gmtaquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:22 schreef Pinball het volgende:
Ik weet nog dat ik vanochtend dacht: "Kut, nu heb ik alle lol gemist".
Dat blijkt reuze mee te vallen, dit gaat maar door.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:31 schreef Zw0rld het volgende:
Topic doorgelezen, erg verdrietig.
* Zw0rld wilde ook foto plaatsen, tegen eigen policy in.
En nou weet ik weer waarom ik dal nooit meer zal doen.
Ik heb het topic gelezen en het ging volgens mij weer over zijn interieur en de vermeende ouderdom van de foto ....quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:27 schreef Maerycke het volgende:
Traditie of niet. Het is natuurlijk wel ongelovelijk ranzig om om iemands foto te vragen en 'm daarna af te zeiken op z'n uiterlijk![]()
Ik vind dat een kind van 13 ook niet op fora moet gaan meelullen over dildo's en anderhande sexgereedschap zoals in de sc een maandje of anderhalf gelee....maar dat is ook maar gewoon mijn mening!quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij had toch al gezegt dat die foto's 6 jaar oud zijn? Dan is het toch verder klaar of niet?
Dat jullie hem dan als leugenaar gaan neerzetten is dan weer een ander verhaal..
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind dat een kind van 13 ook niet op fora moet gaan meelullen over dildo's en anderhande sexgereedschap zoals in de sc een maandje of anderhalf gelee....maar dat is ook maar gewoon mijn mening!![]()
Misschien kun je beter een naaktfoto van Lieske pakkenquote:
Precies. Dat was het, een beetje gekut. Ik heb geen doodsverwensingen of liefdevol uitgesproken hoop dat iemand een ernstige ziekte zou moeten krijgen gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:25 schreef Falco het volgende:
Zo en ik vind het gewoon allemaal gekut van beide kanten, nu ik dat derde smoelentopic heb doorgelezen.
aardje naar d'r vaartje, einde discussie, heb hier al helemaal geen zin in.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Weet niet waar je het over hebt.
Vind het niet erg om over dat soort dingen te praten, maar naar mijn weten heb ik het nooit
over dildo's gehad..
Misschien dat jouw vriendjes hierom kunnen lachen maar wij weten wel beter. Goedkoop scorenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:49 schreef APK het volgende:
[..]
Precies. Dat was het, een beetje gekut. Ik heb geen doodsverwensingen of liefdevol uitgesproken hoop dat iemand een ernstige ziekte zou moeten krijgen gezien.
Wel een hoop moralistisch gezeik naar mij toe waar ik vrolijk om kon lachen. Zou hij ook gewoon moeten doen.
Precies...stuart little als het op zijn clubbie aankomt....dan maar op een andere manier proberen de puntjes binnen te sprokkelen.......erg laag hoor...om daar de zwakste van het forum voor te misbruikenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien dat jouw vriendjes hierom kunnen lachen maar wij weten wel beter. Goedkoop scoren![]()
Niet iedereen wordt vrolijk als je afgekraakt wordt. Okee ikzelf vind ook dat je gewoon flink veel schijt (zoals jij ook vindt) aan alles moet hebben op internet, maar ik kan wel begrijpen dat sommigen toch wel flink over de zeik raken door bepaalde opmerkingen. Het is dan de kunst om aan te voelen wanneer je moet kappen, maar dat is vannacht dus blijkbaar niet geluktquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:49 schreef APK het volgende:
[..]
Precies. Dat was het, een beetje gekut. Ik heb geen doodsverwensingen of liefdevol uitgesproken hoop dat iemand een ernstige ziekte zou moeten krijgen gezien.
Wel een hoop moralistisch gezeik naar mij toe waar ik vrolijk om kon lachen. Zou hij ook gewoon moeten doen.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:52 schreef versabommie het volgende:
Misschien dat jouw vriendjes hierom kunnen lachen maar wij weten wel beter. Goedkoop scoren![]()
Da's altijd met het type zoals APK....willen ze populair worden...gaan ze net dat ene ventje met die bril, rare snor of andere handicap pakken BAHBAH!quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies...stuart little als het op zijn clubbie aankomt....dan maar op een andere manier proberen de puntjes binnen te sprokkelen.......erg laag hoor...om daar de zwakste van het forum voor te misbruiken
En dan die foto van hemzelf...potsierlijk gewoon....Marlon brando wannabeequote:Op zaterdag 26 november 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's altijd met het type zoals APK....willen ze populair worden...gaan ze net dat ene ventje met die bril, rare snor of andere handicap pakken BAHBAH!![]()
Jooh, stuur gewoon een mailtje naar Scanmanquote:
Kom op zeg, het is hier geen christelijke kleuterschool. Hij had zelf ook kunnen ophouden ipv deze dramatische exit. Als je al om zoiets sufs besluit om niet meer te posten moet je ook niet provocatief de strijd aangaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:55 schreef Falco het volgende:
Het is dan de kunst om aan te voelen wanneer je moet kappen, maar dat is vannacht dus blijkbaar niet gelukt.
Ja, daar was het noodzakelijk omdat ik te ver was gegaan, in dit geval niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:59 schreef Falco het volgende:
Jooh, stuur gewoon een mailtje naar Scanman. Had je toch ook gedaan met Peter6000
Boze tongen beweren dat hij dat niet zelf is, maar zijn vriendinnetje Gert! Maar dat blijft wel tussen ons he?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan die foto van hemzelf...potsierlijk gewoon....Marlon brando wannabee![]()
Zooo geposeerd...zoo gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |