Nu valt het wel mee. Vanavond in bed zal lastiger worden...quote:Op zondag 27 november 2005 15:03 schreef Weemz het volgende:
Ach Wonderer toch...
op, over? Troosten?
![]()
Je batterijen zijn op?quote:Op zondag 27 november 2005 15:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee. Vanavond in bed zal lastiger worden...
I wanna know right now?quote:
Ha. Ha.quote:
"Stop right therequote:
Hm.quote:Op zondag 27 november 2005 15:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Stop right there
I wanna know right now
before we go any further
do you love me
will you love me forever
do you need me
will you never leave me
"
etc.
Het lag op de WC?quote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb m'n schuurpapier gevonden..
Wat heb je met CDP gedaan?quote:Op zondag 27 november 2005 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Het was leuk gister
HP4, toen de soho, met Vlarpje, Yost, X-Man, CDP, JP (nee niet DM), mijn ex .... en ..... *trongeroffel* ........ DR DREAMY!(alies: Dr Sjoerd)
HP4 is gaafquote:Op zondag 27 november 2005 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Het was leuk gister
HP4, toen de soho, met Vlarpje, Yost, X-Man, CDP, JP (nee niet DM), mijn ex .... en ..... *trongeroffel* ........ DR DREAMY!(alies: Dr Sjoerd)
Die's met Vlarp meegegaanquote:
Nee, ik zat met m'n vriendje thuis.quote:Op zondag 27 november 2005 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's met Vlarp meegegaan
Hey zat jij ook bij HP4 in de Munt gister?
Ik vond HP4 trouwens... uhm... vermakelijk, maar echt een tussendeel. Want voor het hele HP-verhaal zijn alleen het eerste en het laatste stuk van belang. Dat hele toernooi is mooi om te zien, maar voor 't verhaal boeit 't niet. Maar toch leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |