Hey Bommie, dat was toch toen ze de afko MILTFW of zo bleek te kennen en zelf gebruikte?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
aardje naar d'r vaartje, einde discussie, heb hier al helemaal geen zin in.![]()
Is er nog een Roel aanhanger? Die helpt wel met bevestigenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik maak niets geen regels, echter als 1 of andere bijdehand tegen mij begint over argumenten dan verwacht ik op zijn minst dat hij er dan ook mee komt. Je roept dat Scan zijn argumenten kloppen maar staaft het nergens aan. Beetje een Didomanier van de discussie in gaan. Vraag anders even aan iemand om bevestiging!
idd die milf-discussie, en daar in de buurt ging het ook over dido waar dildo een roepnaam werd...dildo...13 jaar ...pfffffffff! waar je vader bij post!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:55 schreef demins het volgende:
[..]
Hey Bommie, dat was toch toen ze de afko MILTFW of zo bleek te kennen en zelf gebruikte?
Van dildo's herinner ik me eerlijk gezegd niets...
Zeg er dan gewoon bij dat je een eigen mening wil geven en niet een argument wil ontkrachten, dan had me dat veel letterwerk bespaard!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:56 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Is er nog een Roel aanhanger? Die helpt wel met bevestigen![]()
Als je denkt dat je deze discussie gewonnen hebt,prima wees er gelukkig mee.
Ik heb in elk geval mijn mening gegeven![]()
Het enige wat ik hoop is dat Scanman zal terugkeren.
Ach houd je van de straatquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg er dan gewoon bij dat je een eigen mening wil geven en niet een argument wil ontkrachten, dan had me dat veel letterwerk bespaard!
in de caravan!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:00 schreef Bocaj het volgende:
Het zou mij nix verbazen als hij alles mee zit te lezen nu... al dan niet onder die 'aardbei' nick...
quote:
Laat dat maar aan de ouwehoerbrigade over.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:57 schreef flugeltje het volgende:
Gaat hard hier
Straks komt er nog een deeltje 2...
Nu ja zeg! Misschien ga ik wel weg hier als er zo op mijn persoontje gebashed wor!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat dat maar aan de ouwehoerbrigade over.![]()
We moeten nieuwe input hebben, anders verzandt ook dit topic weer in testosteron-gekakel van de bommies en jappies.
Strawberry, wat is papa aan het doen nu? Kijkt hij boos?
APK aanhanger bedoel je....quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:50 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Hap ze,ieder zijn mening![]()
Dus jij maakt de regels hoe je moet posten?Een echte Rob aanhanger dus![]()
editquote:
Pasop straks moeten we nog een topic maken om APK terug te vragen....quote:
quote:
Gelukkig, was al bang dat dit topic in ging kakken...quote:
Mwa. Vind je dat zo erg? Kinderen apen graag na en velen deden het haar voor! Dat is toch anders dan dat ze zelf onder haar Minnie Mouse dekbedje met haar "My first Ducky" aan de gang gaat en daar hier uitgebreid verslag van doet. Sorry hoor, maar Aardbei is voor mij zo'n beetje de Lieske van het forum. Daar mag je niet aankomen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd die milf-discussie, en daar in de buurt ging het ook over dido waar dildo een roepnaam werd...dildo...13 jaar ...pfffffffff! waar je vader bij post!!!!![]()
hey!!!!! ik ben ge-editquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Pasop straks moeten we nog een topic maken om APK terug te vragen....![]()
Sorry maar als mijn dochter van 13 zelf over Mothers i like to fuck zou beginnen zou ik haar kuisheidsgordel een tandje strakker doen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:12 schreef demins het volgende:
[..]
Mwa. Vind je dat zo erg? Kinderen apen graag na en velen deden het haar voor! Dat is toch anders dan dat ze zelf onder haar Minnie Mouse dekbedje met haar "My first Ducky" aan de gang gaat en daar hier uitgebreid verslag van doet. Sorry hoor, maar Aardbei is voor mij zo'n beetje de Lieske van het forum. Daar mag je niet aankomen!
Trouwens, pa scanman reageerde terstond op "milf" en met verbijstering, geschoktheid en terechtwijzing.
Excusez moi, ik dacht dat je 't zelf had weggehaald, maar het was de geldingsdrang van 'f nieuwe modje.quote:
Dat is een iets ander topic schat... In de servival-topics zijn we wat coulanter, maar dit is een topic voor Scan....quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey!!!!! ik ben ge-edit![]()
En dat terwijl ik slechts op halve kracht post, in vergelijking met de dagelijkse beledegingen die over en weer gaan tussen APK en moi ....
![]()
lafbek? Ik ben ge-edit door flugelstijn!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
en waar had Milagro dit gepost?
-edit- LAFBEK!![]()
Meestal gaan ze met de trein, ik vond het al zo schappelijk dat je 'm met de auto wilde brengen!![]()
Zoals ik al aangaf komen die uit het servival topic en zijn we daar een stuk coulanter.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef Mike1964 het volgende:
[ Bericht 24% gewijzigd door flugeltje op 26-11-2005 16:10 (die gaat iets té ver....) ]
Als je dit te ver vind gaan dan heb ik er nog wel een stuk of honderd voor je die niet verwijderd zijn....
Ja nu ben ik gelijk weken van mijn apropos af johquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is een iets ander topic schat... In de servival-topics zijn we wat coulanter, maar dit is een topic voor Scan....
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
lafbek? Ik ben ge-edit door flugelstijn!![]()
Mijn eerste mod-edit...Ik ga ff een traantje laten want ben uitzinnig trots![]()
Inderdaad, en de mod is ongesteld... So beware...quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Excusez moi, ik dacht dat je 't zelf had weggehaald, maar het was de geldingsdrang van 'f nieuwe modje.![]()
Kijk jij maar uit mannetje, ik sta op het punt het bankstel van jouw buurman een verschrikkelijke recensie te geven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef versabommie het volgende:
De eerste keer is altijd het lekkerst....quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn eerste mod-edit...Ik ga ff een traantje laten want ben uitzinnig trots![]()
Ga mij maar vast bij een FA aandragen voor een bannetje, want ongestelde mutsen treiteren in mijn lust en mijn leven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, en de mod is ongesteld... Dus beware...![]()
Als je het zo bekijkt ben ik persoonlijk verantwoordelijk voor de ontmaagding van Bommie...quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
De eerste keer is altijd het lekkerst....![]()
Steek ik je woonwagen in de hens!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:20 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit mannetje, ik sta op het punt het bankstel van jouw buurman een verschrikkelijke recentie te geven.
Moraalridder!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar als mijn dochter van 13 zelf over Mothers i like to fuck zou beginnen zou ik haar kuisheidsgordel een tandje strakker doen!![]()
![]()
Zo klinkt het weer bijna lief....quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt ben ik persoonlijk verantwoordelijk voor de ontmaagding van Bommie...![]()
editquote:
Geil, bel je me nog?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt ben ik persoonlijk verantwoordelijk voor de ontmaagding van Bommie...![]()
Had iets te maken met de trekhaak van Versabommie die niet door de APK keuring was gekomen voor gebruik op de Duitse snelweg of zo....quote:
quote:
quote:
quote:
ik moet zeggen, ze heeft iig wel een behoorlijke handelingssnelheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |