Misschien waren zijn buren wel schreeuwend rijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:13 schreef CGJung het volgende:
Even over de leeftijd van de foto van Scanman: Er hangen CD's aan de muur!
Tenzij Scanman onmetelijk rijk is, kan deze foto niet in de jaren tachtig zijn gemaakt. CD waren toen zeldzaam en schreeuwend duur, dus die hing je niet zomaar aan de muur.
Ik had volgens mij in 1986 al zo'n teringlelijke zwarte stereocombinatie met CD speler, en ik was echt niet schreeuwend rijk.quote:Ik denk dat die foto iig na 1996 gemaakt moet zijn, hoewel ik Scanman geloof als hij zegt dat de foto 6 jaar geleden is gemaakt.
zo lok je hem niet, hoorquote:
schaamteloos jatten is geoorloofd, mits het om het neersabelen van zij van de Dark Side gaat :quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:13 schreef versabommie het volgende:
õhwja, nu Milagro toch in dit topic zit:
Sorry Milagro, ik heb vandeweek stiekum en zonder vooraf toestemming te vragen 1 van je postings misbruikt. De tekst ging over Chantal haar methodiek en was mi waanzinnig, ik kon hem niet laten liggen in mijn hetze tegen Cuall!
In het servivaltopic gedraagt Cruela zich op een chantalwaardige manier, dus heb ik het heft in eigen hand genomenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:22 schreef milagro het volgende:
[..]
schaamteloos jatten is geoorloofd, mits het om het neersabelen van zij van de Dark Side gaat :![]()
En dan doel ik op Chantal, niet opCuall
![]()
N.B. dit is gepost door een man met een snor
Dat is niet toegestaan in mijn geloof..quote:je moet Lieske bashen, dan komt-ie aanstormen
maandag is hij er weer, hij moet gewoon war quality time aan het gezin besteden, dat was al zo geplandquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:28 schreef versabommie het volgende:
Even on topic, hoe laat komt scanman weer trug, want dit gaat wel van de zuivere zuiptijd af he!
Maar CD's kosten toen gemiddeld zo'n 100 gulden per stuk, mensen die toen CD's op hun muur hingen waren te rijk om zulke lelijke bankstellen te kopen! Ik wil namelijk wel eerlijk blijven en die bankstellen zijn gewoon echt lelijk!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:18 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien waren zijn buren wel schreeuwend rijk.
[..]
Ik had volgens mij in 1986 al zo'n teringlelijke zwarte stereocombinatie met CD speler, en ik was echt niet schreeuwend rijk.![]()
Ik had toen trouwens wel een crimineel-lelijke bank.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:35 schreef Jappie het volgende:
een olijk liedje
Ja lekker belangrijk een bankstel en nog minder....wat the fuck kan het mij schelen of iemand rijk is?Het gata er mee rom hoe leuk het was om Scanman op dit forum te hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:35 schreef CGJung het volgende:
[..]
Maar CD's kosten toen gemiddeld zo'n 100 gulden per stuk, mensen die toen CD's op hun muur hingen waren te rijk om zulke lelijke bankstellen te kopen! Ik wil namelijk wel eerlijk blijven en die bankstellen zijn gewoon echt lelijk!
Zo en nu een lekkere bakkie![]()
Zo dus APK heeft een vast clubje,wat stoerquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:35 schreef Jappie het volgende:
Het is weer eens goed raak,[afbeelding]
er gaat van alles mis.[afbeelding]
De club van A P K[afbeelding]
weet ook niet wat het is.[afbeelding]
Het gaat weer eens goed fout,[afbeelding]
maar wie heeft dat gedaan ?[afbeelding]
De fotoos van Scanman[afbeelding]
daar zit een luchtje aan. [afbeelding]
En jij denkt dat Talpa ooit nog aan BB begintquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Jullie zien scanman de volgende BB weer als jullie geluk hebben.![]()
Kap nou us met dat posten op je dochter der accountquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Jullie zien scanman de volgende BB weer als jullie geluk hebben.![]()
Misschien maar eens dat draadje zelf gaan lezen alvorens je dit soort onzin uitkraamt? Het ging niet eens over Scan zijn uiterlijk, het ging over de leeftijd van die foto. Als Scan dan aangeeft dat hij welk zin heeft in een avondje bashen dan achteraf niet huilen. En dan kom jij nog ff met een berg nonargumenten aan!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:35 schreef charlysilva het volgende:
Ik begrijp scanman wel...maar goed tegenwoordig moet je voldoen aan de huidige critera wat betreft uiterlijk.Zo niet dan ben je de lul,wat voor mooie en goede dingen je ook doet op een forum als deze,dat wordt gelijk vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |