Gelukkig ik nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:42 schreef Stroekie het volgende:
Dus ik ben weer blond en goed gelovig geweeest![]()
damned, ik trap ook altijd in zulke dingen
Wie?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met mensen die vroeg kaal zijn.
Verbeter de wereld en begin bij jezelfquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met mensen die vroeg kaal zijn.
S.L. hooper?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, je overdrijft.
Sommige mensen hebben een kop waarbij het príma kan..
Ik moet kaal worden of zelfmedelijden krijgen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Verbeter de wereld en begin bij jezelf
poepenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik moet kaal worden of zelfmedelijden krijgen?
Het aapje heeft ingelogd?quote:
Die zit toastjes enzo aan het halen..quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het aapje heeft ingelogd?. Wat heb je met Peet gedaan?
Toastjes met crack?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
Die zit toastjes enzo aan het halen..
En jouw Film avontuur ging niet door vanaaf??quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het aapje heeft ingelogd?. Wat heb je met Peet gedaan?
Nee, godverdomme, waren geen kaarten meer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En jouw Film avontuur ging niet door vanaaf??
Dat laatstequote:Op zaterdag 26 november 2005 23:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik moet kaal worden of zelfmedelijden krijgen?
ach arme jij, dus vanaaf weer geen meeting met fokkers voor jouwquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, godverdomme, waren geen kaarten meer.
In plaats daarvan zitten we hier met 'm opgescheept.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach arme jij, dus vanaaf weer geen meeting met fokkers voor jouw![]()
Iemand nog het nummer van de oppascentrale?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In plaats daarvan zitten we hier met 'm opgescheept.. Net op een G_L-loze zaterdagavond. Oh joy.
.
Nee hoor, ik ga zo m'n vriendje uit z'n coma halen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In plaats daarvan zitten we hier met 'm opgescheept.. Net op een G_L-loze zaterdagavond. Oh joy.
.
Neuk ze!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga zo m'n vriendje uit z'n coma halen.Die ligt al bijna 10 uur te maffen.
En dan alsnog op pad naar de SOAquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga zo m'n vriendje uit z'n coma halen.Die ligt al bijna 10 uur te maffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |