abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:03:20 #151
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32595345
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:55 schreef Falco het volgende:

[..]

Het is dan de kunst om aan te voelen wanneer je moet kappen, maar dat is vannacht dus blijkbaar niet gelukt .
Komt natuurlijk wel bij dat Scan zelf aangaf dat hij wel zin had in een potje bashen. Dan moet je achteraf niet zeiken, ik vond het nog wel redelijk beschaafd....
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32595353
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:54 schreef Jappie het volgende:

[..]

Precies...stuart little als het op zijn clubbie aankomt....dan maar op een andere manier proberen de puntjes binnen te sprokkelen.......erg laag hoor...om daar de zwakste van het forum voor te misbruiken
aanname! stigmatisering! verhuld bashen!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:05:03 #153
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32595372
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat ziet een kind van 13 nog! Schande!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:06:00 #154
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32595382
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

Komt natuurlijk wel bij dat Scan zelf aangaf dat hij wel zin had in een potje bashen. Dan moet je achteraf niet zeiken, ik vond het nog wel redelijk beschaafd....
Ja klopt ook zeker ja. Dat van ophouden wat ik daarboven schreef, bedoelde ik dus niet alleen voor APK en Milagro.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:06:31 #155
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32595390
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:01 schreef versabommie het volgende:

[..]

Boze tongen beweren dat hij dat niet zelf is, maar zijn vriendinnetje Gert! Maar dat blijft wel tussen ons he?
Trouwens zo'n kaal hoofd kan echt niet meer!
Ik heb Gert maar ff een kopje kleiner gemaakt...je weet maar nooit of het dat loopse teefje nog stemmen oplevert met al die hormonenbommen die hier rondlopen.
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:07:37 #156
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32595410
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:06 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja klopt ook zeker ja. Dat van ophouden wat ik daarboven schreef, bedoelde ik dus niet alleen voor APK en Milagro.
zijn we er toch? Als beide of meerdere partijen aangeven dat ze lekker door willen gaan waarom dan kappen? We hebben het toch gezellig met zijn allen hier?
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:08:22 #157
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32595420
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:06 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik heb Gert maar ff een kopje kleiner gemaakt...je weet maar nooit of het dat loopse teefje nog stemmen oplevert met al die hormonenbommen die hier rondlopen.
Van mij krijgtie geen stemmen, ik heb het niet zo op breezahsletjes!
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:08:35 #158
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32595423
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Echt

Bij deze dan mijn oprechte excuses.....daar hoorde nog "naar mijn mening" voor
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:13:16 #159
128678 CGJung
Live with Passion
pi_32595541
Even over de leeftijd van de foto van Scanman: Er hangen CD's aan de muur! Tenzij Scanman onmetelijk rijk is, kan deze foto niet in de jaren tachtig zijn gemaakt. CD waren toen zeldzaam en schreeuwend duur, dus die hing je niet zomaar aan de muur. Ik denk dat die foto iig na 1996 gemaakt moet zijn, hoewel ik Scanman geloof als hij zegt dat de foto 6 jaar geleden is gemaakt.

Gewoon...effe mijn mening of olie op het vuur???
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:13:22 #160
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32595545
õhwja, nu Milagro toch in dit topic zit:
Sorry Milagro, ik heb vandeweek stiekum en zonder vooraf toestemming te vragen 1 van je postings misbruikt. De tekst ging over Chantal haar methodiek en was mi waanzinnig, ik kon hem niet laten liggen in mijn hetze tegen Cuall!
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:16:48 #161
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32595622
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:18:59 #162
6941 APK
Factual, I think.
pi_32595670
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:13 schreef CGJung het volgende:
Even over de leeftijd van de foto van Scanman: Er hangen CD's aan de muur!
Tenzij Scanman onmetelijk rijk is, kan deze foto niet in de jaren tachtig zijn gemaakt. CD waren toen zeldzaam en schreeuwend duur, dus die hing je niet zomaar aan de muur.
Misschien waren zijn buren wel schreeuwend rijk.
quote:
Ik denk dat die foto iig na 1996 gemaakt moet zijn, hoewel ik Scanman geloof als hij zegt dat de foto 6 jaar geleden is gemaakt.
Ik had volgens mij in 1986 al zo'n teringlelijke zwarte stereocombinatie met CD speler, en ik was echt niet schreeuwend rijk.
Ik had toen trouwens wel een crimineel-lelijke bank.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32595672
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:16 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
zo lok je hem niet, hoor

je moet Lieske bashen, dan komt-ie aanstormen
pi_32595745
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:13 schreef versabommie het volgende:
õhwja, nu Milagro toch in dit topic zit:
Sorry Milagro, ik heb vandeweek stiekum en zonder vooraf toestemming te vragen 1 van je postings misbruikt. De tekst ging over Chantal haar methodiek en was mi waanzinnig, ik kon hem niet laten liggen in mijn hetze tegen Cuall!
schaamteloos jatten is geoorloofd, mits het om het neersabelen van zij van de Dark Side gaat :
En dan doel ik op Chantal, niet op Cuall

N.B. dit is gepost door een man met een snor
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:24:42 #165
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32595795
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:22 schreef milagro het volgende:

[..]

schaamteloos jatten is geoorloofd, mits het om het neersabelen van zij van de Dark Side gaat :
En dan doel ik op Chantal, niet op Cuall

N.B. dit is gepost door een man met een snor
In het servivaltopic gedraagt Cruela zich op een chantalwaardige manier, dus heb ik het heft in eigen hand genomen

Snor heb ik snel geschoren voor ik dit forum betrad....ik rook een antipathie tegen befbezems !!
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:27:43 #166
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32595858
quote:
je moet Lieske bashen, dan komt-ie aanstormen
Dat is niet toegestaan in mijn geloof..

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:28:33 #167
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32595879
Even on topic, hoe laat komt scanman weer trug, want dit gaat wel van de zuivere zuiptijd af he!
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:28:41 #168
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32595886

Kom terug, kom terug, kom terug, kom terug.
Kom terug, ik kan je niet missen.
Kom toch terug, alsjeblieft.
Hoe kon ik mij zo in jou vergissen?
Het spijt me zo dat ik je heb gegrieft.
Ik neem alles terug wat ik tegen je zei.
Niets is mij meer waard dan de liefde tussen jou en mij.

Kom terug, kom toch terug.
O, god, het is toch niet echt voorbij?

Waarom had ik nou toch weer zo`n grote bek?
Tegen jou mijn allerliefste, o, ik lijk wel gek.
Ik bedoelde het niet zo waarom zei ik dat niet meteen?
En waarom zeg ik dingen die ik helemaal niet meen?
Waarom liet ik jou zonder meer vertrekken?
En deed ik alsof mij dat niks kon verekken?

Kom terug, ik kan je niet missen.
Kom toch terug, alsjeblieft.
Hoe kon ik mij zo in jou vergissen?
Het spijt me zo dat ik je heb gegrieft.
Ik neem alles terug van wat ik tegen je zei.
Niets is mij meer waard dan de liefde tussen jou en mij.

O, god, het is toch niet echt voorbij?

Langzaam dringt de vreselijke waarheid tot mij door.
Dat ik degene wegjoeg aan wie ik toebehoor.
Nooit van mijn leven voelde ik mij zo beroerd.
Het spel dat ik speelde heb ik te ver doorgevoerd.
Maar wat heb ik gewonnen nu ik jou heb verloren?
Als ik je kwijt moet zijn was ik liever nooit geboren!

Ik neem alles terug van wat ik tegen je zei.
Niets is mij meer waard dan de liefde tussen jou en mij!
O, god het is toch niet echt voorbij?

[ Bericht 86% gewijzigd door eleusis op 26-11-2005 15:29:39 (Kom terug) ]
pi_32595953
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:28 schreef versabommie het volgende:
Even on topic, hoe laat komt scanman weer trug, want dit gaat wel van de zuivere zuiptijd af he!
maandag is hij er weer, hij moet gewoon war quality time aan het gezin besteden, dat was al zo gepland
dan zegt hij dat het allemaal 1 grote grap was en wij, uuuh jullie erin getrapt zijn en hij zich kostelijk vermaakt heeft
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:35:03 #170
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32596035
Het is weer eens goed raak,
er gaat van alles mis.
De club van A P K
weet ook niet wat het is.
Het gaat weer eens goed fout,
maar wie heeft dat gedaan ?
De fotoos van Scanman
daar zit een luchtje aan.
pi_32596051
Ik begrijp scanman wel...maar goed tegenwoordig moet je voldoen aan de huidige critera wat betreft uiterlijk.Zo niet dan ben je de lul,wat voor mooie en goede dingen je ook doet op een forum als deze,dat wordt gelijk vergeten.

Internet is juist iets moois als je anoniem blijft,zo kan niemand je afrekenen op eventuele uiterlijkheden.Het bashen kan men beter op de bewoners van BB doen want die vragen er tenslotte om.

Wat betreft het niveau van diegene die mensne op een foto evroordelen,dat is inderdaan VMBP zo niet lager.Wat ik hier ook las is dat je zoiets op het VWO niet snel zal gebeuren.Dat is helemaal waar.Ik heb het VWO doorlopen en al had je als 17 jarige een kale kop dan nog hoorde je er gewoon bij.

Persoonlijk ken ik Scanman uiteraard niet maar we vinden/vonden Lieske de leukste bewoner.En alleen alw at dat betreft moet hij terugkomen.En wat betreft de bashers die alleen op uiterlijk afgaan,ga lekker smsen voor Dido
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:35:48 #172
128678 CGJung
Live with Passion
pi_32596054
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:18 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien waren zijn buren wel schreeuwend rijk.
[..]

Ik had volgens mij in 1986 al zo'n teringlelijke zwarte stereocombinatie met CD speler, en ik was echt niet schreeuwend rijk.
Ik had toen trouwens wel een crimineel-lelijke bank.
Maar CD's kosten toen gemiddeld zo'n 100 gulden per stuk, mensen die toen CD's op hun muur hingen waren te rijk om zulke lelijke bankstellen te kopen! Ik wil namelijk wel eerlijk blijven en die bankstellen zijn gewoon echt lelijk!

Zo en nu een lekkere bakkie
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_32596057
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:35 schreef Jappie het volgende:
een olijk liedje

wat een leuke smilie
pi_32596090
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:35 schreef CGJung het volgende:

[..]

Maar CD's kosten toen gemiddeld zo'n 100 gulden per stuk, mensen die toen CD's op hun muur hingen waren te rijk om zulke lelijke bankstellen te kopen! Ik wil namelijk wel eerlijk blijven en die bankstellen zijn gewoon echt lelijk!

Zo en nu een lekkere bakkie
Ja lekker belangrijk een bankstel en nog minder....wat the fuck kan het mij schelen of iemand rijk is?Het gata er mee rom hoe leuk het was om Scanman op dit forum te hebben.
pi_32596115
Jullie zien scanman de volgende BB weer als jullie geluk hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')