Das waarquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar je hoeft toch niet langs Schiedam?
Ja, beperkt bussen en treinen. Maar stadsbussen heb ik nog niet gezien, en een uur lopen naar het station zie ik ook niet zitten. En ik moet ook nog weer thuis zien te komen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Er rijden nu bussen en treinen, Light
Ahja, ik woon vlakbij CS, dus ik ga lopendquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:21 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, beperkt bussen en treinen. Maar stadsbussen heb ik nog niet gezien, en een uur lopen naar het station zie ik ook niet zitten. En ik moet ook nog weer thuis zien te komen natuurlijk
Tegenwoordig zit jij toch in Amersfoort? Beter dan Enschede?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:09 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een nerds allemaal, beetje via internet met elkaar afspreken!![]()
Get a life!
![]()
Utrecht ligt decentraler dan Amersfoort hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:30 schreef Dagonet het volgende:
Allicht, dat ligt centraler.
Zelfmoord willen plegen op het spoor op het moment dat de treinen niet of nauwelijks rijden...quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb er gisteren4 uur en 10 minuten
over gedaan van Zwijndrecht naar Amsterdam, mede dankzij een
zelfmoordenaar
Iedereen veel succes gewenst dus, hoewel het vandaag wel beter zal gaan
vast welquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:51 schreef Aventura het volgende:
Is het na middernacht ook nog leuk?
Gezellie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan kom ik na mijn werk nog wel ff aanwaaien
Ja ik ook wel eigenlijk. Hopelijk veel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:52 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er ook daadwerkelijk komen opdagen
Doen!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:55 schreef Aventura het volgende:
Dan kom ik na mijn werk nog wel ff aanwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |