikjet het volgende:
yeah, maar ik zou pas zo'n gitaar willen als ik echt super goed kan spelen, anders is het beetje zonde
Hmm, van de vele lelijke basgitaren kies je toch de twee lelijkste uit!! Wat een gedrochten... persoonlijke mening althans, even voor de mierensiftersquote:Op zondag 11 december 2005 15:41 schreef Jorikjet het volgende:
een thunderbird en een fender jazz bass zijn eigenlijk de enige mooie bassen.... er bestaan gewoon te veel lelijke bas gitaren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen maar omdat het niet van die jaren '80 puntdingen zijn waar je probleemloos iemand mee neer kan steken?quote:Op maandag 12 december 2005 10:09 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Hmm, van de vele lelijke basgitaren kies je toch de twee lelijkste uit!! Wat een gedrochten...
Ik ben bang van wel ja... Doe mij maar een Rickenbacker bas... mooie gitaartjes!quote:Op maandag 12 december 2005 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het niet van die jaren '80 puntdingen zijn waar je probleemloos iemand mee neer kan steken?.
Nee, daar ben ik ook niet echt een liefhebber van. Eerder van mooie nieuwe *blinkende* designs en niet van die jaren 60 "happy days"gitaren!! Voorbeelden:quote:Op maandag 12 december 2005 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het niet van die jaren '80 puntdingen zijn waar je probleemloos iemand mee neer kan steken?.
Die is wel tof, ja. De ibanez is niet echt goed te zien zo en de paintjob op die onderste is mij persoonlijk te kitschquote:
Naar mijn idee is die paintjob gewoon de houtnerf, niet?quote:Op maandag 12 december 2005 12:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die is wel tof, ja. De ibanez is niet echt goed te zien zo en de paintjob op die onderste is mij persoonlijk te kitsch.
Dan vind ik het lelijk houtquote:Op maandag 12 december 2005 12:52 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Naar mijn idee is die paintjob gewoon de houtnerf, niet?
Is dat de sig van op volle toeren van de Tros? De grootste familie van Nederland?quote:
Ja, de familie Cohen misschien. Attenoie!quote:Op maandag 12 december 2005 15:26 schreef Ibanez het volgende:
[..]
De grootste familie van Nederland?
quote:Op maandag 12 december 2005 15:26 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Is dat de sig van op volle toeren van de Tros? De grootste familie van Nederland?
Een Pod2 heeft zekers een USB uitgang. Als je hem op je pc aansluit ziet die hem als aparte geluidskaart, prima dus.quote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef Jorikjet het volgende:
Weet iemand of een Line 6 POD 2 ook een USB uitgang heeft? Ik zit er over te denken om zoiets aan te schaffen (nieuw of tweedehands), maar wil wel graag met USB het aan me pc hangen, want me geluidskaart hapert steeds via de ingang.
Nee, ik heb een PodXT, de opvolger zeg maar. Maar het principe is hetzelfde: je krijgt een hele zwik versterkersimulaties. Daarmee heb je in feite geen gitaarversterker meer nodig voor de vorming van je geluid. Vooral handig als je wil opnemen met je pc, want je hoeft niet meer te rommelen met microfoons voor je versterker enzo.quote:Op maandag 12 december 2005 17:54 schreef Jorikjet het volgende:
oja, jij had er ook een toch?
hoe bevalt hij je, en hoe zit het met instellingen die je kunt maken aan effecten, en versterkers enzo?
[verkooppraatje]quote:Op maandag 12 december 2005 18:07 schreef Jorikjet het volgende:
ah ok, dan ga ik er denk ik een kopen, een POD2 dusnog even over nadenken of ik het echt wel nodig heb. de xt is me iets te duur, en tweedehands ook nog zo'n 250 euro...
bedankt!
Het is wel vreselijk ja!quote:Op maandag 12 december 2005 18:34 schreef Jorikjet het volgende:
met koptelefoon op spelen is voor mietjes!
Nou, als je toch op je Logic de backingtrack hebt lopen, en je kunt er met je doorgeluste Line 6 spider HD overheen spelen en dat geluid verzamelt zich in je Beyer DT 990 pro, dan hoor je mij toch niet klagen over het geluid. Het is dan nl vetter dan ooit!!! (dan hoor je tenminste het echte effect in je stereo effecten enzo... )quote:
Daarom, ik mis toch wel flink wat door een hoofdtelefoon!quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Fixxxer het volgende:
Neh koptelefoon vind ik ook niks, k moet het wel kunnen voelen.
In een zaal ja, maar volen kun je het alleen maar Onstage!!!quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Fixxxer het volgende:
Neh koptelefoon vind ik ook niks, k moet het wel kunnen voelen.
mazzeltje. een knakker uit overijssel bood hem aan op marjtplaats, was alleen even uit de doos geweest, verder niets. dus meteen laten inpakken en opsturen maar. was ook acuut verliefd op die top.quote:Op zondag 11 december 2005 00:12 schreef Hammet het volgende:
[..]dat is echt een prachtige Epiphone! Zo mooi zijn zelfs vele Gibsons niet. Heb je er lang naar gezocht, of had je gewoon geluk dat ie in de winkel hing?
Ik wou net het zelfde postenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet iemand misschien in welke prijsklasse je zit als je een kwalitatief gezien GOED distortionpedaltje wilt aanschaffen?.. heb je bijvoorbeeld goeie voor een euro of 70?
BVD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |