Nu valt het wel mee. Vanavond in bed zal lastiger worden...quote:Op zondag 27 november 2005 15:03 schreef Weemz het volgende:
Ach Wonderer toch...
op, over? Troosten?
![]()
Je batterijen zijn op?quote:Op zondag 27 november 2005 15:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee. Vanavond in bed zal lastiger worden...
I wanna know right now?quote:
Ha. Ha.quote:
"Stop right therequote:
Hm.quote:Op zondag 27 november 2005 15:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Stop right there
I wanna know right now
before we go any further
do you love me
will you love me forever
do you need me
will you never leave me
"
etc.
Het lag op de WC?quote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb m'n schuurpapier gevonden..
Wat heb je met CDP gedaan?quote:Op zondag 27 november 2005 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Het was leuk gister
HP4, toen de soho, met Vlarpje, Yost, X-Man, CDP, JP (nee niet DM), mijn ex .... en ..... *trongeroffel* ........ DR DREAMY!(alies: Dr Sjoerd)
HP4 is gaafquote:Op zondag 27 november 2005 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Het was leuk gister
HP4, toen de soho, met Vlarpje, Yost, X-Man, CDP, JP (nee niet DM), mijn ex .... en ..... *trongeroffel* ........ DR DREAMY!(alies: Dr Sjoerd)
Die's met Vlarp meegegaanquote:
Nee, ik zat met m'n vriendje thuis.quote:Op zondag 27 november 2005 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's met Vlarp meegegaan
Hey zat jij ook bij HP4 in de Munt gister?
Ik vond HP4 trouwens... uhm... vermakelijk, maar echt een tussendeel. Want voor het hele HP-verhaal zijn alleen het eerste en het laatste stuk van belang. Dat hele toernooi is mooi om te zien, maar voor 't verhaal boeit 't niet. Maar toch leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |