Komt natuurlijk wel bij dat Scan zelf aangaf dat hij wel zin had in een potje bashen. Dan moet je achteraf niet zeiken, ik vond het nog wel redelijk beschaafd....quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is dan de kunst om aan te voelen wanneer je moet kappen, maar dat is vannacht dus blijkbaar niet gelukt.
aanname! stigmatisering! verhuld bashen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies...stuart little als het op zijn clubbie aankomt....dan maar op een andere manier proberen de puntjes binnen te sprokkelen.......erg laag hoor...om daar de zwakste van het forum voor te misbruiken
Dat ziet een kind van 13 nog! Schande!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:03 schreef milagro het volgende:
[..]
aanname! stigmatisering! verhuld bashen!![]()
Ja klopt ook zeker ja. Dat van ophouden wat ik daarboven schreef, bedoelde ik dus niet alleen voor APK en Milagro.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komt natuurlijk wel bij dat Scan zelf aangaf dat hij wel zin had in een potje bashen. Dan moet je achteraf niet zeiken, ik vond het nog wel redelijk beschaafd....![]()
Ik heb Gert maar ff een kopje kleiner gemaakt...je weet maar nooit of het dat loopse teefje nog stemmen oplevert met al die hormonenbommen die hier rondlopen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat hij dat niet zelf is, maar zijn vriendinnetje Gert! Maar dat blijft wel tussen ons he?
Trouwens zo'n kaal hoofd kan echt niet meer!![]()
zijn we er toch? Als beide of meerdere partijen aangeven dat ze lekker door willen gaan waarom dan kappen? We hebben het toch gezellig met zijn allen hier?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja klopt ook zeker ja. Dat van ophouden wat ik daarboven schreef, bedoelde ik dus niet alleen voor APK en Milagro.
Van mij krijgtie geen stemmen, ik heb het niet zo op breezahsletjes!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb Gert maar ff een kopje kleiner gemaakt...je weet maar nooit of het dat loopse teefje nog stemmen oplevert met al die hormonenbommen die hier rondlopen.![]()
Echtquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:03 schreef milagro het volgende:
[..]
aanname! stigmatisering! verhuld bashen!![]()
Misschien waren zijn buren wel schreeuwend rijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:13 schreef CGJung het volgende:
Even over de leeftijd van de foto van Scanman: Er hangen CD's aan de muur!
Tenzij Scanman onmetelijk rijk is, kan deze foto niet in de jaren tachtig zijn gemaakt. CD waren toen zeldzaam en schreeuwend duur, dus die hing je niet zomaar aan de muur.
Ik had volgens mij in 1986 al zo'n teringlelijke zwarte stereocombinatie met CD speler, en ik was echt niet schreeuwend rijk.quote:Ik denk dat die foto iig na 1996 gemaakt moet zijn, hoewel ik Scanman geloof als hij zegt dat de foto 6 jaar geleden is gemaakt.
zo lok je hem niet, hoorquote:
schaamteloos jatten is geoorloofd, mits het om het neersabelen van zij van de Dark Side gaat :quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:13 schreef versabommie het volgende:
õhwja, nu Milagro toch in dit topic zit:
Sorry Milagro, ik heb vandeweek stiekum en zonder vooraf toestemming te vragen 1 van je postings misbruikt. De tekst ging over Chantal haar methodiek en was mi waanzinnig, ik kon hem niet laten liggen in mijn hetze tegen Cuall!
In het servivaltopic gedraagt Cruela zich op een chantalwaardige manier, dus heb ik het heft in eigen hand genomenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:22 schreef milagro het volgende:
[..]
schaamteloos jatten is geoorloofd, mits het om het neersabelen van zij van de Dark Side gaat :![]()
En dan doel ik op Chantal, niet opCuall
![]()
N.B. dit is gepost door een man met een snor
Dat is niet toegestaan in mijn geloof..quote:je moet Lieske bashen, dan komt-ie aanstormen
maandag is hij er weer, hij moet gewoon war quality time aan het gezin besteden, dat was al zo geplandquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:28 schreef versabommie het volgende:
Even on topic, hoe laat komt scanman weer trug, want dit gaat wel van de zuivere zuiptijd af he!
Maar CD's kosten toen gemiddeld zo'n 100 gulden per stuk, mensen die toen CD's op hun muur hingen waren te rijk om zulke lelijke bankstellen te kopen! Ik wil namelijk wel eerlijk blijven en die bankstellen zijn gewoon echt lelijk!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:18 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien waren zijn buren wel schreeuwend rijk.
[..]
Ik had volgens mij in 1986 al zo'n teringlelijke zwarte stereocombinatie met CD speler, en ik was echt niet schreeuwend rijk.![]()
Ik had toen trouwens wel een crimineel-lelijke bank.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:35 schreef Jappie het volgende:
een olijk liedje
Ja lekker belangrijk een bankstel en nog minder....wat the fuck kan het mij schelen of iemand rijk is?Het gata er mee rom hoe leuk het was om Scanman op dit forum te hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:35 schreef CGJung het volgende:
[..]
Maar CD's kosten toen gemiddeld zo'n 100 gulden per stuk, mensen die toen CD's op hun muur hingen waren te rijk om zulke lelijke bankstellen te kopen! Ik wil namelijk wel eerlijk blijven en die bankstellen zijn gewoon echt lelijk!
Zo en nu een lekkere bakkie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |