Zat er ook wel in, als je ziet hoeveel er gevallen is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:52 schreef Dos37 het volgende:
FC Twente is ook al afgelast.
Moet er even een keer voor gaan zitten, dan heb ik ook wel een moment.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Vaduz, meedoen aan dat topic he! Jij hebt best een voetbalmoment.
Ja idd. Niet alleen om het veld. Er rijden ook geen treinen van en naar Enschede (wat trouwens niets met de sneeuw heeft te maken.) Dus het was ook onverantwoord om al die mensen naar het stadion te laten komen met die sneeuw.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zat er ook wel in, als je ziet hoeveel er gevallen is.
Ach ja bij de derde in een half jaar tijd moet je oprotten en als ze hier al een waarschuwing voor gaan geven dan vind ik het ook maar gewoon zeurpietenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lullo's daar dan, hadden ze de weerberichten nog niet gezien ofzo?
Nou inderdaad, klagen kan je dan beter ook maar niet doen, heb je zo je tweede te pakken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja bij de derde in een half jaar tijd moet je oprotten en als ze hier al een waarschuwing voor gaan geven dan vind ik het ook maar gewoon zeurpieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |