die je met witte wijn kan bestrijdenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:35 schreef DennisMoore het volgende:
Rode wijn geeft vlekken.
Gewoon gaan, thuis blijven kan later altijd nogquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga wel de stad in
Ik ga niet de stad in
*zucht*
twijfeldetwijfel :-Squote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef DennisMoore het volgende:
Op de dansvloer is 't ook warm..
Nou dan blijf je hier gezellig toch nog ff een poosje postenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
twijfeldetwijfel :-S
Maar ik heb morgen nog zoveel te doen :-/
En 't is nu zo laat om nog iemand mee uit te vragen....
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
twijfeldetwijfel :-S
Maar ik heb morgen nog zoveel te doen :-/
En 't is nu zo laat om nog iemand mee uit te vragen....
oh volgens mij valt Vanitas vandaag dus echt wel in de catagorie twijfelkontjesquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
joah
maar aan de andere kant had ik ook wel zin om in een gezellig café te zitten,
maar 't is ook zo verrekte druk op zaterdag
Om even wat in te drinken, gewoon een stuk of wat pinten, en dan zijn we 'geolied' genoeg om de drukte van een disco aan te kunnenquote:
Oh dat ding bestaat dus echt, ik meende dat het slechts een verzinsel van Jan Rot was, en die dan ook nog gekscherend over de "Broene arm" sprak.quote:Op zondag 27 november 2005 00:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja, de 'Golden Arm' is maar 10 minuutjes fietsen van mij vandaan hoor
quote:Op zondag 27 november 2005 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dat ding bestaat dus echt, ik meende dat het slechts een verzinsel van Jan Rot was, en die dan ook nog gekscherend over de "Broene arm" sprak.
En dan is de Benzine bar natuurlijk ook gewoon echt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |