Heb je daar een apparaat voor nodig?quote:Op zondag 27 november 2005 12:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoe heet zo'n fitness apparaat waarmee je opdrukoefeningen kunt doen?.
Is daar uberhaupt een apparaat voor dan?quote:Op zondag 27 november 2005 12:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoe heet zo'n fitness apparaat waarmee je opdrukoefeningen kunt doen?.
schande!!quote:Op zondag 27 november 2005 13:06 schreef DennisMoore het volgende:
WTF?!
Een Maria Kerrie-mp3 op mijn harde schijf!.
*formatteer*
quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 12:23 schreef Twoflower het volgende:
Is daar uberhaupt een apparaat voor dan?
Dank u, maar ik heb al een beschrijving bedacht, waarbij ik de precieze naam ontwijk.quote:Op zondag 27 november 2005 12:27 schreef AnGabhar het volgende:
Of bedoel je zo'n apparaat voor liggend gewichtheffen? Wat volgens Google een Benchpress wordt genoemd? Misschien oefen je daar wel gelijkaardige spieren mee (zei de leek).
Heb je dan geen mapje genaamd 'camp' ?quote:Op zondag 27 november 2005 13:06 schreef DennisMoore het volgende:
WTF?!
Een Maria Kerrie-mp3 op mijn harde schijf!.
*formatteer*
Moet ook wel, als je vrijdag geen flikker hebt uitgevoerdquote:Op zondag 27 november 2005 14:05 schreef Great_Expectations het volgende:
En ja, ik werk op zondag..
quote:Op zondag 27 november 2005 14:10 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Moet ook wel, als je vrijdag geen flikker hebt uitgevoerd.
D:\MP3s\Humor-achtig\ ?quote:Op zondag 27 november 2005 14:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Heb je dan geen mapje genaamd 'camp' ?
ja, en ook een beetje borderline; waar ligt de grens van walgelijkheid?quote:
Brad zit op het vliegtuig naar huis.quote:Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef Weemz het volgende:
Oh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |