Nou misschien dat iemand first hand informatie heeft. Iemand die daar vandaag gereden heeft oid. Ben m.n. benieuwd hoe het er rond Utrecht voorstaat, vaak toch een bottle neck. Overigens in Almere lag geen sneeuw, is dat in Utrecht ook zo???quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.vid.nl/
http://anwb.nl/verkeer/verkeersinformatie_nederland.nl.html
Lastig een website zelf intikken
Ja de anwb en VID komen daar zelf nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou misschien dat iemand first hand informatie heeft. Iemand die daar vandaag gereden heeft oid. Ben m.n. benieuwd hoe het er rond Utrecht voorstaat, vaak toch een bottle neck. Overigens in Almere lag geen sneeuw, is dat in Utrecht ook zo???
alles is volledig vrijquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou misschien dat iemand first hand informatie heeft. Iemand die daar vandaag gereden heeft oid. Ben m.n. benieuwd hoe het er rond Utrecht voorstaat, vaak toch een bottle neck. Overigens in Almere lag geen sneeuw, is dat in Utrecht ook zo???
Dan gaan we vandaag maar via Groningen naar Almere.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:34 schreef ChrisJX het volgende:
In Limburg sneeuwt het, dus daar kun je beter niet heengaan
Slimquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:35 schreef Ryan3 het volgende:
Dan gaan we vandaag maar via Groningen naar Almere..
had je dat kind anders thuis gelaten??quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:34 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, thanx, idd worden veel files niet vermeld op de radio en de kwaliteit van het wegdek ook niet altijd. Maar iig kunnen we straks met een gerust hart vertrekken (nemen ook een kind mee).
Daarom gebruik ik ook de VIDquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:32 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Vaak sta ik ook in een file die door de ANWB niet wordt genoemd, dus zo'n rare vraag is het nu ook weer niet.
In Dordrecht e.o. ligt overigens geen sneeuw en zijn er ook geen files.
Op voorwaarde dat deelnemers serieus reageren kun je via Fok! (op ieder gebied) behoorlijk deugdelijke actuele informatie inwinnen. Althans dat zou een neveneffect kunnen zijn van zo'n groot forum van Fok!. Ik had iig een goed beeld van wat er gisteren gebeurde in Nederland...quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:38 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik zou een anwb site anytime verkiezen boven een fok forum.
Dan waren we niet gegaan. Je gaat met een kleuter niet 5 uur in een file staan. Zonder kind zou je het risico eerder nemen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
had je dat kind anders thuis gelaten??
Groningen sneeuwvrijquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan gaan we vandaag maar via Groningen naar Almere..
Via journaal vooral steeds updates over situatie Apeldoorn. Niet bijv., althans kan me niet herinneren, van afsluiten A58. Kwam er 's avonds achter toen ik op een vrij ongebruikelijke plaats vrachtwagens zag rijden. Vanmorgen las ik op Fok! dat er een oplegger geschaard was... Maar wat waar is, is dat je zou moeten selecteren op betrouwbare bron op Fok! en dat is niet altijd doenelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:42 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik had een nog beter beeld na het kijken van de verschillende journaals. Het is geen vanzelfsprekendheid dat de informatie die je hier krijgt klopt of deugdelijk is.
je kan iig warme kleding en dekens achterin gooien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan waren we niet gegaan. Je gaat met een kleuter niet 5 uur in een file staan. Zonder kind zou je het risico eerder nemen...
en waxine-lichtjes.. die tip is mij ooit eens gegeven; in de winter een paar kaarsen in je auto leggen (met aansteker of zo maar dat spreekt voor zich!) zodat als je al vast komt te zitten niet afhankelijk bent van de motor om warm te blijven. Je motor kan immers ook uitvallen of zo. Omdat een auto een vrij kleine ruimte is, schijn je die met kaarsen redelijk warm te kunnen houden..quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kan iig warme kleding en dekens achterin gooien.
voor t geval dat t verslechterd
Je hebt er speciale kaarsen voorquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en waxine-lichtjes.. die tip is mij ooit eens gegeven; in de winter een paar kaarsen in je auto leggen (met aansteker of zo maar dat spreekt voor zich!) zodat als je al vast komt te zitten niet afhankelijk bent van de motor om warm te blijven. Je motor kan immers ook uitvallen of zo. Omdat een auto een vrij kleine ruimte is, schijn je die met kaarsen redelijk warm te kunnen houden..
Gelukkig nemen we onze dekbedden ook mee, we blijven in Almere slapen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kan iig warme kleding en dekens achterin gooien.
voor t geval dat t verslechterd
Dan maar hopen dat je ingesneeuwd raakt onderweg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gelukkig nemen we onze dekbedden ook mee, we blijven in Almere slapen.
Mm, we wilden onderweg een hapje gaan eten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:59 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zou iig wat warme kleding, wat te drinken en wat te eten meenemen voor de zekerheid. Is het niet voor de heenweg, dan voor de terugweg als je ineens vast komt te zitten.
Erg gezellig is de stad niet nee, maar we hebben gewoon onderdak natuurlijk en daar is het feest.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je ingesneeuwd raakt onderweg.
Slapen in Almere? Dat wil ik mijn ergste vijand nog niet aan doen![]()
Daar stond gisteren wel filequote:Op zaterdag 26 november 2005 13:02 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, we wilden onderweg een hapje gaan eten, in Noordeloos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |