quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:03 schreef milagro het volgende:
Ms ben ik wel een vent met een snor.
hij zat vrij laag maar is daar inmiddels ook wegquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Op welke plaats zit die snor eigenlijk![]()
Juist die heftigheid waarmee hij reageerde bevestigt het vermoeden dat de waarheid omtrent die foto's nog niet boven tafel is gekomen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Er dan zó op reageren is dan wel heel erg basisschool hoor.
de zwagte ruiterquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om jou eens lekker in je billen te knijpen als ik je tegen zou komen in de zwagte ruitah.. nou moet ik al die mannen met befborstels voor de zekerheid ook...
gmtaquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:22 schreef Pinball het volgende:
Ik weet nog dat ik vanochtend dacht: "Kut, nu heb ik alle lol gemist".
Dat blijkt reuze mee te vallen, dit gaat maar door.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:31 schreef Zw0rld het volgende:
Topic doorgelezen, erg verdrietig.
* Zw0rld wilde ook foto plaatsen, tegen eigen policy in.
En nou weet ik weer waarom ik dal nooit meer zal doen.
Ik heb het topic gelezen en het ging volgens mij weer over zijn interieur en de vermeende ouderdom van de foto ....quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:27 schreef Maerycke het volgende:
Traditie of niet. Het is natuurlijk wel ongelovelijk ranzig om om iemands foto te vragen en 'm daarna af te zeiken op z'n uiterlijk![]()
Ik vind dat een kind van 13 ook niet op fora moet gaan meelullen over dildo's en anderhande sexgereedschap zoals in de sc een maandje of anderhalf gelee....maar dat is ook maar gewoon mijn mening!quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij had toch al gezegt dat die foto's 6 jaar oud zijn? Dan is het toch verder klaar of niet?
Dat jullie hem dan als leugenaar gaan neerzetten is dan weer een ander verhaal..
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind dat een kind van 13 ook niet op fora moet gaan meelullen over dildo's en anderhande sexgereedschap zoals in de sc een maandje of anderhalf gelee....maar dat is ook maar gewoon mijn mening!![]()
Misschien kun je beter een naaktfoto van Lieske pakkenquote:
Precies. Dat was het, een beetje gekut. Ik heb geen doodsverwensingen of liefdevol uitgesproken hoop dat iemand een ernstige ziekte zou moeten krijgen gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:25 schreef Falco het volgende:
Zo en ik vind het gewoon allemaal gekut van beide kanten, nu ik dat derde smoelentopic heb doorgelezen.
aardje naar d'r vaartje, einde discussie, heb hier al helemaal geen zin in.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Weet niet waar je het over hebt.
Vind het niet erg om over dat soort dingen te praten, maar naar mijn weten heb ik het nooit
over dildo's gehad..
Misschien dat jouw vriendjes hierom kunnen lachen maar wij weten wel beter. Goedkoop scorenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:49 schreef APK het volgende:
[..]
Precies. Dat was het, een beetje gekut. Ik heb geen doodsverwensingen of liefdevol uitgesproken hoop dat iemand een ernstige ziekte zou moeten krijgen gezien.
Wel een hoop moralistisch gezeik naar mij toe waar ik vrolijk om kon lachen. Zou hij ook gewoon moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |