je maakt ook weinig geluid als je doodgevroren in een auto zit in een bos met een boom door je harsens.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
Tragisch, heb verder niks gehoord van andere verkeersdoden gelukkig
Dat is onzin. Ik heb gisteren honderden mensen gezien die andere mensen spontaan hielpen met het wegduwen van vastgelopen auto's.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
Er zijn nog maar zo weinig van zulke mensen
Ga vanavond even met je gevarendriehoek achter je auto staan op de vluchtstrook van een willekeurige autosnelweg bij jou in de buurt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:03 schreef 1.000.000 het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ik heb gisteren honderden mensen gezien die andere mensen spontaan hielpen met het wegduwen van vastgelopen auto's.
Deze man was geen ANWB'er die een gestrande automobilist kwam helpen, maar een toevallige passant die een door de sneeuw geschaarde vrachtauto probeerde te helpen. Dat heb ik gisteren wel honderden keren gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:05 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ga vanavond even met je gevarendriehoek achter je auto staan op de vluchtstrook van een willekeurige autosnelweg bij jou in de buurt.
Dan ben jij dus één van hen !quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:25 schreef 1.000.000 het volgende:
[..]
Deze man was geen ANWB'er die een gestrande automobilist kwam helpen, maar een toevallige passant die een door de sneeuw geschaarde vrachtauto probeerde te helpen. Dat heb ik gisteren wel honderden keren gezien.
Ik probeer alleen maar te zeggen dat dat helemaal niet zo uitzonderlijk was zoals jij wilt doen voorkomen. Voor auto's met pech hebben we de ANWB, daar zou ik als niet-autokenner ook niet voor stoppen. Even een vastgelopen auto opweg duwen lijkt mij vrij normaal als je in de buurt bent.
Dat is ook het eerste wat ik dacht...quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:29 schreef klnvntrbyt het volgende:
Wat zal ie gedacht hebben toen hij merkte dat zijn voeten niet op de grond terecht kwamen...
Drama, als je het je een beetje probeert voor te stellenquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat ik dacht...
Tuurlijk doen ze dat, anders kunnen zij zelf niet verder rijden...quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:03 schreef 1.000.000 het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ik heb gisteren honderden mensen gezien die andere mensen spontaan hielpen met het wegduwen van vastgelopen auto's.
Toch wel een hele domme fout. Hoe verzin je zoiets.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Heel tragisch, die man wil graag helpen maar daar door maakt hij zelf een hele grote fout.
Het verkeer zoveel mogelijk door laten gaan en de hulp overlaten aan de ANWB en Route Mobiel daar help je je medemens in de file veel meer mee, dan met z'n alle mensen te gaan "helpen" in de sneeuw. Dat zorgt alleen maar voor meer oponthoud en onderkoeling van mensen in de file.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:28 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Dan ben jij dus één van hen !![]()
Ik kan overigens aan de buitenkant niet zien wat voor pech iemand precies heeft.
Als de motor niet meer loopt vries je net zo krom als wanneer je ingesneeuwd staat.
Het witte landschap spoort wellicht aan tot sneller te hulp schieten maar doet voor wat betreft het 'gestrand' zijn helemaal niet ter zake.
Toevallig dat je er vandaag over begint:quote:Op maandag 19 december 2005 16:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
Issie eigenlijk al gevonden?
Ik kwam er net nog langs.
quote:19 december 2005 16:00 uur
Lichaam in Lek van vermiste man uit Vianen
TULL EN 'T WAAL - Het lichaam dat in de Lek bij Tull en 't Waal is gevonden is van de 42-jarige Eric Verschoor uit Vianen. Hij viel op
25 november van de Lekbrug toen hij een vrachtwagenchauffeur met pech wilde helpen. Het was die dag
noodweer.
Eric Verschoor probeerde naar de andere weghelft te lopen om de vrachtwagenchauffeur te helpen. Hij zag niet
dat er een gat van een meter tussen de twee weghelften zat en viel in de Lek.
De afgelopen weken is er diverse keren naar het lichaam gezocht in de rivier. Vandaag werd het een eindje
stroomopwaarts gevonden van de plek waar de man in het water is gevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |